KØB IKK VARE HOS HAM HER !!!!!!!!!!!!! {{forumTopicSubject}}
Ja overskriften fortæller vel det hele.
"Sælgeren" er Jimmy herinde fra bilgalleri af, se hans profil her.... http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=32129.......
Nu ved jeg ikk om hvor mange folk herinde fra som har handlet med ham og direkte fået deres vare, men jeg er i en anden situation. Jeg bestilte nogle lygter af ham her i starten af måneden og forudbetalte så pengene ind på hans konto hvor han så lovede at jeg ville få lygterne ca 4-5 dage efter, men jeg afbestilte dem så igen da han så et par dage efter skrev at der ville gå en uge mer, og at han slte ikke havde fået bestilt lygterne endnu.
Så jeg valgte og sige at jeg så bare ville anullere ordren og have mine penge tilbage, og der sagde han så at jeg ville få dem dagen efter. Det fik jeg så ikk !! Fik så fat i ham nogle dage efer hvor han så skrev at de først ville komme ind på min konto her i onsdags senest, men de er stadigvæk ikk kommet ind endnu....!!!!!
Ja jeg ved ikk lige hvad han har gang i, ved bare at han trækker tiden længere og længere ud og jeg føler ikk at han på nogen som helst tidspunkt har tænkt sig og aflevere pengene tilbage, så igen lad vær med og handle hos ham !!!
apr 2003
Følger: 3 Følgere: 2 Biler: 1 Emner: 160 Svar: 3.497
KØB IKK VARE HOS HAM HER !!!!!!!!!!!!!