{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
713 visninger | Oprettet:

Argh useriøse købere :S {{forumTopicSubject}}

Gal kender i det man aftaler at folk skal komme
og kigge på ens bil man har til salg

og wupti ingen kommer, ingen tager telefonen eller skriver igen..
hvad dælen sker det for de folk som bare bliver væk og intet udmelder?
og det er op til flere..

Måtte lige ud med lidt... nu man har siddet og ventet i rimelig lang tid

Ellers forsat god aften

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Argh useriøse købere :S
  • #1   19. nov 2009 Det er skide irriterende. Især hvis man lige har "klartgjort" køretøjet, for at idioten skal komme og se, og så bliver stodderen væk - fy for den lede.

• #2   19. nov 2009 Tak for lort.. min dag har været ELENDIG... Hvordan i alverden kan du tillade dig at sige jeg skal have en FORTSAT god dag??

smiley Nej det er fis og ballade...
    Og Ja det er da nederen at folk ikke kommer..

• #3   19. nov 2009 Lige præcis.. dælme nederen..

så har man lige smidt en del timer ud i ingen ting.. argh

• #4   19. nov 2009 kender det alt for godt... man kan sidde og blive helt arrig...

• #5   19. nov 2009 Dem var der et par stykker a på Pt'eren desværre.. smiley Det er bare så pisse træls.. Fucking bonderøve der snakker om at de har så pisse mange penge fordi de lige er blevet skadet på arbejdet, eller sådan noget fis, og at de kommer og henter den til den fulde pris og en masse lort, og så hører man aldrig fra dem igen, og svarer ikke tilbage!! :S

• #6   19. nov 2009 Enig! Tjek annoncen på golfen. Ikke en har vist sig og være seriøs! Den har været til salg af flere omgange nu og kun 1! har været og kigge på golfen. ellers har det være spild af tid.

• #7   19. nov 2009 Bare utroligt de ikke har nosser nok til at skrive

hør her, har fundet en anden, eller vil ikke give de penge eller lign.. så kan man komme videre i livet.. altså for fan..

kan blive helt tosset

• #8   19. nov 2009 ååh ha. sider selv med samme problem, med en lejlig hed jeg vil leje, nu svare udlejer fandme ikke har han ikke gjort i 3 dage... og han sagde han ville ringe om aftenen i tirsdags.
    Wtf.. så snakker man om solen så ringer den fandme smiley haha i

• #9   19. nov 2009 En aftale er en aftale, og den kan kun ændres / aflyses med den, man har indgået den med. Nogle mennesker er bare lige til at lukke op og skide i!

• #10   19. nov 2009 michael m: det er efterhånden set en del gange at en "køber" ringer og aftaler får adresse og det hele og så blir væk, men bilen forsvinder altså også nogle gange.... tror faktisk der var en episode her på bg sidste uge med en bil som forsvandt efter en "køber" sku ha dukket op! og gutten kunne ikke få fat i ham på nogen måder heller... bare så du har det i baghovedet....

• #11   19. nov 2009 Emil: hmm det var satans, troede jeg seriøst ikke folk kunne finde på..
    Men godt man bor i et godt boligområde hvor folk holder øje, den holder ca 3m fra et vindue smiley

Men sq cool du siger det.. tak

• #13   19. nov 2009 Velkommen til BG..
    herinde snakker folk og røven den går... intet er seriøst og ingen aftaler er faste før evt. køber står foran dig....
    jeg har droppet det der med at aflyse aftaler for at være hjemme og vente på evt køber... hvis de er seriøse så må de komme til mig når JEG har tid og der hvor Jeg er...

• #14   19. nov 2009 Heyer: ja åbenbart.. bare utroligt folk ikke fatter sådan noget

Kong Gulerod: tja det er nok sådan man skal gøre det.. for nøj det der andet er godt nok fesent

Og har alligevel været herinde så mange år, og først nu har jeg opdaget så mange useriøse folk

• #15   19. nov 2009 Det er fordi det er for nemt at svare på salgsannoncer... så gør alle det... de ku egentlig godt bruge det man sælger... men gider ik rigtigt at betale for det eller hente det...

derudover er der jo mange inde fra scootergalleri der er blevet brugere herinde.. og den yngre årgang er meget mere useriøse..

bare kik på de bil-profiler de prøver at oprette... de gider ik gøre noget ud af det men forventer alligevel at de bare skal modtages med kyshånd..

den opførsel kan jeg genkende fra mig selv dengang jeg var omkring 12 år og mine forældre bad mig om at rydde op på mit værelse...

det er sku for barnligt..

men igen... det er fordi det ikke har nogle konsekvenser bare at være så useriøs herinde og skide på diverse aftaler man laver..

• #16   19. nov 2009 Det burde være gratis at oprette annoncer, men til gengæld skulle det koste at få lov til at svare på dem - på den måde vil useriøsiteten forsvinde.

En ting undrer mig bare meget: En sælger sætte noget tilsalg og skriver "INGEN BYTTE!" i annoncen. 90% af alle svar lyder "Bytte med min plus guld til dig/mig?". Latterligt!

• #17   19. nov 2009 En af mine kammerater tog engang fra Bornholm til Nordjylland for at hente en bil, som han havde aftalt med køber skulle hentes dér og dér, på det og det tidspunkt.

Da han kom til Nordjylland, var der ingen sælger .. Bilen var solgt dagen aftenen inden !! Og de havde snakket sammen dagen før, han tog afsted !

Så sælgere kan også være fucked !

• #18   19. nov 2009 ja velkommen til BG som de andre skriver...havde også flere useriøse henvendelser på min bimmer...og når man så kontakter dem svarer de ikke...

• #19   19. nov 2009 Det samme oplevede jeg med min gamle bil.
    Så desværre findes der sådan nogle...

Kommentér på:
Argh useriøse købere :S

Annonce