513 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "ang lovlig race"
velkommen
hej alle sammen vi starter gruppen her som opstart på nogle gode træf inden vi skal ud og se noget race. vil arbejde på at få noget samarbejde med div race grupper om samarbejde ang strib...
hej alle sammen vi starter gruppen her som opstart på nogle gode træf inden vi skal ud og se noget race. vil arbejde på at få noget samarbejde med div race grupper om samarbejde ang strib...
Skrevet af: c.c club - 16. mar 2009
Til alle medlemmer af Vejle Raesere
Hejsa drenge Nedenfor er fra 14-10-2009 fra foreningen "Vejle Ræsere" Alle jer der er medlemmer vil vi meget gerne i kontakt med, da vi gerne vil at i er en aktiv del af dette projekt med lovl...
Hejsa drenge Nedenfor er fra 14-10-2009 fra foreningen "Vejle Ræsere" Alle jer der er medlemmer vil vi meget gerne i kontakt med, da vi gerne vil at i er en aktiv del af dette projekt med lovl...
Skrevet af: Porsche Cayenne S - 26. mar 2010
Middelfart i aften
Hej Folkens. ' der er stadig træf i aften og race hvis folk vil men folk må klare sig lidt selv idag da nogen af os fra crewet skal ud og snakke med nogen journalister ang en LOVLIG bane, i fyn om...
Hej Folkens. ' der er stadig træf i aften og race hvis folk vil men folk må klare sig lidt selv idag da nogen af os fra crewet skal ud og snakke med nogen journalister ang en LOVLIG bane, i fyn om...
Skrevet af: Martin J-/Saxo Freak\- TG-Middelfart . - 22. apr 2010
Spar penge på din forsikring
aug 2008
Følger: 11 Følgere: 33 Biler: 3 Emner: 59 Svar: 11.050
mar 2003
Følger: 32 Følgere: 38 Biler: 4 Emner: 21 Svar: 7.209
Selvfølgelig kunne jeg bare lade være med at kikke / svare så!
Men når jeg nu kan
feb 2008
Følger: 39 Følgere: 58 Biler: 5 Emner: 450 Svar: 6.194
de stæder han har brugt puntummer ska der være komma'er... og de steder er er komma'er burde der ikk være noget?? :S
apr 2006
Følger: 39 Følgere: 37 Biler: 1 Emner: 139 Svar: 1.660
Eller skrive grammatisk korrekt!
nov 2003
Følger: 21 Følgere: 19 Biler: 2 Emner: 48 Svar: 206
Nu skal man jo som bekendt ikke kaste med sten, når man selv bor i glashus, vel?
Det er jo heller ikke fordi dit lille indlæg her er perfekt, stave har du da et stort problem med ;o)
Iøvrigt starter man altid med stort når man begynder en sætning, og "ka" er der vist ikke noget der hedder, det hedder "kan".
"gramatik"???, du burde skrive "grammatik"
"stæder"??? jeg tror du mener "steder"
"puntummer"??? jeg tror du mener "punktummer"
"ska"??? det hedder "skal"
"ikk"??? det hedder "ikke"
"noget"??? det hedder "nogle"
HUSK! ikke rette på andre, hvis man selv har problemer ;o)
P.s.: Jeg forbeholder mig retten til at have lavet fejl selv, men så har det været slå-fejl, og ikke stavefejl ;o)
...og nej, jeg er ikke selv perfekt, jeg kan f.eks. ikke regne ;o(
sep 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Biler: 1 Emner: 28 Svar: 1.591
nov 2003
"... og de steder er er komma'er burde der ikk være noget?? :S"
Det korrekte her ville være, at skrive "nogle" i stedet for "noget" ;o)
nov 2003
http://sproget.dk/raad-og-regler/typiske-problemer/nogen-eller-nogle
feb 2007
Følger: 33 Følgere: 32 Biler: 2 Emner: 26 Svar: 97
nov 2003
jan 2006
Følger: 12 Følgere: 46 Biler: 14 Emner: 143 Svar: 7.987
sep 2005
Følger: 57 Følgere: 54 Biler: 12 Emner: 405 Svar: 2.813
For det første - Der skal IKKE en daddel ved alle de forpulede underskriftindsamlinger, det er ikke sort på hvidt.
For det andet - Claus A, hvad fanden skal alle de udråbstegn og spørgsmålstegn gøre godt for???!!!
aug 2008
Følger: 11 Følgere: 33 Biler: 3 Emner: 59 Svar: 11.050
He he, ja så er du jo med i flueknepperiet ser der ud til, velkommen.....;-)
nov 2003
Nej, jeg kan godt se det kniber lidt for dig også ,o)
Martin S
Tja, det ville du vide hvis du havde koncentreret dig i dansk timerne ;o)
Du kan jo også godt lide at bruge dem selv, kan jeg se ;o)
Det danske sprog i skrift og tale er virkelig blevet dårligt de sidste 10 år, de er synd at den slags er blevet "hot 'n' trendy" i vore dage, det gør det unægteligt en kende svært at læse hvad folk skriver.
Det er ikke min mening at gøre nar af folk der ikke kan stave, men man har da lov til at koncentrere sig en smule når man skriver, eller bruge STAVEKONTROL ;o)
Nå, dette er en tråd der handler om lovlig race, så skal vi ikke holde os til emnet fra og med NU!!!!!!!! ;o)
ang. lovlig race