Gammel heks vil udnytte mig totalt ! {{forumTopicSubject}}
Min kæreste og jeg har efter 3 år valgt at flytte fra hinanden.
Hun har fundet sin nye lejlighed allerede - Jeg har fundet et nybyggeri i København, som jeg er interesseret i, hvor jeg var til "Åbent Hus" i søndags.
Det var først til mølle for at få fat i nogle af lejlighederne. Så troppede op i god tid i søndags - ca. 2 timer før planmæssig "åbning".
Da jeg ankom søndag morgen var der en kvinde i starten af 60-erne, som var kommet før mig og allerede var nr. 1 i køen. Hun havde placeret sin gamle Suzuki 4x4 bil lige ude foran opgangen, hvor der var åbent hus. Fair nok.
Stod den første halve time uden for i kulden.
Efter ca. 30 min tilbød kvindemennesket, at jeg kunne sidde inde i hendes bil og få varmen.
Fair nok! Sad der i ca. 20-25 min og fik varmen.
Så kom der en dame til på samme alder, som deraf var nr. 3 i køen. Hun fik også lov til at sidde i bilen. Sagen var bare, at det var en gammel ulækker bil på gule plader. Damen som gav os lov til at få varmen i hendes bil, var hundeejer og havde masser af ulækre hundetæpper omme bag i bilen. Så da den nye dame skulle med ind i varmen, fik jeg (som den unge friske mand) selvfølgelig lov til at sætte mig om bag i - oven på de ulækre hundetæpper. Så sad vi dér i 10 min alle 3 og hørte gammelmandsradio (P4) - indtil der dukkede flere folk op. Så stillede vi os uden for foran opgangen, for at vise, vi var de 3 første.
Nå, så da vi stod i 40 min og ventede yderligere uden for, fortalte hunde/bil-ejer-damen, at hun har 3 hunde.
Javel ja....
I det nye byggeri må man kun have max 1 hund efter personlig ansøgning. Det er forbudt at have kamp/muskel hunde. & hun har bl.a. en boxer.
Så nævnte hun i køen, at jeg fx kunne "overtage" den ene hund på papiret. Det sagde jeg, vi bare måtte finde ud af, og tænkte ikk mere over det.
Så fik vi udvekslet mobilnumre, da vi efterfølgende fik reserveret hver vores lejlighed.
Og så ringer hun i dag for at høre, hvordan det gik, og siger tillykke med lejligheden bla bla bla.
Og så kom den selvfølgelig bag efter, om jeg kunne "eje" den ene hund på papiret. Og så skulle hun bare passe "min hund", hvis der var nogle som spurgte.
Er det ikke utroligt, at man allerede har første problem med ens kommende nabo, allerede inden man er flyttet ind? Det er total udnyttelse. Burde bare have sagt fra i starten, men sådan er det. Nu skal jeg bare finde ud af at fortælle hende, hun godt kan glemme den ide.
Men ved jo allerede, at når jeg siger nej, så har jeg allerede fået min første "fjende" i byggeriet.
Er det bare mig, eller er det total udnyttelse af folk - blot fordi man har fået varmen i hendes bil i under 25 min?
jan 2005
Følger: 49 Følgere: 48 Biler: 7 Emner: 250 Svar: 12.746
nov 2007
Følger: 42 Følgere: 43 Biler: 2 Emner: 133 Svar: 1.455
apr 2007
Følger: 55 Følgere: 55 Biler: 3 Emner: 31 Svar: 154
feb 2008
Følger: 39 Følgere: 58 Biler: 5 Emner: 450 Svar: 6.194
men du ka jo os vende den om... du ka jo os få den første gode nabo ved at hjælpe hende lidt...
jeg havde dog ikk gjort det men der ska nok være en venlig sjæl derude et sted...
sep 2004
Følger: 4 Følgere: 5 Biler: 8 Emner: 169 Svar: 1.748
maj 2008
Følger: 10 Følgere: 10 Biler: 3 Emner: 9 Svar: 45
feb 2004
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 5 Svar: 863
Du vil jo ikke miste din nye lejlighed, og bliver derfor nødt til at afslå.
sep 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Biler: 5 Emner: 211 Svar: 1.490
Du kender selv hans svar, og så har du en undskyldning overfor heksen..
feb 2007
Følger: 106 Følgere: 109 Biler: 3 Emner: 71 Svar: 2.169
okt 2007
Følger: 27 Følgere: 24 Biler: 1 Emner: 9 Svar: 236
dec 2004
Følger: 13 Følgere: 14 Biler: 5 Emner: 328 Svar: 1.352
Som Johnny Bravo siger - tilføj at du overvejer jo selv at få dyr og derfor ikke kan gøre det.
aug 2006
Følger: 10 Følgere: 10 Biler: 3 Emner: 37 Svar: 98
okt 2008
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9
Det er da ikke "total udnyttelse af folk", du har bare ikke nosser til at sige NEJ...
Det var da pænt af hende at tilbyde dig varmen i hendes bil, det forpligter dog bare ikke til at du skal sige JA til "fup og fiduser".
Du må da tage dig sammen og sige NEJ til at snyde.
Det er da også pisse ligegyldig om man har en 60-årig gammel dame som fjende, det kunne da være meget værre
Gammel heks vil udnytte mig totalt !