{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
952 visninger | Oprettet:

Ét mærkeligt og ét normalt spørgsmål.. {{forumTopicSubject}}

Først det normale.. Hvorfor kan jeg ikke trykke ENTER når jeg kommenterer på videoer osv? Altså så det virker..

Hej
med
dig
f.eks..

Mega belastende.. Det står bare ud i én lang køre..

Og så det mærkelige.

Mig og kæresten sad og så Venner på DVD i går, og kom til det afsnit hvor Phoepe skal føde trillinger og jeg kom - igen - til at tænke på..

Hvem FANDEN "donerer" sine nyfødte børn til en film eller serie, så de kan lave en realistisk fødsels scene? Man ser det jo også tit i film osv, og undrer mig HVER gang.. Forventer ikke at der er nogen der kan svare på det.. Men.. Jeg ville sgu ikke låne min nyfødte unge ud, til et filmselskab, så jeg undrer mig bare :S

Christopher smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ét mærkeligt og ét normalt spørgsmål..
  • #1   10. dec 2009 tryk f5 når den loade siden!

• #2   10. dec 2009 Christopher "Lento" N

Kan måske svare på det mærkelige.. smiley

Jeg har en far der laver og spiller med i film. I en af de film han spillede med i skulle han holde et nyfødt barn - skulle det ligne..

Men med spesialeefcter kundskaber kan man faktisk lave en "Robot Baby" altså en look a like baby.. Nyfødte børn er alt for modtaglige over for evt. psykiske lidelser under en optagelse hvad ang. lys lyd og alle de folk der er stresser omkring barnet..
    Men i USA er der nok nogle der låner deres baby ud til sådan noget lort.. Bare så de kan blive kendte smiley

• #3   10. dec 2009 michael N

Virker ikke, og kan ikke lige se hvordan det skulle? smiley

* Copenhagen Cruisers Volvo 240 R-sport *

Ja det er jo også det jeg tænker, med at de er for modtagelige for alt muligt. Men ja, kan godt være. Ligner bare totalt meget, især der i Venner smiley .. Men ja, det er jo nok bare fake, synes bare altid de ligner for godt smiley

• #4   10. dec 2009 Ja det er utoligt.. Og ude bag kameraet står der en mand med en kontroler og styre fingre, hænder, arme, hoved, mund, øjne/øjnlå, føder, tær, ben osv. osv... smiley Det er helt vildt så meget de styre.. Og så har der været en sminkør inde over og smøre robotten inde i alt muligt snask så man ikk kan se evt. fejl på "huden"

Det er vildt nok at se smiley

-Alexander.

• #5   10. dec 2009 Ja okay, det lyder jo som om du har forstand på det smiley .. Jamen så kan jeg jo roligt se fødsels scener igen, uden at blive foraget over folk! smiley

Tak! Kæresten er ved at blive sindsyg, da jeg spørger hende om det hvér gang smiley

• #6   10. dec 2009 tak.. synes også ved lidt om det emne smiley

hahahaha... for sjov skal du bare blive med at spøge lige ind til hun svare: "find ud af det selv" så kan du jo svare hende med det rigtige svar hehe smiley

god jul..

Kommentér på:
Ét mærkeligt og ét normalt spørgsmål..

Annonce