{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.056 visninger | Oprettet:

prøvtur i fed bil byttes med billeder {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg vil smadder gerne give min kæreste en fed julegave, da han kun ønsker sig hovedpuder vil jeg prøve at finde noget ekstremt.
Jeg ved godt jeg er sent ude, men måske er jeg heldig at finde en her inde der vil hjælpe.

Jeg havde tænkt at jeg evt kunne bytte med en billedserie af bilen.

Kunne være vildt fedt hvis der var en som havde en ældre porsche 911, lamborghini, aston eller måske en gammel amrikaner.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  prøvtur i fed bil byttes med billeder
  • #1   19. dec 2009 Eller en mustang måske - ej jeg er nok lidt krævende. Kunne bare være vildt fedt at give ham noget som han kunne leve højt på længe smiley

• #2   19. dec 2009 tror ikke du skal satse alt for højt på det da bilerne er pakket sammen for i år ! det må blive når der er lidt solskin og tøre veje igen smiley

• #3   19. dec 2009 syntes du skal prøve at kigge galleriet efter, du ved bedst selv hva det skal være og derefter tage kontakt til brugeren.. men du er nok lidt sent ude da de nok er i vinterhi, og kommer 1 ud til foråret igen..

• #4   19. dec 2009 har du prøvet at kigge inde på oplevelsesgaver.dk..

ved godt det ikke er ældre biler og det men det er da fede oplevelser:)

• #5   19. dec 2009 gud ja det havde jeg slet ikke tænkt på... øv altså! Det ville ellers bare være PERFEKT til ham... ellers må jeg overrasket ham til foråret i stedet for :O)

• #6   19. dec 2009 Jeg tror bestemt ikke, at nogen ville lade en ukendt køre deres superbil, for til gengæld at få taget et par billeder af deres bil, som de allerede har 5000 billeder af.

Desuden er det uden for sæson, og du burde nok overveje, om ikke der var andre muligheder.

• #7   19. dec 2009 Jeg siger ikke at han skal køre bilen, men han kunne få en prøvetur altså ved siden af ejeren.
    Nu er jeg jo fotograf, så billederne bliver noget anderledes end dem man selv tager med et lommekamera. Jeg tager normalt 2500kr inkl moms for sådan en serie, så syntes det var en okay handel. Men som jeg har skrevet lidt længere oppe så tror jeg at jeg venter til foråret med at give ham det hvis altså der er nogen som vil bytte.

• #8   19. dec 2009 Har du overvejet, om nogle simple komfort-ting kunne være en idé? Sidste år fik jeg et par rimeligt dyre hjemmesko, og et par tykke uldsokker, og dem glæder jeg mig stadig over hver dag smiley

Småting der kan afhjælpe dagligdagsproblemer, er langt mere værd, end en oplevelse, der varer 5 minutter, og ender i en snedrive smiley

• #9   19. dec 2009 Han har bare fået så meget af mig og kunne godt tænke mig at give noget andet.
    Min mor har strikket nogle uldhjemmesko til ham, så det får han faktisk.

Han ønsker sig en hovedpude og det syntes jeg er lidt kedeligt, selvfølgelig får han det, men syntes bare han skal have noget andet også.

• #10   19. dec 2009 Hvis nu du giver ham den hovedpude og DIG iklædt ikke ret meget, tror du så ikke det bliver et minde for livet:)

• #11   19. dec 2009 tror nok at hvis de er mand og kone, at han har set hende før - iført meget lidt tøj ? smiley

• #12   19. dec 2009 Ja, jeg tænkte også, at det ville være som at give ham et computerspil, han allerede har smiley

• #13   19. dec 2009 Så må hun forny sig:)

• #14   19. dec 2009 Hihi mand og kone er vi nu ikke... vi har været bedste venner i 2 år men er så gået hen og blevet kærester for nogle måneder siden.
    Han har aldrig set mig nogen som sådan da jeg er super genert, så måske skulle jeg bare bide i den sure citron og gøre det lidt lækkert for ham... men ja, ellers kan han få to hovedpuder hihi... ej jeg er lidt lost med hans gave i år, plejer jeg ikke at være.

Kommentér på:
prøvtur i fed bil byttes med billeder

Annonce