{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
698 visninger | Oprettet:

hjælp til formidling af hund, desperat {{forumTopicSubject}}

hej.

ved godt det ikke høre til her, men er en smule desperat efterhånden.

min kærestes søn er blevet testet allergisk overfor bla. vores hund og derfor er vi nødtil at komme af med hunden snarest, desværre.
desværre tillader de færeste sider at man sælger en amstaff pga. den pis lov der er ved at komme osv. osv.

så hvis du eller nogen du kender mangler en amstaff på ca. 1½ år, det er en tæve og hun er overskøn og dejlig, en rigtig putte/sofa hund, kan med andre hunde, børn og katte.

så skriv venligst!

kræver dog at det er et godt og blivendene hjem, gerne med en anden hund af hendes "kaliber" som hun kan lege med da hun elsker at lege.

skriv hvis du/i kan hjælpe

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til formidling af hund, desperat
  • #1   20. jan 2010 Kennth L

tag lige en snak med lægen om det..

for min kæreste har fået et skud medcin som holder ca 6 måneder på hende smiley tror vidst det kostede mellem 800-1700 kr.. så snak lige med lægen om der ikke er en mulighed der.. hvis i selvfølgelig gerne vil offre det i stedet for at komme af med hunden smiley

• #2   20. jan 2010 Præcis, kender også en der har fået det skud og hun siger det virker rigtig godt.

• #3   20. jan 2010 jeg har også et barn der ikke kan tøle hund og man pumper ikke et barn med midicin for at beholde en hund bare min mening .føler med jer håber i finder et godt hjem til hunden
    mvh jesper

• #4   20. jan 2010 Jesper Enig.. men når det kun er 1 gang hver 6 måned eller hvor meget det er smiley så havde jeg måske lige tænkt en ekstra gang.

men igen. det er HELT op til sig selv jo fra person til person smiley

• #6   20. jan 2010 ja det er kun en gang pr 6 md men det er depot midicin som frigiver sin virkning over lang tid så det giver det samme i sidste ende vi har været hele turen igennem

• #7   20. jan 2010 jjesper j ja hunden er en del af familien men vil stadig mene at jo længere der går før man begynder med midicin som en fast del af livet jo bedre . ja jeg syntes også at en hund er dejlig men mine børn kommer først bare min mening som tidligere skrevet

• #8   20. jan 2010 da barnet er dele barn skal faren vel også sige god for at vi giver barnet medicin for det?. tvivler jeg på han gør.

der ud over så er jeg modstander af bare at proppe sig selv/andre med medicin hvis der er en anden udvej!.

jeg spørger her for at undgå en aflivning af vores ellers elskede hund! for hunden fortjener også bedre.

har snakket sådan en 2 steder hvor de formidler hunde og begge steder lød ikke ligefrem glade for at modtage hende pga. at hun er en amstaff. og personligt ser jeg også helst at jeg ved hvor hun kommer hen. men er der ingen anden udvej må det blive den, selv om jeg er stærkt imod den!

så var der nu nogen som kunne tænke sig hende så skulle de have muligheden!

• #9   20. jan 2010 Har hun gået til hundetræning og kan hun være alene hjemme uden at ødelægge noget eller gø hele tiden?

• #10   20. jan 2010 vi har ikke gået til hundetræning med hende så lidt træning er nok nødvendigt, men hun kan: ligge, sidde, spille død, give pote. vi har ikke hørt hende gø når hun har været alene (af gode grunde). men ikke noget vi har hørt når vi kom hjem eller noget vi har fået påtalt af naboer, hun har ødelagt hendes egen sovepude og gnavet i hendes 2 hundetæpper, det er ihvertfald det vi har oplevet (de hunde jeg har haft og mine forældres har altid gnavet i deres egen pude/tæppe), hun har vel mindst 5 forskellige stykker tygge legetøj som hun bruger ivrigt også får hun nogle gange de store ben fra dyrehandleren, der følger div. seler og halsbånd og snor med, samt vand og madskål.

Kommentér på:
hjælp til formidling af hund, desperat

Annonce