{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan kan det være ??
  • #1   14. dec 2009 For at være den bedste behøver han da heller ikke at have vundet mest.

• #2   14. dec 2009 De andre kører har jo stemt så det kan han jo godt....

Det har måske også noget med at gøre hvem de andre synes er mest fair og hvem der har hjulpet sporten frem!

• #3   14. dec 2009 Hans H:
    Har jeg forstået din logik rigtigt:

Barrichello har kørt flere F1 GP'er end nogen anden, og når i kommende sæson forhåbentligt op på de 300 GP'er. Burde han så være den bedste kører nogensinde, ifølge din logik?

Senna hjertet med i alt hvad han gjorde, og ræsede røven ud af bukserne, helt til det sidste, men typen som Alain Prost gjorde lige akkurat nok til at vinde et løb. Hamilton minder på den måde om Senna, mens Alonso minder om Prost. Senest kan vi erinde Hamiltons crash på Monza, da han jagtede Button, selvom det var unødvendigt i allersidste runde.

Procentmæssigt er Senna, hvis ikke DEN bedste, i hvertfald blandt top 3 nogensinde. Sammenlign ham mod Schumacher, som er én af mine favoritkørere. Og du skal også tænke på at det er tidligere og nutidige F1-kører der har stemt. Jim Clark burde været højere oppe. Vettel er ALT for højt rangeret. Han har intet bevist endnu, og derfor synes jeg at listen burde tages med et gran salt

• #4   14. dec 2009 Fordi Ayrton Senna er en legende... Han var langt fra en færdig mand i sporten da han døde, hvor man kan sige, at MS var overhalet indenom, da han stoppede... Og at MS skal køre for Mercedes næste år er bare til grin (såfremt "rygterne" taler sandt)..

Senna kunne bare nogle ting, som de andre ikke kunne...

Ayrton Senna var også respekteret både på og udenfor racerbanen, hvorimod MS, tjaeh... Bob bob...

Mailo: Antal kørte løb har intet med antal vundne løb at gøre, eller jo, men ikke i Hans' udlægning.og argumentation...

• #5   14. dec 2009 NegerKim:
    Jeg snakker %-mæssigt. Der står Senna bedre end nogen andre.

Hvad angår MS. Så var han kun en "færdig mand", fordi han vidste han snart ville stoppe. Venner og bekendte sagde at de aldrig havde set ham drikke osv. før et løb, men mod "enden" begyndte han på dette, altså at være på slap line. Men i hverken 2005 eller 2006 så han ud som en færdig mand, selvom han lavede en del fejl. Især i anden halvdel af 2006. Hvis hans motor ikke brændte af i Kina, var han blevet mester for 8. gang.

Han har jo bevist gang på gang at han stadig kan. Senest i en gokart-turnering i Brasilien som han vandt foran Massa eksempelvis. Ellers RoC 2009 hvor han tæskede den nuværende WDC

Kommentér på:
Hvordan kan det være ??

Annonce