{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  billig bilforsikring 18 årig
  • #1   12. dec 2009 Alka med respekt for fart er klart billigst med fuld kasko
    brug deres beregner på www.alka.dk .. Og bed dem ringe dig op .. Kan godt betale sig

• #2   12. dec 2009 ikke lige en "god" startbil set med forsikrings øjne, dengang jeg havde kig på sådan en snakkede forsikringen om 20.000 i ren ansvar, og det er immer væk nogle år siden.
    prøv GF, ETU

• #3   12. dec 2009 ETU er maks 120HK, og gf tager ikke folkl ind under 21 mere, med mindre deres forældre har forsikring der...

• #4   12. dec 2009 18 årig og billig forsikring er en by i rusland, men ring til de forskellige og hør hvad de kan byde...

Bliver nok lidt svært med sådan en bil .....

Held og lykke med det smiley

• #5   12. dec 2009 Det er jo fantastisk man køber sådan en bil, uden at undersøge hvad forsikringen koster.... Vi ved ikke hvad den koster ring rundt til selskaberne men regn med forsikringen koster kassen.

• #6   12. dec 2009 www.fairforsikring.dk skal give 10.750 i ansvar for en 2.0.

• #7   12. dec 2009 Kan også kun anbefale Alka, med Respekt for fart.

Har endnu ikk oplevet nogen, som var i nærheden,af at kunne gøre det ligeså billigt.

Som 19årig gav jeg 12.500kr, for kasko, af min Audi A4 1.8Turbo Quattro.
    Og nu, som 21årig, giver jeg 8500kr for kasko, samme bil.
    Det er der ligegodt ingen andre, der har kunne gøre ligeså billigt:)
    Men det kommer også meget an på bilen(Hvor mange skader bilmodellen har på samvigtigheden)
    Og bliver motoren stor(ligemeget om den ingen heste har), så forlanger de, at du sætter en boks i.
    Den koster vist 5000kr, at få i. og 500kr at køre med om året, tilgengæld får du sindsyg billig forsikring.
    Dette kan så kun betale sig, hvis man vil ha bilen i flere år.
    Det er en boks, så de kan se, hvor stærkt du har kørt, og så sætte selvrisikoen ud fra det.
    De skriver på deres hjemmeside, at de kun kan se det, hvisdu giver din tilladelse, hvad der sker, hvis du ikke gør, det ved jeg ikke.

Men ring til dem og spørg, og vær ikke bange for at presse dem lidt, og spørg til hvor mange ekstra forsikringen du får med.
    Fandt ud af, at jeg havde fået en forrudeskade forsikring med i købet, den kostede vist 800kr, eller sådan noget. Den havde de bare givet mig, uden at spørge. Skide træls, for har aldrig brugt den, og kommer aldrig til det. Så den meldte jeg fra, i samme øjeblik jeg fandt ud af det.
    Kunne godt forstille mig, at sådan en bil du vil forsikre, har været skyld i en del ulykker, og derfor koster lidt mere.

Håber det var svar nok.

• #8   12. dec 2009 Da jeg købte min 206'er, var det den første bil jeg selv forsikrede. Jeg blev overrasket over de priser som de regnede med at jeg ville betale for fuld kasko- og ansvarsforsikring.

- Det sted jeg fandt det billigst var ved Tryg, men det var udelukkende fordi jeg var 20, oprettede en indbosforsikring og at bilen havde så få HK som den nu har.

Så du er simpelthen nød til at få indhentet et individuelt tilbud fra de forskellige forsikringsselskaber, og så tage det som det kommer. smiley

Du kan evt. kigge forbi:
    - GF Forsikring
    - Tryg Forsikring
    - Alka Forsikring
    - Alm. Brand
    - IF forsikring (De kører i øjeblikket en kampagne hvor du får 24% rabat på din bilforsikring) <<< Værd at kigge/høre på smiley

Håber det var til hjælp.

Mvh. Jesper =)

• #9   12. dec 2009 Prøv lokalforsikring fyn, der fik jeg min supra forsikret billigt (under 10k)

Du har unladt at skrive hvilken version og årgang det er, der er nok lidt forskel om den har små 100hk eller små 250hk smiley

• #10   12. dec 2009 Altså alka dækker billigt, men den dækker kun 2.0 , eller 150 heste
    kig www.respekt.dk

• #11   12. dec 2009 Av AV. Var lige inde og kigge, hvad den ville koste mig, hvis jeg var 18, og ingen bil havde haft.
    Den er DYR.

• #12   12. dec 2009 På alka ? .. Har du så valgt du har respekt for fart ? ..

• #13   12. dec 2009 Ja.

• #14   12. dec 2009 Men tog også 2.0´eren, ved ik hvilken model vi snakker om?

• #15   12. dec 2009 ALka er totalt overpris også med respekt for fart... Evt. prøv at hør om der er noget gennem arbejdsplads eller fagforening, det kan nogle gange også være billigt. Ellers er synnerjysk forsikring også okay nogle gange..

• #16   12. dec 2009 GF er fair hvis den har max 150 hk. Jeg startede der for et halvt års tid siden til 8000 om året med en G4 og jeg er 19..

• #17   12. dec 2009 Diba..

• #18   12. dec 2009 Dinmor : Du snakker da vidst som du har forstand ..
    - Find du lige et selskab som vil forsikre min OPC for -10.000 ,- for mig som 20årig .. ? for så springer jeg på ..

ANG ALKA, SÅ MÅ MAN FREM OVER KUN HAVE 150 hk HVIS MAN SKAL HAVE RESPEKT FOR FARTRABAT

• #19   12. dec 2009 Der er rigtig mange de bruger Thisted Forsikring. Prøv at få en pris fra dem

• #22   12. dec 2009 Alka er billig, men kun ind til du får dig en skade, så fratager de dig din respekt for fart rabat, og 3 års ancinitet, også står du pludselig med landets dyrreste bilforsikring...

Ring til tryg eller alm brand, da du får fast præmie, det vil sige din pris vil ALDRIG stige uanset hvor mange skader du har, det er der ingen andre selskaber der gør smiley

• #23   12. dec 2009 Michael : Fuldstændig korrekt, man har kun billig forsikring så længe man har sin rabat, mister man den er Alka lige så yr, omend ikke dyrere end andre forsikringsselskaber.
    - Hos alka giver jeg omkring 9,500 for min OPC'er årligt med tilvalgsforsikringer.
    Både tryg og alm brand vil have + 50.000 ,- for at forsikre den med kasko..
    - Til trods for at jeg har tjekket nok samtlige forsikringer er der ingen som har kunnet mestre alkas lave pris .

• #24   12. dec 2009 glem tryg,de at alt for dyre,selv om de siger at man ikke stiger ved en skade og alt det der,men noget andet,du skulle nok have undersøgt forsikring inden du købte bilen

• #25   12. dec 2009 har aldrig givet over 7900kr for forsikring på mine biler. og alle undtaget bmwen har været med fuld kasko.

Giver 7200kr for kasko på vores touran med 5000kr i selvrisiko som 21årig. var lidt sjovt da jeg skulle have pris på den for skulle jeg have haft en på guleplader var prisen det dobbelt men deres statistik sagde at folk på 21 ikke kører lige så meget galt i en på hvide plader i forhold til en på gule.

Men man skal være opmærksom på at alka har 2 forskelle betingelser på deres bilforsikringer. sprøger man efter en før man tegner ved dem får man en anden end den de sender med når man har tegnet ved dem. f.eks skal man give 1000kr pr km man kører for stærkt hvis man kører galt. og hvis politiet er blandet end i det beregner de jo ens hastighed og det er den forsikringen så går ud fra.

Så har man en selvrisko på sin kasko bil som koster 10000kr og man kører galt med 30km i timen for meget er ens selvrisko 40000kr så er det ikke meget ved at have kasko på en bil til 40000kr smiley

• #26   12. dec 2009 ETU eller Trekroner

• #27   12. dec 2009 Steen T : du må have misforstået noget omkring den forhøjede selvrissiko.
    - Det er kun med Sort boks at man får en forhøjet selvrissiko ved for høj hastighed.

• #28   12. dec 2009 Nej jeg har ikke misforstået noget. for har kontaktet dem fordi jeg sammenligende betingelserne og der fik jeg bekræftet at hvis man kører galt og politiet beregner man har kørt mellem 100 og 120 i en 80 zone får man straf af forsikringen for at have kørt 20km for stærkt.

• #29   12. dec 2009 det må jeg sku stille mig helt uforstående over for, jeg har flere gange læst hele min polise igennem, også sammen med en assurandør og der står intet om selvrissikoforhøjelse.

• #30   12. dec 2009 Hold dig fra Alka.. Har kun selv dårlige erfaringer med dem og har kun hørt dårlige ting om dem.. En af mine venner fik pludselig et brev om at hans forsikring var steget med 5000 pga. hans postnummer!
    Og det er heller ikke fedt at have en forsikring der ikke kan betale sig at bruge ved skader under 75.000 kr. pga. selvrisiko og præmiestigning..

• #31   12. dec 2009 Hvis jeg skiftede til Alka nu, skulle jeg betale over 5 gange så meget i forsikring.. Og det er selvom jeg har taget Respekt for Fart..

• #32   12. dec 2009 Jakob.. Ser ud til du er den eneste der er glad for alka.. Jeg ringede rundt til like 20 selskaber for at få forsikret min supra, og den kom under 10k UDEN ancinitet, så mon ikke jeg kan finde noget til samme pris til din corsa...

Kommentér på:
billig bilforsikring 18 årig

Annonce