{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
833 visninger | Oprettet:

Nu er min grænse nået mht invandere. {{forumTopicSubject}}

Jeg bor i vejle, og der er mange indvandere og det gør mig ikke noget, for de har aldrig gjort mig noget, men da jeg så i dag kom ned til bilen stod der en indvandre og lænede sig op ad den, jeg spurgte pænt om ikke han ville lade være med det i fremtiden, hvilket han ikke forstod, så derfor sage jeg det klart og tydeligt at jeg ikke villa have det, det forstod han heller ikke så jeg lænede mig op ad bilen og sage " dont do this" han sage okay okay, men da jeg satte mig ind i bilen satte han en fod i klemme i døren og sage at hans busker var dyre en bilen og skuppede til mit hovede og sage næste gang fik jeg tæsk, det er her min grænse bliver overskredet, da jeg ikke gider finde mig i at blive truet af nogen, og da slet ikke uden grund, min kæreste blev selvfølgelig bange og er nu en smule bange for at skulle gå ned til bilen selv, da der under hvor vi bor ligger en gørnt handler og en halal slagter står der ofte mange indvandere der og dette gør hende en smule utryg for efter tiden, det hjælper ikke at ringe til politiet da de ikke gør en skid, men nu er min grænse for indvandere nået jeg finder mig sgu ikke i det mere, jeg bestemmer sgu selv om der skal stå nogle og hænge op ad min bil.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nu er min grænse nået mht invandere.
Kommentér på:
Nu er min grænse nået mht invandere.

Annonce