{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Overvejer fullrate ..
  • #1   24. feb 2010 Nej.. Det er kun fordi din mor ikke har afleveret den telefon, som du har LEJET hos TDC.. Den helt gamle røde el. gule, med store runde knapper. Den betaler man for, så man skal IKKE smide den ud, ligesom så mange andre har gjort. Hvis man gør det, skal man stadig betale for telfonen..

Har btw. også Fullrate.

• #2   24. feb 2010 Kim b hun købte en telefon hos aldi. Og fik DLG abbonement.

• #3   24. feb 2010 Er du tilfreds med fullrate ? : ) ..

• #4   24. feb 2010 Nej det gør du ikke. Kan u ikke også bare få sådan en EM linje (hedder det det?) Så behøver du ikke få fastnet.

• #5   24. feb 2010 Tror du ska ha fastnetnummer. Som jeg ihvertald aldrig kommer til at bruge : )

• #6   24. feb 2010 Ja, men har du afleveret den gamle telefon i TDC butikken? Hvis man ikke gør det, betaler man stadig den der "licens"

Jaa, jeg er fuldt tilfreds. Har dog været pisse sur på min Zyxel router, da den konstant smed mig ud, efter jeg lavede passwordet om, så kunne aldrig rigtigt komme ind på den... indtil jeg fandt ud af, at den skiftede passwordet automatisk, til det password man bruger til at logge ind på Fullrate.. Flååååååt.. smiley

Ellers synes jeg det virker rigtig godt. Har ingen nede-tider haft, og det virker bare. Deres Zyxel router kører også bare uden problemer. Kører den over i en Wireless accesspoint, da den ikke er trådløs.

Btw. den ENESTE router jeg har haft prøvet, uden problemer. Alle de andre crasher før el. siden (I hvert fald for mig), og skal genstartes.

- Men ikke denne smiley

• #7   24. feb 2010 Du kan godt få Fullrate uden fastnet. Har selv fastnet som jeg ikke bruger, men har ikke fået taget mig sammen og kommet af med det :s

• #8   24. feb 2010 Okay jamen jeg ska bestille et nummer hos dem. Det siger den ihvertfald. Og lyder fint : ) .. Overvejer ogs det trådløse da det er gratis at få med. Har aldrig været meget for trådløs dog .

• #9   24. feb 2010 Har aldrig været gladere smiley Dog synes jeg ikke min PS3 er så god til trådløs, så der trækker jeg et kabel på et tidspunkt.

Hmm. Går lige ind og kigger. De har haft snakket om man kunne få UDEN fastnet.

• #10   24. feb 2010 Jeg har haft fullrate i ½ år nu og der har været 2 dage med nedetid pga en elektriker fejl og er kortvarigt blevet smidt af max 2 gange.
    Har også Ip telefoni hos dem og første gang jeg satte telefonen til virkede det og det har det gjort lige siden.
    Jeg har en 8mbit og når det kører som det plejer henter jeg med mellem 800kb/sek og 1.2mb i sek.

Alt i alt meget tilfreds smiley

• #11   24. feb 2010 Takker allesammen. Vil bare ik helst bestille og risikere at sku betale for at ha et fastnetnummer. Har jeg bare hørt om man sku nemlig. Men ka være jeg tager fejl. Snakkede med en kvinde hos fullrate idag, men damn hun lød kedelig. Ik det bedste indtryk jeg fik der : D

• #12   24. feb 2010 Dalle
    Synes endelig du skal skifte til Fullrate.
    Ja, du skal have et fastnet nummer med, da det er en del af deres tilbud, men du behøver ikke koble en tlf til, eller bruge det for den sags skyld.
    Du får bare en tlflinje med i din internetpakke.

- Jeg har selv haft fullrate stort set siden de kom på markedet og er super tilfreds med det. - Har oplevet én gang, hvor der var en fejl på det og der gik der ca 1 minut fra mit internet brød ned, til jeg fik en sms fra dem om der var en fejl i deres system og de arbejdet på højtryk på at få det lavet. 15 minutter efter fik jeg en ny sms at nu havde de løst problemet og de undskyldte fejlen.

• #13   24. feb 2010 Lyder rigtigt godt. Bare jeg ik ska betale noget ekstra om året for et fastnetnummer. Det er bare hvad jeg engang er blevet fortalt nemlig : ) ..

• #14   24. feb 2010 Nu har jeg læst på det.. Du får fastnet nummer, men du betaler jo ikke for noget abb. Det er bare med.

- Bestil, istedet for at tænke så meget ;). Det gjorde vi (Os der skriver i denne tråd), og lader til vi alle er tilfredse smiley Afsted det gik !

• #15   24. feb 2010 Dalle - Hvis telefonen er afmeldt den husstand du bor i, så er der ikke noget problem. Ellers ring til Fullrate..

• #16   24. feb 2010 OKay super. Jeg vil bestille så. Ska li sige jeg tror trådløs er et kendt problem på ps3. Havde engang selv problemer med den hakkede i et fodboldspil online. Men ik altid.

• #17   24. feb 2010 FullRate funker også fint her.

Ja, Password'et kan/skal ændres inde på FullRate's hjemmeside hvorefter det "skubbes" ud på routeren.

Den trådløse ZyXEL router/switch/accespoint (P 2602HW-D1A) fra FullRate har samme problem som tilsvarende fra andre udbydere.
    Den er meget dårlig til at lave forbindelse til PS3, SmartPhones osv.
    Derimod virker den fortræffeligt sammen med de bærbare vi bruger i huset.
    For at understøtte smartphones har jeg så købt et andet router/switch/accespoint som så bare er koblet ind i systemet uden at bruge router-funktionen. Så er vores SmartPhones med alligevel.

Kommentér på:
Overvejer fullrate ..

Annonce