{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
500 visninger | Oprettet:

Vurdering af stationær PC {{forumTopicSubject}}

Hej Bilgalleri

Hvad kan man ca. forvente at få for en stationær PC købt hos topdata for 2-3 år siden.. Skal sælges uden harddisk.

Processer: Intel Core Duo 2,4
Grafikkort: Geforce 8800 GTS
Ram: 4 Gb
Bundkort: Asus P5ND2
Strømfosyning: Xilence 550w
Dvd drev med brænder

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vurdering af stationær PC
  • #1   19. jan 2010 2000-2500.

Falder lidt i pris da den ikke er komplett samtidig med at hardware ældes meget hurtigt.

• #2   19. jan 2010 mon ikke et sted mellem 1500-2000

• #3   19. jan 2010 max 1500

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.602
    #4   19. jan 2010 Prisen uden hdd falder meget.. Find en billig en og smid i, men 1500 er nok det som den kunne koste.. Men smid den på qxl, og snak godt om den(IKKE LYVE).. Så plejer man at kunne sælge den for lidt mer smiley

• #5   19. jan 2010 Hehe ikke lyve smiley

• #6   19. jan 2010 Jeg ville ikke give noget for en pc der ikke er komplet, hvis det er uden skærm....

Priserne rasler jo ned, og nye er kommet til siden du købte den... har lige købr en spritny til 1499,- og den er komplet med garanti, og de sidste opgraderinger af ram, koster jo ikke meget idag....
    Og husk nu at den "påståede krise" jo ikke er ovre endnu... ;-))

Den jeg købte er en 2,7 GH, 1 MB ram, dvd brænder, inklusiv kan den skrive på diskene.
    Den har HDMI og samm størrelse grafikkort som din, og kortlæsere inkl. styresystem, (licens) m.m.

Derfor min påstand... men den behøver jo ikke være den rigtige... men spørger du mig,, så skal du ikke forvente noget med mindre du finder en der lige "tænder" på denne model du lige har, eller en som bare ikke har forstand på det....

Kommentér på:
Vurdering af stationær PC

Annonce