{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
790 visninger | Oprettet:

Godt/Skidt nye funktioner på BG. {{forumTopicSubject}}

Hey Bg.
Så kom der også lige noget Slideshow funktioner, hva syntes i?

Jeg syntes hellere bg skulle bruge tiden på at rette nogen af alle de fejl de har lovet os.

Dengang det begyndte at koste penge, fik vi en fin besked med, at det hele ville blive bedre, hvis vi smed lidt penge af på en VIP bruger.
Og det bliver man jo nød til, hvis man vil sælge noget herinde.

Men problemet er bare, at de STADIG ikke har gjort noget ved de problemer, de har lovet at rette op på.

De lovede at slå mere ned på "bytte" beskeder, at der ik længere ville være dobbelt annoncer og 1234Priser.
De lovede også at man kunne vælge kommenatere fra.

Det eneste de har lavet, er sådan at man kan slå kommentare fra.

Syntes hellere de skulle få lavet de sidste fejl, istedet for at begynde at lave nye funktioner!

Bare et lille opråb til BG, om at vi gerne vil ha det i lovede os, da vi skulle til at betale for at bruge marked!

De sidste par gange jeg har lavet sådan et topic her, er det blevet slettet, men håber i lader den stå den her gang, så i kan se jeg ikke er alene om den mening!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Godt/Skidt nye funktioner på BG.
  • #1   21. dec 2009 Skriv en mail til dem eller lad hver med at betale penge...

Livet er for kort til at græde snot på et bilforum

• #2   21. dec 2009 jeg er fandme også træt af de bøv priser med 1234 kr !

• #3   21. dec 2009 bg kører af h. til total langsom

• #4   21. dec 2009 Bilgalleri køre hurtig her. Det er lang tid siden, at det har kørt langsom hos mig da?
    The Man.
    Ang. at græde snot, over nye tiltag, så misforstår du jo lidt?
    Ja jeg klager over et tiltag de lavet for længe siden.
    Og har ikke noget imod at der kommer nye, men syntes da hellere de skal få styr på de gamle, inden de laver nye.

De skal jo ik skrive en lang beksed med, at nu kommer det til at koste penge, men tilgenæld for vi en masse gode ting, når de gør de ting de lover!
    Så kan de lave nok så mange nye tiltag, men tror da alle, hellere vil ha de fik lavet de ting, de lovede os i sin tid.

Det er jo brugernes fejl, et eller andet sted, når der er 25Kr og 1234Kr og der bliver ved med at vælte ind med "Bytte???" Det er ikk Bilgalleris skyld, men nu har de jo lovet at lave problemet, så ville det jo bare være fedt, hvis de også gjorde det!

• #5   21. dec 2009 En opfriskning af layoutet på siden ville heller ikke gøre noget smiley

• #6   21. dec 2009 Steffen N .

Det er nogle pænt høje krav du stiller der.
    Du skal huske på det ikke kun er bilgalleri de bruger tid og penge på, men også de andre sider.
    Ja byttebeskeder, dobbeltannoncer og de virkelig latterlige priser som 1234 er vildt irriterende.
    Men som nævnt er vi mange brugere på bilgalleri, og ikke just mange admins, i forhold til hvad der er af brugere og arbejde at lave.
    Jeg kan ikke se hvilken teknisk løsning der skulle findes for at stoppe folk i at skrive byttebeskeder.
    Den eneste mulighed jeg kan se for at stoppe dobbeltannoncer og 1234priser helt er at man har folk til at sidde og godkende alle ting, inden de kommer på offentligt på siden, som nok ville tage evigheder pga der er så meget aktivitet. Giv dem en chance til at få rettet op på ting.
    Det er ikke lige til.
    Nyd dog det vi får istedet.. smiley

• #7   21. dec 2009 synes det slideshow er noget lort.. har ik tålmodighed til det tager længer tid for at vise billederne. men kan godt være det kun er mig

• #8   21. dec 2009 Vicki, jeg nyder virkelig også bilgalleri, man kan hurtig få brugt nogle timer her inde.
    Men syntes det er dumt de skriver, at de vil løse problemet, når de så ikke gør det? Eller ved om det er muligt.
    Dobbelt annoncer og latterlige priser, kan man (Så vidt jeg ved) lave, uden de store problemer.
    Men ja, den med bytte, kræver er man er mere kreativ, men jeg har dog et par gode idér, til hvordan man nemt kunne løse problemet, eller ihvertfald gøre det bedre.

Jeg stiller INGEN krav til bilgalleri, jeg forventer bar, at de gør noget ved de ting, som de lover. Især efter jeg er begyndt at kaste penge efter det.
    Det var en stor fejl af dem, at love så mange ting, i de besked de sendte ud, hvis de ik kan holde dem.

Hvis jeg køber en bil, og sælgeren siger, at han sætter nye dæk på, så forventer jeg da også at det sker. Så er jeg da ret så ligeglad med, om han har skiftet baglygten, hvis det er nye dæk han har lovet mig.

• #9   21. dec 2009 Steffen N .
    Hvordan vil du så gøre noget ved dobbeltannoncer og de latterlige priser?
    Den med bytte? hvis du har gode idéer, hvorfor kommer du så ikke med dem?:-)
    De har lovet de gør noget ved det ja, og det gør de helt bestemt også, det ved jeg.
    Men det kræver mere end du tror, og også at Hjælpe-admins sidder og bruger flere timer på at glo adskillige annoncer igennem.
    Hvis det er folk så stort et problem kan de bare kontakte en hjælpeadmin, så de bliver gjort opmærksom på det og kan efterlade en besked..

Kommentér på:
Godt/Skidt nye funktioner på BG.

Annonce