{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
512 visninger | Oprettet:

Styrketræning udstyr {{forumTopicSubject}}

Hey boys and girls!

Ja jeg går med tanken om at starte på lidt motions og styrke træning i det lokale center.

Men det med sport og motion har jeg aldrig rigtigt gjort i - så tænkte på om i havde nogle gode råd til udstyr og beklædning?
Bukser/shorts - fodtøj - og div.

Hvad bruger i og hvad kan i anbefale?

på forhånd tak.
jonas

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Styrketræning udstyr
  • #1   3. feb 2010 Jeg bruger hummel træningsbukser, og hummel t-shirt, nogle gange en tanktop(mener jeg det hedder...) Og til hænderne bruger jeg trænings handsker. ligner næsten cykelhandsker. De er for mit vedkommende meget nødvendige til bænkpres og andre øvelser med høj vægt...

• #2   3. feb 2010 haha det ved jeg jo ikke - det er normalt kun på arbejdet at jeg bruger mine muskler. Som sagt har fysisk udfoldelse aldrig været min stærkeste side

• #3   3. feb 2010 handsker, sweat pants, t-shirt, skiundertrøje (om vinteren), adidas handboll special sko,

• #4   3. feb 2010 Grip pads som folk nævner er altid en god ting, men de handsker med håndledsstøtte behøver du nok ikke endnu.. De bruges som regel kun til max. løft og bruger man dem fejlagtigt til hvert sæt, let som tungt, så opbygger du ikke dine håndled og det kommer til at koste i sidste ende...

Kommentér på:
Styrketræning udstyr

Annonce