Generelt upload problem? {{forumTopicSubject}}
Hejsa
Jeg ved godt at problematikken har været oppe og vende før, men jeg synes generelt jeg har mange problemer med at uploade nye billeder til min profil her på BG.
Jeg har:
- Prøvet at uploade med både IE 8 samt Google Chrome
- Prøvet at reducere filstørrelsen på billederne (dog ikke ændret på selve billedstørrelsen)
- Prøvet at slette det gamle billede, som jeg ønsker at erstatte med et nyt billede inden jeg uploader det nye osv.
På trods af dette får jeg i 3 ud af 4 tilfælde diverse fejlmeddelelser omkring serverfejl osv.
Har i samme problemer??
Hvis der aktuelt er nogle begrænsninger fra BG´s side f.eks. med hensyn til filstørrelse eller billedstørrelse ville det være en god service fra BG lige at skrive hvilke begrænsninger der er, så man ikke spilder så megen tid hver gang man skal uploade
På forhånd tak for kommentarer!
jun 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Biler: 1 Emner: 4 Svar: 36
jul 2004
Følger: 99 Følgere: 100 Biler: 6 Emner: 621 Svar: 5.241
Jeg har adskillige gange lavet fotoalbums, hvor op mod 80% af pics'ne skulle gøres betydeligt mindre, før de kunne komme herind
Att email : At du har mange mpix på dit cam er da ikke ensbetydende med, at dine pics tages i høj opløsning eller inderholder meget data ( fylder meget ).
aug 2007
Følger: 5 Følgere: 23 Biler: 3 Emner: 117 Svar: 1.008
Det mærkelige er, at jeg f.eks. godt kunne uploade et billede der fyldte ca. 4 MB uden problemer.
Dernæst havde jeg et på ca. 5,4 MB, som jeg reducerede helt ned til ca. 1 MB - men det er stadig ikke lykkedes mig at uploade dette
Generelt upload problem?