{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
439 visninger | Oprettet:

Forza 3 {{forumTopicSubject}}

Hey alle sammen.. Nu har jeg kigget lidt på det forza 3.. Er det så fedt som folk siger ?

Kan man spille det uden at være på Xbox Live ? Og er det noget ved hvis man ikk er det ?

Spillet ser super fedt ud, og overvejer at købe det, men ville lige høre om det er noget ved, når man ikk har Xbox Live ?

Mvh Lars

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forza 3
  • #1   1. feb 2010 Ja det er fedt... og endnu federe live. Måtte smide lidt småpenge for at få live delen samt købe den pakke med GTR'en da der er en del gifts i spillet som kræver man kommer der ud. Endvidere skal man hente benchmark for at køre dragrace og det kræver live medlemsskab. Men uden kan det sagtens spilles. Så cdwow havde det til 299 smiley Der er forresten en kode i coveret til at downloade de ekstra baner

• #2   1. feb 2010 Okay.. smiley Så du mener at det sagtens kan spilles uden Live delen ? For så køber jeg det.. Er der stadig nogen muligheder for at tune uden Live delen ? Plus style.. ?

På forhånd tak

• #3   1. feb 2010 Ja det kan du sagtens.. Vil sige at du ikke bliver skuffet på nogen måde over det spil..

• #4   1. feb 2010 Lyder super.. Så blir det indkøbt..

Tak for svarene smiley

• #5   1. feb 2010 tja eneste jeg kan sige er jeg fik det i lørdags, og har kørt første år ( vel en 20 25 løb) jeg køre på sværeste grad - jeg har abs på ... og jeg har endnu ikke været nummer 2 over målstregen..... ( 1 plads kun ) og jeg har stadig hverken købt bil eller upgrade, håber det ændre sig senere og du ikke bare kan køre i de standard biler du vinder ...

MEN ville sige at jeg syntes selve spillet er super fedt, og jeg elsker måden det er realistisk på . så ville klart anbefale det

• #6   1. feb 2010 Nicolai Z...

der kommer meget udfordring,,, men gør dig selv en tjeneste og slå alt fra (incl. abs)

og hvis du mangler mere udfordring så er rat vejen frem.. (og køb noget ortenligt)

• #7   1. feb 2010 har skam rat :D, har det fra ms som jeg er meget godt tilfreds med smiley

har overvejet at slå abs fra osse ( men da jeg syntes jeg vinder meget uden større fight) og ai er på hard smiley men er glad for der kommer mere udfordring, regnede jeg osse med, som sagt har lige fået det hehe , dog er selve spillet super fedt

• #8   1. feb 2010 jeg har selv g25 og har en kammerat der har porsche rat.. det værste ved g25 er at det ikke virker til xbox...

Men porsche rat og playseat er vejen mod toppen smiley

• #9   1. feb 2010 Har også investeret i en xbox og forza 3 i fredags fordi jeg er blevet træt af at vente på gran turismo.

Spillet er ganske fint, dejligt med noget modstand når man skruer sværhedsgraden op og realismen er også ganske fin så man gennemføre ikke lige spillet på en weekend.

Men man kan godt mærke xboxen ikke er en lige så kraftig maskine som en ps3 og jeg savner personligt lidt grafiske detaljer som man ser i gran turismo.

Selv om jeg har været playstation og gran turismo fan lige fra starten, så vil jeg gerne anbefale forza 3, jeg har ikke fortrudt købet i nu.

• #10   1. feb 2010 har oz overvejet at købe xbox med forza 3 fordi at jeg ikke gider at blive ved med at vente på GT5, men hvordan er det i forhold til GT5? synes ikke det ser så realistisk ud som GT5, det ligner lidt mere "tegneserie" hvis man kan sige det sådan

• #11   2. feb 2010 Chris G..

Jeg synes personligt at forza er mindst ligeså godt som GT... Og så aner vi jo ikke om GT5 først kommer om 4 år smiley

Hvis man tager alt hjælp af så bliver det sku realistisk, og især med rat og pedaler...

Man skal virkelige arbejde for det....

Ang. det med tegneserie er jeg enig, men det er slet ikke så meget som det ser ud... man ligger slet ikke mærke til det.....

• #12   2. feb 2010 glemte nok lige at skrive at jeg foretrækker Forza frem for GT...

• #13   2. feb 2010 Nu er Forza så en simulator hvor GT er arcade spil. Så svært at sammenligne. Skal så tilføje at GT ALTID har været gode til at lave videoer som er flotte, men spillene har aldrig rigtigt imponeret. Må indrømme at Forza fanger på en helt anden måde.

Angående grafik så er det grafik og ikke billeder. Der er ikke blueray på xboxen og derfor må man nøjes med de 6,7Gb der kan være på en DVD skive imod det blueray skiver der kan have næsten 10 gange så meget på.

Angåender AI så synes jeg det lyder lidt imponerende at du skulle kunne ræse fra alle AI'erne i standard bilerne uden at tune dem. De biler du får er ratet som 3-4 bedste i klassen når man vinder dem. Og kan bestemt ikke følge med de hurtigste. Så der må være noget du ikke har slået til endnu smiley Forresten husk lige at slå damage og tire wear on også smiley Så skal du se løjer.

• #14   2. feb 2010 Nu er Forza jo så på to DVD skiver...

Og da det er 1080P, så tvivler jeg på, at GT5 vil blive flottere....

Dog er GT-serien og FM ret sammenlignelige, da de begge både kan spilles som arcadespil og som "simulatorer"...

FM3 er i øvrigt langt flottere end GT5 Prologue...

• #15   2. feb 2010 Kim, ja okay der er en installations DVD hvor man installere 1,9Gb smiley Men stadigvæk giver blueray delen mulighed for mere grafik end dvd-delen. Jeg synes ikke rigtig der er arcade over Forza da man har tuningsaspekter, styling, video del, drift del og megt meget mere. Forza har alle dage være simulator hvor GT altid har været arcade. Men jeg er helt enig. Efter alle de år som GT5 Prologue har været undervejs synes jeg det er skuffende. Samtidig kan jeg da røbe at det kommer i salg til mats i asien. Men der mangler online delen og det vides ikke om denne dato holdes eller udskydes. (Det er i hvert fald det sidste jeg har læst mig til)

• #16   2. feb 2010 Forza fylder 13 gb (mener jeg) og de kloge siger GT kommer til at ligge på en BR25 så det er maks. 25 GB... Men der er så også sindsygt mange biler med i GT....

Jeg har også GT5 Prologue og hvis det er standarten så er Forza stadig kongen.... Køber dog alligevel GT5 (når det engang kommer), har PS og Xbox så man skal jo prøve smiley

• #17   2. feb 2010 Flemme, mit Forza fylder 2,3Gb på harddisken og så spil disken som faktisk kun er på 6,4Gb ~ knap 9Gb total og jeg har downloadet alt der kan downloades af biler og baner

• #18   2. feb 2010 jeps men det er ikke hvad det installere..... Det er hvad den fylder når man brænder den ud **HOST pirat** og der fylder den 13,48 GB smiley

• #19   2. feb 2010 så må der være noget ekstramateriale med som jeg endnu ikke har fundet smiley Nu er jeg jo ikke pirat da jeg er helt vild med online gaming smiley

• #20   2. feb 2010 Ja forstår også godt... skal også have det købt org. så jeg kan komme online.... Man kan godt gå online på brændte spil, det er blevet så sikkert så man kun har 1% "chance" for at blive snuppet...
    Men jeg gider ikke løbe risikoen og få min box baned...

Ang. Ekstra materiale så tror jeg du har fundet det hele... men det fylder altid mere end det gør når det er installeret...

Kommentér på:
Forza 3

Annonce