{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  NEED FOR SPEED UNDERGROUND HJÆLP
  • #1   23. dec 2009 har prøvet på mange måder og mange forskellige cracks..
    virker ikk:(

• #2   23. dec 2009 copier cd'en til harddisken og lav det til en iso fil og åben den i daemon tools

• #3   23. dec 2009 køb det orig ga 100kr for det for 4 år siden eller der omkring så det kan da ikke koste en skid i dag.

• #4   23. dec 2009 Vittrup . har prøvet
    har prøvet, virker ikk

• #5   23. dec 2009 har prøvet købe et nyt, men virker ikk

• #6   23. dec 2009 stik mig din msn så kan jeg sende spillet cracket

• #7   23. dec 2009 Jeg tror i har glemt reglerne...

2.8 Indlæg om deling af beskyttet indhold
    BilGalleri.dk’s forum bliver til tider brugt til en del indlæg, der er i strid med regler for andre fora og gældende lovgivning om ophavsret. Her tænkes i særdeleshed på indlæg om udveksling af numre til DBA, opfordring til deling/download af film/musik samt deling af andet copyright beskyttet indhold.
    BilGalleri.dk forbeholder sig al ret til at slette indlæg, der strider mod andre foras regler om deling af 3. parts oplysninger samt gældende lovgivning om beskyttet materiale.
    Alle indlæg, der giver indtryk af at have til hensigt at dele denne slags oplysninger slettes øjeblikkeligt og der sendes en advarsel. Gentagen oprettelse af disse indlæg medfører frysning af brugerkontoen og tilsidst sletning af denne.
    BilGalleri.dk tager intet hensyn til, hvem der opretter disse indlæg.

2.9 Off Topic
    Kategorien er beregnet til indlæg, der ikke nødvendigvis omhandler emner relateret til biler.

Bemærk at administrator og hjælpe-administratorer til enhver tid forbeholder sig ret til at slette indlæg, som ikke ønskes på BilGalleri.dk pga. indholdet.

Det kan f.eks. dreje sig om hentydninger til religion, køn, politiske forhold eller anden diskriminerende adfærd i øvrigt. Alle indlæg, der er i strid med gældende lovgivning samt loven om ophavsret bliver slettet øjeblikkeligt og ved gentagelse fryses din konto.
    Ligeledes er indlæg om andre brugeres frysninger og lukninger uønsket og vil blive slettet omgående og efterfulgt af en officiel advarsel. Har man klager kan man kontakte hjælpe-administratorer eller admin via kontaktformularen.

• #8   23. dec 2009 nu er det sådan at det er off topic, kunne skrive om min mormor hvis det var det..

• #9   23. dec 2009 Xiko C

OK lad mig fremhæve de regler der brydes i dette topic:

"Alle indlæg, der er i strid med gældende lovgivning samt loven om ophavsret bliver slettet øjeblikkeligt og ved gentagelse fryses din konto."

Al snak om ulovlige og crackede versioner af spil er i strid med loven om ophavsret... Når du Cracker et spil, bryder du faktisk loven om ophavsret.

• #10   23. dec 2009 Cody . få dig et liv

• #11   23. dec 2009 Cody, det er ikke ulovligt at havde et lovligt spil ? ?? crack er ikke et ulovligt stykke software ...

så vidt jeg er orinteret ...

• #12   23. dec 2009 han ska jo ogs kun bruge en NO CD crack.. det er der intet galt i søde..

• #13   23. dec 2009 Nicolai Z og Vittrup

En NO CD crack er ulovlig at bruge teknisk set da du ved at bruge denne Bryder den sikkerhed som spil producenten har udgivet spillet med.... At cracke sit spil er faktisk ulovligt...

Typisk er en NO CD Crack en modificeret udgave af det programmets eksekverbare fil. I langt størstedelen af alle programmers licensbetingelser står der, at det ikke er tilladt at foretage ændringer i programmet. Denne regel er overtrådt med en no-cd Crack.

En no-cd crack kan være lovlig i to situationer:

1. Den er tilgængelig fra programproducentens hjemmeside
    2. Den bygger ikke på en modificeret udgave af ophavsretsligt beskyttet software.

Læs lige lidt på lovgivningen inden i spiller smarte...

• #14   23. dec 2009 en cd crack er IKKE ulovligt,
    men de har sgu ret, få dig et liv

• #15   23. dec 2009 Xiko C

Du har ikke læst det jeg lige har skrevet???
    Det er opslået på Piratgruppens forum: http://www.piratgruppen.org/forum/showthread.php?t=94089

Som har citeret eksperten.dk...

Men faktum er at En crack er ulovlig da det er en modificering af spillets filer. Det er ikke noget i kan argumentere imod... sådan er facts bare... Hvis det er nævnt i spillets EULA... Hvis det ikke er kan det godt være lovligt...

• #16   23. dec 2009 Låner lige topic, for har nemlig også et problem med samme spil. Når jeg prøver at starte det får jeg denne besked: "Speed.exe har fundet en fejl og afsluttes. Vi beklager ulejligheden". Nogen der ved hvordan man fikser det ?

Btw. Hvis nogen kender et sted hvor man kan købe spillet så vil jeg virkelig gerne vide det, for jeg har virkelig ikke kunne finde nogen butikker som har det smiley

• #17   23. dec 2009 Sig mig hvilken Windows version bruger i??? NFS: underground er gammelt og derfor er det sjældent det vil fungere i Vista... prøv at køre det i kompatibilitets mode for win XP og så vælg "kør som administrator"... Det kan ofte hjælpe på en del opstartsfejl på især ældre spil...

• #18   23. dec 2009 Jeg bruger xp

• #19   23. dec 2009 add

Killersmolf5@hotmail.com
    så skal jeg nok hjælpe smiley

og cody.. helt alvorligt
    hvis du ikke har andet at lave kl 3 om natten end at være politimanden i BG's Forum .. så burde du altså gå i seng.

Kommentér på:
NEED FOR SPEED UNDERGROUND HJÆLP

Annonce