{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
562 visninger | Oprettet:

NEEDS A PLACE TO LIVE IN LONDON FEBRUA {{forumTopicSubject}}

Da vi Danskere, jo har mange forbindelser i hele verden. Vil jeg hører om der skulle være, nogle der kan hjælpe min niece. Hun skal studere i London.
NEEDS A PLACE TO LIVE IN LONDON FEBRUARY TILL JULY 2010..?? Anyone who knows someone who knows someone who knows something about something?? HELP NEEDED PLEASE.
Hun er 27 og singel. Altid med på en god fest.
Håber der er nogle der kan hjælpe.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  NEEDS A PLACE TO LIVE IN LONDON FEBRUA
  • #1   30. nov 2009 hvis hun er en fest abe.. så må jeg desværre takke nej !! smiley sådan nogle kan jeg ik have rendende !!

ej spøg til siden..

søg på Ebay uk jeg skulle mene du godt kan være heldig at finde noget smiley

• #2   30. nov 2009 Pow:

Lejligheder i London er sindsygt dyre. Så hun skal helt sikkert finde nogen at bo sammen med.

Har faktisk en venninde der flyttet derover for en 6md siden. Det kunne da godt tænkes hun var intresseret i en anden dansker at bo sammen med.

Men ellers kender jeg også til et rigtigt godt herberg derovre, skal man starte i skole, og ikke har fundet noget sted at bo endnu. Så er det da en start

• #3   30. nov 2009 At man er til en god fest, er da ikke det samme som en festabe. Men ok tak for rådet. Hvis man vil studere, hjælper det vel ikke at gå i byen hver dag.
    Morten, det ville da være dejligt hvis du spurgte din venninde.

Kommentér på:
NEEDS A PLACE TO LIVE IN LONDON FEBRUA

Annonce