{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
980 visninger | Oprettet:

Arbejder du i en bank? {{forumTopicSubject}}

Hey bg, håbede lige jeg ku fange en bank ansat herinde.

Hvis man har haft svindel på sit visa dankort, er det så 90dage fra man har anmeldt det eller fra svindlen er sket at man har til at få skrevet det under så man kan få pengene tilbage?

(Inden den lange, svindlet er sket på et visa dankort fra nordea, som jeg fik da jeg blev 18, returneret det da jeg var 19år, og nu da jeg er 22år gammel og ik har haft dankort i 3år, så dukker det op i norge :S jeg har selv haft visa electron siden jeg afleveret dk kortet)
Havde nemlig noget svind på maks 300kr i små beløber i norsk valuta i midten af september som jeg anmeldte, og efter jeg havde anmeldt det og fået deaktiveret kort osv så var der svindel igen d 29/10, denne gang for 2200kr på 2 køb. jeg ringer self. ind og gør dem opmærksomme på det, og siger jaja det tar de så bare med under det andet, men jeg fik nogle papire jeg sku udfylde, samme dag tømmer jeg postkasse og der var blanketten til at få de første 300 tilbage, men den smed jeg jo så ud i tro om de sender en ny. blir så ringet op af dem hvorfor de ik har fået den tilbage osv, og jeg forklare, hun siger så ok hun sender en ny, jeg er så udenbys nogle dage, da jeg kommer hjem den 15/12 om aftenen og tjekker postkasse har hun sendt et hvor der står hun senest skal have det i hænde den 15/12 ellers kunne de ikke overføre pengene,men det havde jeg jo ik havde mulighed for at nå, men skrev under og returneret alligevel så hun havde det den 17 tror jeg (hvis hun var på arbejde og posten ik væltet på cyklen) jeg har det sådan, fuck de 300, men de 2200 er jo forholdsvis nyt, så dem burde jeg da stadig ku få tilbage ført når det er mindre end 90dage?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Arbejder du i en bank?
Kommentér på:
Arbejder du i en bank?

Annonce