{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.040 visninger | Oprettet:

Lyder det ikke MEGET mærkeligt??? {{forumTopicSubject}}

Jeg er en person der ikke rigtig tjekker e-mails, så har over 3000 ulæste i indbakken.. har så bestilt sådan en digital signatur og der var guide på e-mail hvordan jeg skulle installere.. i min søgen efter den e-mail så jeg så en anden mail jeg havde modtaget sidste uge fra et security center..

Det viser sig så at i 2006 købte jeg deres antivirus i et halvt år.. dete r også rigtig nok.. har aldrig brugt det siden.. men i den email fra dem, stod der så at det er min sidste chance for at betale, og det er sidste rykker, og jeg skal betale for mit abonnement, som er 600kr om året siden 06 plus 200kr i rykkergebyr.. jeg vidste ikk at det lige pludselig var blevet til et års abonnement, men okay, det må jo være en fejl fra min side af..

var var selvfølgelig sur da jeg skrev tilbage til dem, og sagde at så ville jeg meget gerne melde mig ud af det abonnement som jeg ikke vidste jeg var i og så måtte de jo sende mig regningen...

så får jeg fandme en mærkelig mail fra dem.. jeg jeg kunne bare nøjes med at købe en antivirus for 99kr så ville de slette mig fra deres konto?.. whaaat? det lyder skummelt.. skal lige siges at det er en meget kendt antivirus, ved bare ik om jeg må skrive den her smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lyder det ikke MEGET mærkeligt???
Kommentér på:
Lyder det ikke MEGET mærkeligt???

Annonce