{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor er det altid kvinder?
  • Snoopy
    VIP
    Snoopy Hjælpe-administrator

Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.640
    #1   22. dec 2009 Theis

fordi mænd har kørekort ?

• #2   22. dec 2009 Fordi mænd bare kører det bedre og har den gode tanke gang og ved at cykel vs mange tons lastbil kan gøre meget ondt hvis man kommer i vejen

• #3   22. dec 2009 Trist smiley

Tror nu alle køn kan blive kørt ned! På den måde,Mænd er bare mest dovne...derfor ser man mest kvinder i disse triste ulykker...

• #4   22. dec 2009 eller fordi mænd ved hvad der kan ske og tænker sig lidt MERE om..

så det selv.. hun kørte ud selv om han var igang med at dreje.. så er man fandme selv uden om det.. ! skøre kælling..

self er det synd hun er død..

men når man selv køre ud i en lastbil og prøver at køre foran den når man kan se den drejer.. så ER man fandme for dum !!

• #5   22. dec 2009 hvornår lærer folk at første ret ikke er lig med at man ikke skal se sig for ....

nu har jeg ikke cykel eller scooter men er da udemærket klar over at man ikke bare kan tonse frem og forvente at de holder tilbage.. eller jo det burde man.. men.. men pga risikoen er det bedre lige at tøve det sekundt ... og så overleve ...

men dem som dør er nok dem som ... hvis de kunne tale ville sige " det er MIG som havde ret.. til at køre" bare synd at det ikke er lastbilen det går udover når fejl sker ..

• #6   22. dec 2009 Kedeligt. Minder meget om den ældre dame jeg for et stykke tid siden så blive kørt ned af en lastbil også. Hun døde nogel timer senere af sine kvæstelser..

Iøvrigt Bedstemor til en bruger her inde...

• #7   22. dec 2009 En MAND..!

Han cykler ikke... det er da selvsagt... ;-P

Kommentér på:
Hvorfor er det altid kvinder?

Annonce