{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
591 visninger | Oprettet:

Søger job.. {{forumTopicSubject}}

Hej Alle.
Ja som overskriften siger, så søger jeg et job, det er næste lige godt hvilket, bare alt forefaldende arbejde. Jeg har en delvist gennemført tømreruddannelse, som pt. er låst fast.. Jeg er 18, og har kørekort til alm. peronbil, og bor i nordjylland, nærmere betegnet omkring Brønderslev.
Kender du nogen eller har du et job, så vil jeg gerne høre fra dig. På forhånd Tak.
Med venlig hilsen Henrik


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger job..
  • #1   22. sep 2005 www.af.dk

  • #2   22. sep 2005 held og lykke med job søgningen, bare kør ud til en fabrik og spørg om de kan bruge en mand, de mangler altid folk.. du kan også melde dig ind i et vikarbearue, de har job næsten altid, og du vil altid få noget i nærheden af dig, og det er ofte 3 - 4 uger samme sted, og så kommer du måske videre til noget nyt.. du skal bare sige til dem at du er lige glad med hvad det er, bare du får noget, så ringer de i morgen.. det er 100% sikkert.. + det er jo go løn, du får helt sikkert over 100+ i timen, det er jo fair når man er 18..

    Som tak for min hjælp så smid lige en stemme til mig,


  • #3   22. sep 2005 jeg har selv været i et vikarbearue, og jeg kan kun sige det er kun de dovne der ikke kan få arbejde.. meldte mig ind en torsdag og allerede dagen efter havde de noget til mig.. gik i 8 uger som ufaglært på en maskinfabrik og fik 140 kr i timen.. så det kan varmt anbefales...

  • #4   22. sep 2005 hva gør man så lige når man går i skole samtidig og bor på Lolland??

    Det er sgu pænt svært at finde et arbe efter skole hernede :S


  • #5   25. sep 2005 Kunne heller ikke finde job. Meldte mig ind i vikar firma og 3 timer efter ringede de tilbage. Var kun ude i job i to dage hvor jeg blev tilbudt fast arbejde til 107kr i timen. Okay så er der så lige tillæg så man kommer der mod 150-160kr i timen.

    Så det var okay at være vikar.


Kommentér på:
Søger job..

Annonce