{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
847 visninger | Oprettet:

Ny design bærbar :) {{forumTopicSubject}}

Hey folkens står og skal have fat i en ny bærbar, da den anden er begyndt at blive noget ustabil her på det sidste smiley

Hvad kan i anbefal. smiley

Det må gerne være en lille fiks sag. gerne tynd og let. den behøver ikke at kunne trække store spil. Men skal bare være nem at komme rundt med, og fungere til skole brug. og handel med værdipapire og lidt andet halløj smiley er mest intra i mærker som Apple og Sony vario smiley Hvilke kan i anbefale smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny design bærbar :)
  • #1   15. dec 2009 Jeg har lidt kig på asus ul80vt med en batteritid på ca. 10timer til omkring 5500kr. som stadig kan trække lidt spil, men den kommer først en gang til februar desværre. (bare et bud)

• #2   15. dec 2009 Jeg synes i hvert fald, at du skal holde dig fra de helt små, som Acer One, MSI Wind osv. for dem bliver man lynhurtigt trætte af. De er simpelthen FOR små. Men tjek sider som www.getmore.dk www.wupti.com og www.mobiludsalg.dk

De har mange bærbare til priser der er billigere end i de fysiske butikker.

• #3   15. dec 2009 ok tak for det i 2 smiley skal lige tjekke de sidder der swedespeed smiley Rene M det lyder som en fin sag, men præsis, det er lidt en skam den først udkommer til den tid. nu hvor den anden her lever på sidste vers. efter min formodning. I dag er den slukket 1 gang, og gået i stå 1 gang :S så er det vist ved at være tid til en ny smiley

Men i har ikke nogle gode bud på nogle fra apple eller sony evt ? smiley

• #5   15. dec 2009 kender ikke så meget til apple men prøv at kigge her evt.
    http://www.eplehuset.dk/

• #6   15. dec 2009 To ord: HP Envy.

• Denimo M
    Denimo M Tilmeldt:
    dec 2009

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3
    #7   15. dec 2009 Det jeg klart ville anbefale er at du går ind og læser hvor tynd en macbook air er og hvad den kan osv, plus at Apple's styresystem Mac OSX ikke er særlig nemme at få virus på, ligesom f.eks XP og Vista er medmindre du har aaaalt muligt sikkerhedshalløj som alligevel fucker hele tiden, så macbook går du i hvertfald ikke i galt i byen med, men det skal også siges at de er lidt mere tricky at styre men når man lærer det så vil man aldrig af med det,.

• Denimo M
    Denimo M Tilmeldt:
    dec 2009

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3
    #8   15. dec 2009 Har selv en mackbook 13'' og Mr.Jørgensen deroppe ville sikkert give mig ret i at når man tænder en macbook så er den helt klar til brug ca. 18 sec. efter. . og en ting mere, du kan både have Windows og Mac OSX på den på samme tid.

• #11   15. dec 2009 Hvis du vil have en tynd bærbar, så køb en Macbook Air. Den er i øvrigt også blevet lidt mere værd, efter den har fået en opgradering, så den skulle være brugbar nu. Ellers syntes jeg også du får en fed computer med Macbook 13 eller 15 tommer. De er billigere, men får har bedre specs end Air. Alligevel syntes jeg macbooks er ret tynde..

• #12   15. dec 2009 Tak folkens smiley Tror sku det bliver sådan en macbook eller en apple air der skal investeres i så smiley tak for det smiley

• #13   15. dec 2009 ok smiley Jamen hvor stor forskel er der i ydelsen på de 2 masnkiner mester ;). air er jo en del flottere smiley men den anden er nu også ret så lækker smiley nu er der jo selvfølgelige forskellige størrelser man kan få dem i smiley men hvilken model tog i hvis det var smiley

• #14   15. dec 2009 Det kommer lidt an på hvad du skal bruge den til. Macbook'en er jo lidt mere anvendelig, med flere tilkoblingsmuligheder, og så har air heller ikke cd-drev indbygget.. Jeg ser først nu at macbook'en er kommet i en ny version, og har fået sit gamle "ipod hvid" look tilbage.. Fedt!

Her kan du sammenligne dem:
    http://www.apple.com/dk/mac/whichmacbook/compare.html

Air: Hvis du vil have en rigtig liret computer, som ikke mange har. Den er lidt mindre anvendelig end macbook'en, men hvis du kan vende dig til at alt tilkobling skal foregå trådløst, så ta' den.

Macbook: Stadig en liret bærbar, som er mere brugbar end air. Den er billigere og har en smule bedre specs.

• #15   15. dec 2009 ok kanon smiley Jeg må lige få mig bestemt her i løbet af juleferien smiley Så vil jeg ud at finde en i Januar tror jeg smiley

• #16   15. dec 2009 Held og lykke smiley

• #17   15. dec 2009 Takker smiley
    Men må nu nok sige at jeg er helt vild med macbook air smiley det er bare lidt træls at man skal ud at have et eksternt cd-rom drev smiley

• #18   15. dec 2009 Hæng mig ikke op på dette - det er kun noget jeg har hørt - men som jeg stadig vil mene er relevant - så har macbook air vist store problemer med at den bliver alt for varm pga ingen indbygget køler - tænk lige over det en ekstra gang så.

• #19   15. dec 2009 - Neffi jaa vis det er sandt så skal man nok tænke sig lidt om smiley er også lidt bange for at der sker noget med den, da den har sådan en tynd skærm ! Så ja, der er lige et par ting der skal med i min overvejelse omkring de 2 modeller smiley

• Marcus L
    Marcus L Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 355
    #20   15. dec 2009 INgen tvivl om at Apple har nogle rigtig fede designs på deres modeller. Alternativer kunne som René bl.a. nævner, Asus' strømspareserie. De er i aluminium, tynde, lette og ret lækre, men også Acers Timeline serie 5810T, 4810T og 3810T.

/Marcus

• #21   15. dec 2009 ok Chris det lyder godt. endnu engang en positiv kommentar omkring dem smiley

Marcus, ja rigtig nok. men har en acer nu, og har virkelig haft en 1.000.000 problemer med den, desværre smiley

Kommentér på:
Ny design bærbar :)

Annonce