{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
891 visninger | Oprettet:

Postdanmark hjælp {{forumTopicSubject}}

Hey
Jeg har for noget tid siden bestilt en mobil gennem mit arbejde.
Den er så blevet afsendt igår, det fik jeg en mail om.
Problemet er at i mailen står der at den er sendt til den adresse hvor vi boede før.
Når jeg slår TT nummeret op hos postdanmark står der:

17. december 2009 13:46 Anmeldt til senere afhentning på 4691 Haslev Postbutik.

Betyder det ikke at de har forsøgt at aflevere den på den adresse og personen der bor der nu har fået en pakke seddel?
Er der nogen måde jeg kan hente den pakke, når jeg ikke har pakke sedlen? Eller er det komplet umuligt?
Ville bare være noget lort hvis personen ser der ligger en mobil i kassen og siger HAPS.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Postdanmark hjælp
  • #1   17. dec 2009 Du skulle gerne få den i morgen, hvis posten kan komme frem og tilbage. Det betyder den ikke er kommet ud til den postbil, som skal køre den ud til dig, og ligger derfor på centralen.

Kan godt være meget kludret der, men det er altid sådan det fungerer.
    - I hvert fald hvad jeg har erfaret.

• #3   17. dec 2009 Ring til dem, og forklar situationen - du har jo kode osv på pakken

• #4   17. dec 2009 okay men nu tænker jeg, vi flyttede for 2 mdr siden ca. Er der ikke noget med at posthuset har stående at vi er flyttet, i et halvt år?

• #5   17. dec 2009 Sorry. Læste forkert. Kan godt være du har et problem så. Det er nok rigtigt hvad de andre siger.

• #6   17. dec 2009 herude viser vi sku ikke id og jeg kan uden problemer hente kærestens pakker uden fuldmagt eller lign

• #7   17. dec 2009 Colakim *
    de plejer heller ikke at spørge om id her, men jeg har jo ikke sedlen til pakken.

• #8   17. dec 2009 Posten kan se om du er flyttet og hvor du er flyttet hen. Så hvis den blev sendt til din gamle adresse vil de kunne se at du er flyttet og vil sende den hen til din nye adresse.

• #9   17. dec 2009 Men ville nok ringe til dem da , der står den er Anmeldt, så ligger den og venter på dig i postbutikken en uge.

• #10   17. dec 2009 Chris Nissen .
    Okay men så lyder det da som om de har overset jeg har flyttet?
    Men tror du godt jeg kan hente den selvom jeg ikke har den seddel?

• #11   17. dec 2009 Jeg er selv post, men ja tror postbudet bare har overset navnet og anmeldt den og smidt seddel i ved din gamle adresse.
    Ja, tror jeg godt du kan. Prøv at ring til dem først og forklar sagen. Så kan du sagtens få den.

• #12   17. dec 2009 jeg har flere gange glemt sedlen så har bare vist id har aldrig været noget problem

• #13   17. dec 2009 Pakkebudene kommer ikke i nærheden af flytteanmeldelserne, det er kun postbudene, der kører med breve der gør det. Lyder måske underligt men sådan er det.
    - Men kontakt posthuset hvor pakken er og forklar dem sagen. Eller evt. kontakt personen på din gamle adresse og hør om han har fået sedlen.

• 87
    87 Tilmeldt:
    dec 2006

Følger: 1 Følgere: 4 Svar: 263
    #14   17. dec 2009 hej lars...
    Du ska ikk vise id for at tage imod pakke med derimod skrive under på du har motaget den..
    Nåe jeg anmelder en pakke hvis kunden ikk er hjemme, kigger jeg efter på post kassen, om fx efternavnet passer .
    Men budet får ikk afvide om du er flyttet kun brev bude.
    Ville ringe op på dt lokale post hus forklare dt som dt er, at du har bestilt en pakke til din gamle adr, de kan jo se på com du har boede der før, og vel også dit navn du har bestilt pakken til, også kan du tage op og hente den.
    Hvis den ikk er blevet sendt retur

• #15   17. dec 2009 cwl :
    Så vidt jeg kan se kan jeg ikke ringe direkte til vores posthus, (det ligger i en SuperBest) jeg får kun et nummer direkte til postdanmark når jeg søger.

• 87
    87 Tilmeldt:
    dec 2006

#16   17. dec 2009 okaiey. Så tager du ned i den lille post butik der ligger i superbest, fortlare dem hva der er sket, så må de ringe til dt nærmeste post hus der kører med pakker i jeres område, og få bekræftede du har boede der og sårn. Så fortæller du han du fx har bestilt deen fra telia, han kigger på den lars nilsen fx står der, du viser noget id med navn kører kort. hvis du har papir liggende fra den gamle adr med dit navn og adr sammetidige vil jeg havde taget dt med hvis jeg var dig .
    Men selvf hvis personen på din gamle adr har taget imod den, er dt post danmark ansvar, pga budet ikk har kiggede på navn på postkassen, svare til jeg aflevere en pakke til nummer 11 og den sku havde været til nummer 10 hvis du forstår. posthuset kan også se om den er blevet afleveret eller anmeldt eller sendt retur fx...
    Men har været ude for at stå ved en adr, hvor naboen kom over til mig og sagde personen var flyttet derfra, så måtte jeg tage den med tilbage og give den til chefen så han kunne se hvor de var flyttet hen.. ellers ryger den bare tilbage til afsenderen, som ubekendt på adr

• #17   17. dec 2009 cwl :
    Vi boede i samme postnummer før så det burde de kunne se.
    Men jeg har det brev jeg fik fra samme firma da de sendte simkortet til mig, og der står mit navn og min gamle adresse på.

• 87
    87 Tilmeldt:
    dec 2006

#18   17. dec 2009 fint så tager d bare det papir med derop. Skulle ikk være noget problem, men selvf post danmark roder altid rundt i små ting, så du ska bare have tonmodlighed lars ;D
    Men prøv og tage op til dem imorgn hvis dt passer ind i din dag ;D

• #19   17. dec 2009 det vil jeg gøre. tak for det smiley

Kommentér på:
Postdanmark hjælp

Annonce