{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
671 visninger | Oprettet:

Køb af bærbar {{forumTopicSubject}}

Hej.

Da min egen bærbar lige er brændt sammen så skal jeg ud og købe noget bærbar.

Men er i tvivl.
Jeg havde en acer før, og det sku noget skrammel så vil helst have noget andet.

Vil give max. 5000kr for en ny.

Den skal bruges til skole brug og så lidt spil som. Diablo og cs. Nogen som kan hjælpe??

På forhånd tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af bærbar
  • #1   10. jan 2010 Uanset hvad du køber i den prisklasse er noget skrammel.. om det så er Acer, HP eller whatever

• Malthe C
    Malthe C Tilmeldt:
    nov 2006

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 34
    #2   10. jan 2010 jeg har købt asus's nye ul30 - den er satme genial. den kan fås for 4500kr. Den er ikke beregnet til spil, men kan sagtens klare nogle af de ældre spil.

• #3   10. jan 2010 har lige købt en packard bell easynote tj62 til kæresten den er oki fin, den køre Sims3 uden problemer, så der burde ikke være problemer med at køre cs og diablo 2, bliver nok svært med diablo 3 når det kommer ud.

du kan få den i bilka med 600+ gb harddisk 4 gb ram, kan sgu ikke engang huske grafikkortet i den, men vi gav lige omkring 5000,- for den.

personligt ville jeg aldrig vælge sådan en stor pc til skole brug, derfor har jeg valgt at købe en HP elitebook 2530p men den koster også noget mere..

• #4   10. jan 2010 lige og lige er vel så meget sagt, købte den i november sidste år...

bilka har en nyere på deres forside...

• #5   10. jan 2010 º Scapegoat º
    Så det godt i reklamen, tror jeg tager derud imorgen og ser på den

Malthe C
    Den har jeg også tænk på, den har fået rigtig gode anmeldelser, men bar træls med det intel gma4500 grafikkort.

• #6   10. jan 2010 Men check tasterne på den om du tror du kan vende dig til at skrive på dem, jeg synes de sidder underligt, men kæresten har ikke problemer med dem.

Ud over det, så er skærmen klar, så lys kan være lidt et problem, hvis solen står direkte på, men ellers har vi ikke haft det der ligner problemer med den.

• #7   10. jan 2010 Jeg købte en DELL Inspiron 15 til 4500kr og den køre bare perfekt.

• #8   10. jan 2010 Dell er også der du får mest kvalitet for pengene, det er der ingen tvivl om, på trods af at deres Vostro og Inspiron serie er den "billige"

• #9   10. jan 2010 hvis du bor i kbh eller omegn.. eller kommer forbi..... kan jeg godt få dig en ok bærbar til billige penge...

skriv PM hvis du har brug for det....... arbejder indenfor elektronik.. er intet ulovligt idet.... dog kun en 2-3 mdrs garanti for at garantere den virker....

• #10   10. jan 2010 ellers kan jeg anbefalde en HP NOTEBOOK DV6-2053 til 4999,. i fona.

der er et 512 mb radeon hd 4650 i.... kan faktisk trække de fleste spil idag.....

dog er det kun en 15" skærm.. så lidt op til dig selv... men god til prisen.

Kommentér på:
Køb af bærbar

Annonce