{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.066 visninger | Oprettet:

oprettelse, mens bil er til salg!!! {{forumTopicSubject}}

nu syntes jeg efter hånden jeg har se en del der afviser. når der oprettes en ny bil som er til salg herinde..

men forklar mig lige hvorfor der bliver afvist?

ifølge reglerne er der ingen regler om at bilen ikke må være til salg... den må bare ikke være solgt! for så er det jo sådan set heller ikke ens egen bil længre. !

syntes bare lige det skal være en opsang til dem der sider og finder på deres egne regler..

Vh

PS selvfølgelig gælder det ikke de oprettelser hvor der bliver skrevet til salg eller, en pris eller lig. for de må jo heller ikke oprettes som annonce

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  oprettelse, mens bil er til salg!!!
  • #1   26. jan 2010 Men hvorfor oprette en bil du alligevel sælger dagen efter ? Det er nok mere det...

• #2   26. jan 2010 nååh ja men så har man vel os begået mordet fordi man har blod på jakken?

• #3   26. jan 2010 Martin G da ikke sikkert den bliver solgt.. jeg ku da fint sætte min bil til salg... uden at forvente den bliver solgt..

så sku man vel os slette sine profiler når man solge sin bil?

• #4   26. jan 2010 Say what ?...

• #5   26. jan 2010 Ja det burde man... om 2 år er 80% af bilerne på bg solgt jo

• #6   26. jan 2010 Definer lidt haha

• TruckerBenny A
    VIP
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator

Følger: 101 Følgere: 93 Biler: 3 Emner: 402 Svar: 5.771
    #7   26. jan 2010 Der står at du <b> kun </b> skal afvise hvis de generelle betingelser <b> ikke </b> er overholdt.

Men at du opretter en bil som er til salg i markedet er ikke et brud på reglerne for oprettelse af bil, så kan man jo spørge sig selv om hvem der bryder reglerne

• #8   26. jan 2010 MikkL [ MW ] rigeligt med sagen at gøre

for du har jo drejet reglerne. men det er jo ikke det der står...

lige meget hvordan du bukker det...

det er det samme som at dømme en mand for mord bare fordi han har blod på jakken vel?

• #9   26. jan 2010 TruckerBenny A nemlig smiley

• #10   26. jan 2010 folk klager sig evigt over folk der ikke kan finde ud af tingene.. men når det er de selv samme personer der netop IKKE kan finde ud af tingene så er det ikke nemt at gøre det her til et bedre sted...

for MikkL du er sku ikke den sidste til at brokke dig over ting der forgår på siden.. det har jeg set smiley

• #11   26. jan 2010 læs reglerne og lad vær og piv

• #12   26. jan 2010 Men i sidste ende er det brugerne der selv bestemmer om de afviser eller ej hvis den er til salg.

• #13   26. jan 2010 MikkL [ MW ] fatter så stadig ikke du ikke fatter reglerne..!

der er da ingen beviser på at det er en "ekstra annonce"

• TruckerBenny A
    VIP

#14   26. jan 2010 Mikkl ( MW )

Formålet med bilgalleri er at brugerene kan vise deres biler frem for hinanden og som bonus kan du sælge den herinde,
    nogen bruger er så lidt langsomme om at oprette deres biler men så længe de gør det inden den er solgt er okay. Det er jo stadigvæk for at vise ens bil frem

• #15   26. jan 2010 så lad os da tage et eksempel: denne bil er til salg i marked...

og nu opretter han så denne bil. ud fra hvad i denne tekst mener i det er en annonce??

"Motor:
    2,0 gti med turbo og intercooler

den er født med caborator
    men jeg har bygget indsprøjtning på den
    og en støre beninpumpe da den har brug for mere og leve a smiler

Hestekræfter:
    186 hk a de vilde a dem
    der er turbo og intercoler på med en fin og fod lyd fra min blow of

Fælge:
    oz fælge i 16 tommer

Dæk:
    205/40 r 16 uniroial sommer dæk

Undervogn:
    der er en koni udervogn på som er tybe godkent senket 40/40

Bilstereo:
    der er thansen anlæg i med en sony hedjunit i

Styling:
    komplet skørtset hjemmebygget
    med luft indtag i front klap
    og en lille fin heksspøjle
    har stillet op til dhb 2 gange

Interiør:
    stof stuge gti kabine

Ekstra tilbehør:
    el spejle el sæder el varme i sæder der er el ruder for og ( bag) det er en meget sjælden bil
    vinge har en xtra ving til den som er malet den er bare lidt mindra

Bemærkninger:
    hvis der er nogle der nogle spørsmål så skriv så kan jeg nok hjelpe . eller vil prøve "

• #16   26. jan 2010 ^^ ved godt denne bil ikke kun bliver afvist af denne grund men, stadig en masse der skriver "afvist pga. SALG!"

• #17   26. jan 2010 MikkL

for klar mig det ud af det eksempel jeg gav dig før..

• #18   26. jan 2010 Hvad hjælper det så når de kommer ind, og så 5 min efter så står der TIL SALG i profilen... Var den så ikke KUN oprettet med henblik på salg...????

• TruckerBenny A
    VIP

#19   26. jan 2010 Ja men for at det er en annonce så skal der enten stå en pris i teksten eller der står til salg i vedkommendens tekst eller at brugeren linker til sin annonce, hvis der står der så er det en annonce. Det er så også en annonce hvis brugeren skriver til salg i bilen lige efter den er kommet ind

• #20   26. jan 2010 Cookie monster . jep men så har vi et problem som "admins" burde tage sig af. at slette disse ting, eller at brugere kunne rappotere disse problemer. så de kunne bliver slettet!

• #21   26. jan 2010 MikkL [ MW ]
    Så du mener at hvis der ikke står en pris er det ikke en salgs annonce :o)

• #22   26. jan 2010 mikkl din verden er godt nok skruet sjov sammen. men det er jo ikke et spørgsmål om hvad du mener.. det er et spørgsmål om hvad reglerne er!

som TruckerBenny A skriver:
    "Ja men for at det er en annonce så skal der enten stå en pris i teksten eller der står til salg i vedkommendens tekst eller at brugeren linker til sin annonce, hvis der står der så er det en annonce. Det er så også en annonce hvis brugeren skriver til salg i bilen lige efter den er kommet ind"

• #23   26. jan 2010 anders K:
    du er en kælling at høre på

• #24   26. jan 2010 anders K når man nu ser lige netop det problem 100 gange pr måned. Så har man en tendens til at afvise.

Hvorfor ikke bare oprette et fotoalbum hvis du vil ha den herind, imens den skal sælges.

• #25   26. jan 2010 Folk der afviser biler hvor alle betingelser er opfyldt er sq smålige tosser

• #26   26. jan 2010 Opretter man en bil, man forsøger at sælge, så er det udelukkende med salg for øje.

Det bør enhver femårig kunne regne ud, ja, sågar en hjælpeadmin.

Hvor interesseret er man I at dele sin bil med andre, ud over salgsaspektet i det?

Man er interesseret i at komme af med lortet så hurtigt så muligt, hvilket igen henfører til den femårige, der snildt ville kunne regne dette ud.

Solgte biler burde også slettes og/eller oprettes som fotoalbum i stedet...

Hvis bare BIlgalleri.dk kunne tage lidt ved lære af www.garaget.org , som klart og tydeligt forklarer hvad der er tilladt.

Bilgalleri.dk er én stor gråzone, eller dvs. det bli'r det gjort til af tilbageståede brugere med en absurd form for selvforherligelse, fx OP.

• #27   26. jan 2010 mikkel N begrund..

MikkL [ MW ] man kan jo ikke bøje noget i nogen retning når det står skrevet i relgsættet..

lad os stille det op sådan her
    der står ikke i reglerne i fodbold man ikke må bide sin modspiller i øret... så mener du måske det er okay. ?

• TruckerBenny A
    VIP

#28   26. jan 2010 Popquiz ! Den mazda som er i oprettelsen lige nu hvad er den ?
    En salgsannonce ?
    Eller en god nok oprettelse ?

• #29   26. jan 2010 Trucker benny A
    Mikkl. bryder reglerne for optagelse...
    Hvad siger jeres annoncører til at det accepteres??? de går jo glip af brugere der ikke ser deres reklamer, for dem har de vel ikke fået på gratis???
    Bør du ikke som administrator gi en advarsel og evt fryse???

• #30   26. jan 2010 Det er sq bare min mening , der er sikkert masser af plads på serveren til alle

Min Altea blev feks. afvist fordi der er en MC sammen med bilen på et af mine billeder , det er sq da smålighed ud over alle grænser

• #31   26. jan 2010 Personligt syntes jeg det sjoveste ved BG er at man kan sidde og følge med i "udviklingen" på div. biler.. og en bil der er til salg, kommer der næppe opdaterede billeder på...
    Derfor afviser Jeg..
    Men jeg hænger mig nu heller ikke så meget i reglerne..
    Jeg kan også godt finde på at køre 55 i by-zonen..

• #32   26. jan 2010 Mikkl...

Så skal du holde din mening for dig selv. Når ikke du forstår at læse reglerne korrekt og da slet ikke vil lytte når en administrator forklarer dig reglerne..
    I oprettelsen må der ikke stå tilsalg eller en pris.. men inde i marked må den gerne sættes til salg, den må bare ikke være solgt inden oprettelsen er ok....

• #33   26. jan 2010 gider jeg sku ikke, det eneste du vil er at bitche så det kommer jeg ikke langt med.

• #34   26. jan 2010 se nu er der jo altid forskel på hvordan folk tolker regler. ellers må systemet jo laves om, så det ikke kræver VORES brugernes stemmer.

i sidste ende er det mig der bestemmer hvor jeg vil smide mine 10 point.

• #35   26. jan 2010 MikkL [ MW ] følger nogle selv opfundene regler.. korrekt!

TruckerBenny A kunne du ikke tage til højeste sted, om man lige kunne sætte en linje ind i reglerne hvor der står:"biler må gerne oprettes selv om den er til salg"

• #36   26. jan 2010 MikkL [ MW ]
    Ja okay der var vist også noget flueknepperi over at der ikke var et billede af motor , står der vist heller ikke noget om at der skal være ...

• #37   26. jan 2010 mikkel N det eneste du her at lukke ud er lort så der kommer jeg jo heller ikke langt med..

• #38   26. jan 2010 19bc80..

Ja gu bestemmer du hvor du vil sætte dine guldmønter... Men efter reglerne.. ellers lad være med at stemme...

• #39   26. jan 2010 Ind- og udstemme systemet burde fjernes - og evt lave sådan at admin byder de nye velkommen eller ej.. For halvdelen er alligevel uenige om hvordan man skal byde biler velkommen eller ej..

og jeg synes faktisk også at man burde slette de biler der er solgt så man er fri for at se på profiler med 10 biler hvor der står "SOLGT" ved de 9. Jeg har selv slettet min solgte bil og lagt den i et fotoalbum, da jeg synes at det er mere passende når nu bilen ikke er min mere.. MEn generelt set er det vist kun mig der ser sådan på det.. ;oP

indtil videre har jeg kun set 10 ud af 10 der skriver til salg 1-2 dage efter at bilen er oprettet, og derfor stemmer jeg også som Mikkl [ MW ] og mange andre gør...

• #40   26. jan 2010 19bc80: Præcis. Brugerne varetager admins' opgave, så bør der satme heller ikke dikteres hvordan og hvorledes man skal stemme stemme.

Synes i øvrigt, at man burde kaste et blik på dette regelsæt:

http://www.garaget.org/start.php?action=rules_cars

Tænk, hvis BG fik indført et lige så klart regelsæt smiley

• #41   26. jan 2010 MikkL [ MW

Reglerne er som de er , følg dem istedet for at prøve at overbevise alle andre om at DIN tolkning er den rigtige..

Står der intet om salg på profilen, så skal hverken dig eller andre sidde og spille sherlock for at finde div salgsannoncer

• #42   26. jan 2010 Brian J
    ja men jeg tolker reglerne som, hvis en bil er til salg ved oprettelse er det med salg for øje, ekstra opmærksomhed på ens bil i håb om hurtigere salg.

altså en salgsannonce....

• #43   26. jan 2010 Mikkl...
    Du vil jo ikke høre andet end hvad du kan høre stemmen inde i dit hoved siger du skal tænke...
    Regelmentet i BG læser du jo som DU vil forstå... Jamen hvis www.garaget.org pensler reglerne bedre ud eller så du bedre kan forstå dem. Så luk din profil og meld dig ind der.. Øhhh Skal man måske ha en bil der???

• #44   26. jan 2010 Stemmerne er personlige...

Så længe systemet er som det er, og reglerne er så tvetydige. så må man selv bestemme om man vælger at afvise en bil bare fordi man nu ikke kan lide Honda Ex.

Og det er heldigvis noget man selv bestemmer, og ikke andre der skal sige hvad man skal stemme, eller sige at man ikke skal stemme...

• #45   26. jan 2010 19bc80..

Ja det gamle testamente blev osse læst af nogen der ville ha sin egen og sjovere mening... Heks.. og op på bålet med dig...

Reglen er.. Der må i oprettelse annoncen ikke stå til salg eller pris..
    Hvad der står andre steder inde i profilen er lige gyldigt.. bare ikke nogen blir kaldt idiot!

• #46   26. jan 2010 lukker lort ud haha det er sku da dig der har oprettet det her tude indlæg

• #47   26. jan 2010
    MikkL [ MW ] - Du har min fulde opbakning i denne sag.. :o) Jeg er også træt af hele sider med solgte biler man skal bladre forbi..

• TruckerBenny A
    VIP

#48   26. jan 2010 Anders K. Det kan jeg prøve at se om jeg kan få dem til at sætte det på det lykkes da for mig at få det på med atv`ere.

Tine F. Det har vi skam også spurgt om men det vil jo på en måde også være at snyde jer bruger for at have lidt indflydelse på siden, men vi ville gerne have nogen ændringer med hensyn til stemmesystemet om de kommer ved jeg så ikke

• #49   26. jan 2010 Brian J: Det var mig der henviste til Garaget.org's regler med et ønske om, at BG fik et tilsvarende entydigt regelsæt, det synes jeg ellers, at jeg fremlagde ret tydeligt.

At du så ikke kunne spotte, at MikkL bare citerede hvad jeg havde skrevet, tjaeh, chokerende er det ikke.

• #50   26. jan 2010 MikkL [ MW ]

Jeg bestemmer ikke mere end andre , men jeg følger reglerne uden at lave mine egne små fortolkninger.

• #51   26. jan 2010 min bil er jo lige så meget en salgs annonce som den bil jeg kopirede tekst fra tidliger så syntes jeg da hellere jeg må slette min bil... for sådan siger dine reglerne måske? den er vel en Ekstra annonce for de dele jeg sælger?

vi er enige på området.. med solgte biler, og biler hvor der står til salg. skal ikke være her. men sålænge det er ens egen bil og den ikke er solgt syntes jeg ikke der er et problem..

så hvis jeg sætter min bil til salg til 250K (urealistisk pris) også prøver at oprette den mens jeg har den annonce kørende så kan jeg ikke det?

jeg vil måske gerne sælge min bil, men til den rigtige pris.. men der er nok ingen chance for det lige sker det næste år..? så må jeg ikke ha en bil her inde...

men det eneste det her føre til er jo folk bare sletter deres annonce og opretter den 3 dage efter den så er kommet ind..

• #52   26. jan 2010 Hvis BG ikke syndes vi brugere ikke følger reglerne som de ønsker de skal følges, må de jo lave dem om så man ikke kan tolke dem på hver sin måde.

det er jo åbenbart et så kæmpe problem, at emnet skal op næsten hver dag....

• #53   26. jan 2010 mikkl..
    Du skriver hvad neger kim (sorry Kim ;O) skriver, så må du sku osse stå ved det...

Jonas G... ja, men har jeg ikke ret i, at en der sidder og hjælper med at administrer siden og hjælper med at forstå reglerne, fortæller jer hvordan de skal tydes... Skal man så ikke rette sig lidt efter dette...

• #54   26. jan 2010 MikkL [ MW ]
    Enig.
    Jeg så også gerne at der var krav om, brugeren ikke må have oprettet en salgsannonce på bilen når han forsøger at oprette bilen !

• #55   26. jan 2010 Mikkl..

Det er jo det reglen siger nu...
    Ellers skulle man præcisere og sige at bilen efter en måned først må stå til salg på BG..

• #56   26. jan 2010 Brian J
    Hvor står det?
    Reglen er.. Der må i oprettelse annoncen ikke stå til salg eller pris..
    Hvad der står andre steder inde i profilen er lige gyldigt.. bare ikke nogen blir kaldt idiot!

tror du skal læse reglerne igen makker:
    5.4 Oprettelse af biler

BilGalleri.dk gør opmærksom på at du skal have tilknytning til bilen, og derudover skal du opfylde de andre krav som stilles af BilGalleri.dk’s administration ved oprettelse af en bil her på siden.

1. Bilen skal være din egen.
    2. Alle billeder skal være tydelige og af selve bilen!
    3. Bilen må ikke oprettes som salgsannonce!
    4. Bilen må ikke være solgt ved oprettelsen!
    5. Der må ikke oprettes midlertidige billeder med tekst som f.eks. ”Billeder kommer snart”
    6. Der må ikke være skjulte reklamer for f.eks. hjemmesider på billederne
    7. Bilen skal være en bil. ATV'er mv. henvises til enten MotorcykelGalleri eller ScooterGalleri.

• #57   26. jan 2010 Hans O: Præcis.

Det kunne klares meget nemt med ordene: "Bilen må ikke oprettes som en annonce eller være sat til salg, hverken på Bigalleri.dk eller andetsteds."

• #58   26. jan 2010 Bigalleri.dk, helt sikkert.

Bilgalleri.dk*, haha smiley

• #59   26. jan 2010 Eller "Bilen må ikke fungere som en annonce... ...." rettere.

• #60   26. jan 2010 Jonas G hvad fanden er det du skriver? :"Så længe systemet er som det er, og reglerne er så tvetydige. så må man selv bestemme om man vælger at afvise en bil bare fordi man nu ikke kan lide Honda Ex."

der står da tydeligt lige over hvor du trykker afvis.. at du KUN må afvise hvis bilen IKKE overholder de generale Regler!

MIkkl der står meget KLART i Reglerne at det ikke må være en salgs annonce der for må der naturligt vis ikke stå til salg...

MIKKEL N, dig der skriver i forum uden at ha andet end lort at lukke ud.. vi andre køre en diskution.. men hvis du kun kan finde ud af svine folk til så syntes jeg ud skal gå ind på facebook og lave en hade gruppe..

• #61   26. jan 2010 19bc80 . : præcis. Fatter ikke hvorfor der ikke bliver underskreget hvad BG mener, da dette snart er e hverdagsemne med lejren delt i to.

Som så mange andre vil jeg også sige hvis bilen bliver oprettet mens salgsannonce er igang, er det en salgsannonce. For kan ikke forstå at man FØRST sætter den tilsalg hvorefter man BAGEFTER opretter den. Så vil man jo ikke vise den frem, på anden måde en salgsmæssigt !!

Så hvis BG vil være foruden disse inlæg - FØR REGLERNE TYDELIGE. Det er de jo ikke når der er så mange bud på dem!?

• #62   26. jan 2010 Anders K problemet er du tolker reglerne på en måde, nogen af os tolker dem på en anden måde, det kan da ikke være så svært og forstå.

På godt dansk du har din mening jeg har min.

• #63   26. jan 2010 Mikkl jo det er netop annoncer fordi de er oprette som annoncer.. ffs..

• #64   26. jan 2010 jo jo men så må det her jo være en opsang til admins at få lavet bedre regler.. for nogen af os er åbne bart fat svage

• #65   26. jan 2010 Truckerbenny A: Det snyder jo ikke os brugere at "I" tager over, for så kan man jo slippe for at der kommer flere diskussioner som denne? For det ER et problem for BG at folk ikke er enige om reglerne, og at reglerne bliver tolket på forskellige måder..
    For hvis det skal skæres ud i pap så alle er enige vil der virkelig være mange regler at forholde sig til..
    Så ville det jo være nemmere at admin stod for det hele, og hvis så at der senere kom problemer, kunne brugerne skrive til admin. Det ville godt nok give mere arbejde til admin, men som sagt undgår man at brugerne bliver "uvenner" over sådan nogle ting..

Synes desuden også at man døjer lidt med falske oprettelser herinde, og der synes jeg at man kunne gøre ligesom ridejudge.com hvor der skal sendes en kopi af kørekort og registreringsattest, hvis der er tvivl om ejerskab.

Bare en tanke... smiley

• #66   26. jan 2010 19bc80..

Se nu læser du forkert.. jeg skriver at man så burde lave reglen om, og forlange at bilen skal ha været oprettet i minimum en måned inden den må komme til salg

Bilen må ikke oprettes som salgsannonce, JA på forsiden må man ikke men i marked må man gerne..

• #67   26. jan 2010 Brian J ja det siger du jo, men tror så jeg slet ikke har læst, for hvor f..... skrev du det med 1 månede?

• #68   26. jan 2010 hvis en bil er til salg ved oprettelse er det med salg for øje, ekstra opmærksomhed på ens bil i håb om hurtigere salg.

min mening og længere er den ikke, kan i ha en hyggelig aften vi bliver alligevel aldrig enige.

• #69   26. jan 2010 hold da kæft mand.. 102 indlæger haha smiley ku ikke så lidt..

• #70   26. jan 2010 Brian J og Anders K -
    Taget fra Reglerne:
    3. Bilen må ikke oprettes som salgsannonce!
    --
    Det tolker JEG en oprettelse hvor bilen er til salg..Om det direkte står i oprettelsen, eller om brugeren har oprettet en annonce i marked, på Dba.dk eller hvor det end måtte være.. for der er rigtig mange hjemmesider hvor man ikke har uanet plads til teksten, Det har man på BG.. Og så er en profil Rigtig brugbar..
    Og så er der ENDNU en "død" profil..

Derfor afviser jeg.. OG i sidste ende så er det ikke reglerne der trykker på knappen, men brugerne...
    At der er en Admin der tolker punkt 3 anderledes, er da okay, vi har lov at have forskellige meninger..

• #71   26. jan 2010 Det er min mening og du har din.. det har jeg hørt mange gange nu..

Hvis en bruger konsekvent giver lave karakterer kan du stemme personen ud, og din udstemning vil naturligvis blive vurderet for seriøsitet på lige fod med alle andre den pågældende bruger har. (1.9 Udstemningssystemet)

Det skal dog siges at bedømmelsessystemet ikke er dit eget "våben" til at gennemføre dine regler på siden.

Læs !!!
    Vi vil ikke se karakterer givet med kommentarer om at en bestemt ting skal ændres. F.eks. vil vi ikke se noget krav om at der skal være mindst 10 billeder eller andet.

Hvis du er utilfreds med en brugers bil, kan du undlade at give karakter og eventuelt skrive hvorfor.

Måske vi skulle blive eninge om at vi ikke er enige.. mange dømmer osse ude med begrundelsen for få billeder. Billeder af kabine og motor.

Er vi osse uenig her???

• #72   26. jan 2010 Nu burde brugere med flere år på bagen herinde jo ligesom have set mindst 1.000.000 tude-tråde som denne! <i>(jeg overdriver aldrig)</i>
    Og vel egentlig også være klar over at man ikke får en bil stemt ind hvis den allerede er sat til salg. de andre brugerne kontrollerer det jo før de stemmer.

Så var det ikke nemmere at slette annoncen før man oprettet bilen?
    Det vil da koste meget mindre tid og kvaler end at oprette sådan en tråd her!

• #73   26. jan 2010 Og hvis BG mener det i mener mht oprettelse og salg for øje...

Hvorfor gir BG så adgang til marked med det samme??? Måske fordi de er ligeså ligeglade som jeg er... Alt er til salg bare prisen er rigtig...
    SIKKE noget pis at gå op i... Så skulle marked da helt nedlægges, når man ikke må sælge sin bil..

• #74   26. jan 2010 Onkel Per.. Gamle ole ;O) 2003
    Hvis ikke du gider at læse en "TUDETRÅD" så læs en anden...

• #75   26. jan 2010 ;o) Der skal jo være lidt tidsfordriv!

Det var også mest ment som et godt råd. Take it or leave it.

• #76   26. jan 2010 Hvis man fra Bazoom's side brugte en times tid på formuleringerne i regelsættet var der ikke så meget lagt op til fortolkning for brugerne. Der er i dette tilfælde kun en vej at pege ansvars-fingeren. smiley

Den nuværende formulering er på ingen måde klar og det er faktisk ikke så underligt at det giver så mange diskussioner.

Bazoom er jo et firma der gerne vil tjene penge, så jeg kan ikke forestille mig at de vil begrænse deres brugere i at skabe flere sidevisninger - og dermed begrænse at folk må oprette flere sider hos dem i form af markedet og bil profiler.

Men jeg synes nu som en masse andre påpeger at det mindre fedt med de biler der bliver oprettet kun med øje for at sælge og ender med at være døde profiler efter kort tid. Det betyder også at de samme biler potentielt ender op i 117 forskellige profiler.

• #77   27. jan 2010 Wooow en børnehave, rent ud sagt, til stort set alle: lad være med at tude smiley

stem ind hvis i synes jeres regler er overholdt og det samme modsat, eller lad være med at stemme hvis i er i tvivl dette er også muligt smiley

Kommentér på:
oprettelse, mens bil er til salg!!!

Annonce