{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
705 visninger | Oprettet:

Vind tur i Ferrari 360 Challenge {{forumTopicSubject}}

Hey alle bilagalleri fans.

Meld jer ind her og deltag i konkurrencen, husk at tjekke linket til venstre.

FERRFERRARI 360 Challenge passagerture udloddes, af Gumball3000 deltager

FB link: http://www.facebook.com/pages/FERRARI-360-Challenge-passagerture-udloddes-af-Gumball3000-deltager/319922477553?ref=ts

Tjek ny Video, med cool drift: http://www.youtube.com/watch?v=Y2h5-dvGO3k

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vind tur i Ferrari 360 Challenge
  • #1   23. feb 2010 Vil heller stike nøglen i min pug og køre en tur, frem for at håber på at vinde så latterlig en tur

• #2   23. feb 2010 Michael F - Fint nok, så napper jeg gerne turen!

• #3   23. feb 2010 Sådan Daniel....

God tur i din PUG Mikael, og du ved åbenbart hvilken tur vi snakker om... det er rimelig sejt syntes jeg....

Thomas

• #4   23. feb 2010 tror engeligt bare mit udbrud kommer af at jeg er skide træt af at læse om den skide konkurrencen

og så er jeg rimelig sikker på at det er dit profil billeder der laver tråden hver gang. Jeg skal ikke gøre mig klog på om det er dig, men det er vidst nok sådan et profil billed

• #5   23. feb 2010 Jamen, Michael det er jeg da ked af at høre, du er så træt af det, men enrgi bruger du dag på det istedet for at støtte.... men måske har du små sko på og ynder at støtte janteloven.

Profilbillede??? JA, både Corvetten Z06 og Ferrarien er mine biler...

Thomas

• #6   23. feb 2010 Jeg støtter gerne Jante loven også bruger jeg kun størrelse 41, så der kan jo godt være noget der JA.

• #7   23. feb 2010 Dezmo:

Nu sætter man jo ikke alle ud i en Racerbil til en mill. kr. og beder dem om at give den gas...

Kan godt være at du kunne gøre det... men her får alm. mennesker en oplevelse af hva en bil kan, når det går rigtig stærkt.

Videoen, der handler det om at skille sig lidt ud, og det gør den kan jeg da forstå....

Dejligt

Er vildt glad for den måde ting bliver modtaget på herinde....:) og de sjove Jantelovs kommentarer, mange folk bruger masser af energi på at have ondt i røven, i stedet for at støtte andre og glæde sig på deres vegne.

Man ja, det er jo bare typisk DK.....

• #8   23. feb 2010 Som sagt, sig ENDELIG til!!
    Tror nu stadig det er en oplevelse for livet.. Det er ikke alle der er så heldige at kunne sætte sig ind i sådan en bil..

• #9   23. feb 2010 Du får meget gerne min stemme og mere til, Thomas, mod en tur i din Ferrari! smiley

Held og lykke med konkurrencen, det ville være rigtigt fedt hvis du vandt smiley

• #10   23. feb 2010 Jeg takker mange gange, Neffi... og dit nr. i lodtrækningen ligger nu i den gode bunke.....

• #11   23. feb 2010 Jeg vil gerne deltage i konkurrencen, hvis jeg må køre bilen smiley

Kommentér på:
Vind tur i Ferrari 360 Challenge

Annonce