{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.589 visninger | Oprettet:

Bilxperten - HOLD JER VÆK {{forumTopicSubject}}

Har haft nogle rimelig ubehagelige episoder med Bilxperten som jeg lige vil dele, med folk som har overvejet at handle derfra.
Jeg købte en komplet anlæg af dem for et års tid siden ca, som indeholdte:
Pioneer avic-x1 Navi
- Sinus live forstærker 1500watt
- Diverse kabler
- bassworx sub kasse
- 2 x ground pounder subs 500watt rms
- 4 x pioneer højtalere af 2000kr stykket.

Eller det TROEDE jeg da jeg havde købt!
Jeg betalte dem for at montere hele molevitten, og slutprisen lød på over de 20,000,-
Efter 2 måneder brændte min sinus live monoblock sammen, det vidste sig så at de havde solgt mig en gammel og brugt forstærker! Jeg får dog intet ud af at klage, da de ikke gider indrømme de havde solgt mig gammelt og brugt osv. Ok - det acceptere jeg så da jeg ikke gider diskutere mere.
Nu fik jeg lige den smarte idé at kigge lidt på mine højtalere! Da jeg aldrig har kigget på dem før. Det viser sig så de IKKE HAR SKIFTET EN SKID. Der sidder stadig mine originale BMW højtalere i. De har så snydt mig for omkring 8000kr af værdi højtalere + 2500 som jeg gav for min sinus live dengang.

Det var en lidt lang tekst ja, men bare et godt råd - hold jer væk fra bilxperten - i hvert fald den i Næstved, det er forkasteligt det de har gang i.

Mvh. Victor.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bilxperten - HOLD JER VÆK
  • #1   26. feb 2010 det er jo sådan noget man tjekker når man får sin bil tilbage..
    så det er nu os en stor fejl fra din side af efter min mening...

    men ja det er sku ik noget man gør som forretning og det er slet ik iorden


  • #2   26. feb 2010 Jeg kan altid gå ned og snakke med dem ja, men det bliver bare ord mod ord kan jeg allerede fornemme nu. Problemet er også at de har skiftet ejere i mellem tiden, det bare lidt trist at opdage efter 1 år må jeg indrømme..

  • #3   26. feb 2010 det er ikke første gang det er gået gal med dem der var en grund til de krakkede i viborg

  • #4   26. feb 2010 Svineri! Giv dem hele turen!

  • #5   26. feb 2010 Supramanden: Nej selvf. ikke - min oplevelse er udelukkende med den i næstved..

  • #6   26. feb 2010 hold kæft det er ringe man!! HVordan fanden har de nosser til at påstå at have monteret noget og så sidder det originale der endnu... Jeg var tændt fuldstændig af, sæt ild til biksen!

  • #7   26. feb 2010 kasseren det er sgu ikke noget man checker hvis man handler med så "professionelt" et firma...

  • #8   26. feb 2010 altså når manden betaler for at få sat sit anlæg i, så er han nok ikke lige typen der tjekker sine højtaler bagefter om de er skiftet for så kunne han da ligeså godt selv ha gjort det jo.

    Fy for satan det er godt nok fusk af væreste skuffe det der må jeg nok indrømme..


  • #9   26. feb 2010 gå ned og sig hvis de ikke får det lavet i orden så går du i forbruger rådet med sagen!

  • #10   26. feb 2010 Der er BRIAN FUCKING ROLAND der er montør der nede og han har også lavet anlæg for og da jeg havde betalt for montering havde han lige pludselig ikke tid da han havde monteret halvdelen.... HOLD DIG LANG FRA BRIAN ROLAND

  • #11   26. feb 2010 Jeg fik ingen kasser med da de havde monteret det hele - det gik jeg dog heller ikke op i - da jeg ikke havde nogen forestilling om at jeg nogen dag skulle pille højtalerne ud af min bil. Men nej, jeg havde godt nok ikke forventet sådan af en proffesionelt firma.

  • #13   26. feb 2010 men kan så godt synes at det er lidt ironisk at du har betalt for andre højtalere, hvad man m¨antage sku være kraftigere end de originale, og så opdager du det ikke engang på lyskvalitet og ydelse... Viser vist hvor meget de penge er smidt ud af vinduet

  • #14   26. feb 2010 Jeppe: Ja det kan jeg også godt se tilbage på nu, at det skulle jeg selvfølgelig have gjort. Men på tidspunktet havde jeg rigeligt af moneter at bruge, så at få kasserne med og de originale højtalere gad jeg egentligt ikke havde havde liggende og flyde , da jeg ikke så nogen grund til overhovedet at få det. Jeg regnede jo blot med at jeg kunne gå ned og klage, hvis anlægget gik i stykker eller lignende..

  • #15   26. feb 2010 B: Jeg må indrømme, at lyden lød overraskende godt. Der var en enorm forskel - men det har jo garenteret også at gøre med den nye headunit, + der var kommet sub osv på.
    Før i tiden skrattede anlægget, og det kunne OVERHOVEDET ikke spille. Lyden blev efterfølgende enorm ren - og lød perfekt. Dette kan dog blot være fordi de havde indstillet det, så man kunne mærke en forandring. Men ja, penge direkte ud af vinduet. Der skal jeg aldrig tilbage igen..


  • #16   26. feb 2010 B : jojo, men de nye lyser sgu nok ikke mere end de gamle alligevel ;D

  • #17   26. feb 2010 Når jeg får lavet noget på værksetd så beder jeg som reglen om at få de gamle stumper med .. Lige så meget for at slippe for evt. milijø afgifter ved bortskaffelse ..

    f.x. dæk da har de ingen problemer med at tage 50-100 pr dæk de skal smide væk for dig


  • #18   26. feb 2010 dan - hmm jo tror jeg faktisk de havde gjort hvis han havde fået de rigtige i.. haha

  • #19   26. feb 2010 B : haha, det må sgu være det nye... angel eyes til højttalerne, så kan man sgu også bedre holde øje med, om de nu også har monteret de nye smiley

    Victor: Ind og reklamer, men forsøg at holde en stille tone - så kommer man som regel længere, også selvom det 100% er deres fuck up. Vær dog forberedt på, at du har bevisbyrden når alt kommer til alt - det kan blive problematisk når det er SÅ længe siden. Men prøv ad, ellers tag kontakt til forbrugerstyrelsen og hør hvordan og hvorledes du er stillet...


  • #20   26. feb 2010 Jeg syntes bare generelt de er dyre.... og dem i Vejle er sku somme tider lidt arrogante at høre på. Det gider jeg sku ikke....... smiley

  • #21   26. feb 2010 Tjekke sin bil efter ?? Mener i det seriøst jer der siger det eller ?? Når man betaler for et proff stykke arbejde, tager man sq da aldrig nogen sinde hjem og skilder bilen ad igen for at se om de nu har gjort det ordentligt ? Så havde man sq da nok gjort det selv . Damn ...

    Træk dem da igennem hele pisset . Om ikke andet kan man da få lidt hævn pga. dårlig omtale ....


  • Steffen M
    Steffen M Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 1 Biler: 1 Svar: 3.607
    #22   26. feb 2010 fuck det er ringe mand. det er jo direkte tyveri.
    kan det virkelig passe at man skal have et skriftligt tilbud på sån et stykke arbejde nu til dags.
    nej man opdager det nok ikke på lyden hvis højtalerne nu er blevet koblet til en forstærker og derfor spiller bedre. men så var det nok også dumt at skifte højtalerne anyway men så skal han fandme ikke tage fuld betaling.

    fandme ærgerligt at du ikke opdagede det før at du betalte regningen


  • #23   26. feb 2010 Jesper C
    styr dig lige, Brian har kun været dernede UNDER et år, så du kan ikke vide om det er han der har monteret det anlæg, derimod skal du nok rette øjnene mod ham Lars der var dernede, han var røvligeglade med alt sammen det sidste halve år han var der, men eftersom der er skifet ejer.
    Så er det svært at pege fingre af lige præcis den person det handler om, det undre mig så hvorfor der skal gå så længe inden du reagere?


  • #24   26. feb 2010 Ken ShowOff ^: tjaa, kunne aldrig finde på, at få det monteret "professionelt", da en standardinstallation ikke kan gøres bedre af dem end af mig. Men af ren nysgerrighed kigger man vel lige ind i enhederne for at se dem?

  • #25   26. feb 2010 men det er selvfølgelig altid skide nemt at være bagklog. Men ned og snak med dem!

  • #26   26. feb 2010 Det skete lige umildtbart før ejerskiftet. Så jeg kan ikke hænge nogen decideret personer op på det. Dem som ejer biksen nu, kan jo selvfølgelig ikke gøre for det. Men problemet er lidt, at efter de har skiftet ejer - kan jeg ikke forvente at de gider gøre en pind ved det..

  • #27   26. feb 2010 Dan-->
    Nu er det jo heller ikke dig men Victor der har fået monteret ? Han har vel betalt sig fra det fordi han var træt af at skulle rode med det selv .


  • #28   26. feb 2010 bilxperten i frederikshavn er os en lorte butik

  • #29   26. feb 2010 Nej det er godt nok en lorte situation at stå i !

  • Steffen M
    Steffen M Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 1 Biler: 1 Svar: 3.607
    #30   26. feb 2010 en ting er at være et lortebutik, noget andet er at decideret bedrage sine kunder.


  • #31   26. feb 2010 victor B: Det er almindelig forretningsskik at tage reklamationssager med over, hvis et gammelt firma erklæres konkurs og genåbnes under ny ledelse (ved ikke om det var det de gjorde, eller om det bare var et ejerskifte). Såe der burde sgu ikke være noget der, problemet ligger nok nærmere i, at du står med bevisbyrden, da der er gået mere end 6 måneder.

    Ken: Slog også bare fast, at jeg aldrig kunne finde på det, og stilte dernæst et spørgsmål; kigger man ikke ind til enhederne, for at se hvad det er for nogle, når andre har monteret dem? (med fare for at lyde bagklog) smiley


  • #32   26. feb 2010 har hørt udtrykket TYVERIexperten engang ; ) nu ved jeg hvorfor ; )

  • #33   26. feb 2010 Dan C: Du må ikke hænge mig op på det, men jeg mener det var fordi han gik i konkurs. Men er der nogen der ved om Bilxperten har et "overordnet" kontor - eller er butikkerne privatejet - hvor man blot betaler for at have rettighederne til at sælge under navnet BilXperten?


  • #34   27. feb 2010 Du har vel kvitteringer på det som er indkøbt/skiftet?
    dans ned og smæk dem i hovedet på dem.


  • #35   27. feb 2010 Dan-->
    Nej det syns jeg slet ikke man gør . Jeg har selv en biludstyrs forretning, og jeg tror ikke der nogen sinde er nogen der har skildt noget ad vi har samlet, for at se om tingene var som de skulle være .


  • #36   27. feb 2010 Michael R: Kvitteringen er blevet våd + den er helt udtværet, så den er intet værd. Det eneste jeg i pricnippet har, er en dankort kvittering + at jeg har en kontoudskrift - hvor man kan se hvor meget jeg har betalt. Så håbet er, at de har gamle kvitteringer liggende dernede - men han var dog så smart at skrive hans kvitteringer i hånden, så de ikke er gemt i nogen "database"

  • #37   27. feb 2010 Victor: Hvis det blot er en underafdeling og ikke selve firmaet der gik på røven, så burde der slet ikke være noget - så skulle du stadig have din reklamationsret, men igen, det kan satme blive noget knald for dig at bevise - men tag eventuelt en snak med forbrugerstyrelsen først, så du ved lidt bedre, hvordan det skal gribes an smiley

  • #38   27. feb 2010 Ken: Tænkte heller ikke i at skille det ad, men bare lige at kigge igennem hullerne der er ind til højttaleren... smiley

  • #39   27. feb 2010 Dan C: Jeg håber meget at det blot er en underafdeling. Så vidt som jeg har forstået på BilXpertens hjemmesiden - har jeg 2 måender fra jeg opdager fejlen, til at jeg har pligt til at anmelde det til dem, så der kan blive taget hånd om det. Ligeledes står der citeret "Du kan som udgangspunkt kun klage over fejl, der viser sig senest 2 år efter du har fået varen leveret."

  • #40   27. feb 2010 Som du selv er inde omkring, så bliver det hurtigt påstand mod påstand.

    Selv hvis du har en kvittering kan de jo hårdnakket påstå, at du bare har skiftet højttalerne. Selvom du siger du ikke fik andre med, kan de jo igen sagtens påstå noget andet.

    Jeg havde nok skrevet en mail til TV2's program Basta og hørt om det var noget de havde interesse i at kigge på


  • lars v
    lars v Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 9 Følgere: 8 Svar: 10
    #41   27. feb 2010 det er da lige til BASTA skriv dog ind til dem

  • #42   27. feb 2010 Victor: Jeps, 2 års reklamationsret. De første 6 måneder går man efter formodningsreglen, hvor man formoder at fejlen har været der fra start af - i den periode er det sælgers opgave at bevise, at fejlen ikke var der fra start. Efter de første 6 måneder er der omvendt bevisbyrde, og du står dermed med opgaven at bevise, at fejlen har været der fra start. MEN, i dit tilfælde hvor der er tale om en VÆSENTLIG mangel, så burde der ikke være nogle ben i det - men grundet tiden der er gået og den manglende kvittering, så kan det dælme blive en lang og træls dans, alt afhængig af hvordan bilxperten er, og hvordan de behandler deres kunder smiley

    Men hiv fat i forbrugerstyrelsen først, for lige at høre hvordan og hvorledes DU egentlig er stillet. Det er umiddelbart det bedste råd, i den situation du står i smiley

    BASTA osv gider sgu næppe røre det, hvis det er et enkeltstående tilfælde...


  • #43   27. feb 2010 Jeg må lige prøve at få mig en snak med BilXperten og høre hvordan de har tænkt sig at takle sagen. Hvis ikke man kan opnå et acceptabelt forlig, må jeg ringe til forbrugerstyrelsen og høre hvorledes de kan råde mig. Må nu indrømme jeg ikke tror BASTA gider gøre så meget ud af det - det er nærmere en artikel for Ekstra Bladet smiley

  • #44   27. feb 2010 eventuelt forbrugerstyrelsen først, bare for at spørge dem til råds. Forklar hele situationen for dem, og hør hvad de har at sige. Så har du alle kortene klar, til når du snakker med bilxperten, og du behøver ikke spilde tiden med, at de eventuelt forsøger at bortforklare sig i henhold til lort-og-lagkage smiley

    Og ligeledes få af vide, hvad du har af muligheder, hvis de nægter alting ved bilxperten. Hvis nu de lige sidder med et guldkorn ved forbrugerstyrelsen, så er det fedt at have klar, til den første samtale med bilxperten smiley


  • #45   27. feb 2010 victor B - det du læser der er de 2 års reklamationsret du har på de ting du har købt. Altså hvis der er fejl / mangler ved varen. Problemet ligger bare i at efter 6 måneder skal du bevise at det er butikken / varen der har lavet en fejl eller at der er fejl på varen. Tror ikke du kan vinde den her sag, da du snildt selv kunne have taget det hele ud i mellemtiden.

  • #46   27. feb 2010 Først og fremmest, så vil jeg sige at det virkelig er forkasteligt, hvad det er der er sket.. Én af den slags historier omkring sit firma, kan ødelægge hele butikkens omdømme...

    Når det så er sagt, så er hver Bilxperten selvstændigt ejede, det vil sige, at den nye ejer intet har med det der er sket at gære.. Han er ikke ansat, men ejer butikken og alle klage sager, fra en tidligere ejer, må jo så formodes, at skulle til hovedkontoret.

    Til alle dem der sidder og klandrer ham, for ikke at have tjekket sit anlæg, da han fik bilen, må da lige spise brød til.. Det er meget normalt, at folk ikke vil have deres gamle enheder med sig, når jeg monterer anlæg i biler.. Ligeledes kan jeg på ingen måde forstå, at man skal stå og tjekke om det man har betalt for, er gjort.. Når man overlader sin bil til et firma, må man da formode at tingene bliver lavet ordentligt.. Tjekker i også lige olien, hvis i har fået skiftet den, hos en mekker? Eller tændrør og så videre..

    Sidst men ikke mindst, har du ingen sag, da du ikke har nogen kvittering. .Desværre er der også get så lang tid, at der ingen beviser er for, at du ikke selv har skiftet tilbage, for at score lidt kroner.. Og dine chancer for at få Bilxpertens nye ejer til at hjælpe dig, ødelagde du ved det her indlæg :0)

    Tager skarp afstand for det der er sket, da det ødelægger en del af omdømmet, hele branchen igennem, men jeg tror desværre bare ikke, at du rigtigt har nogen sag, også fordi tidligere ejer, ikke har butikken mere..


  • Steffen M
    Steffen M Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 1 Biler: 1 Svar: 3.607
    #47   27. feb 2010 den er meget svær. især fordi de har fået nye ejere. var det samme ejer ville jeg ikke tøve med at smutte ned og fortælle ham hvor stor en hat han var.

    nu ved jeg ikke hvordan bilxpertens kæde hænger sammen, men er det ikke private afdelinger med fælles indkøb, for så hæfter kæden ikke rigtig med mindre det er for at beskytte navnet mod for meget dårlig omtale. hvis den nye ejer har overtaget butikken (og ikke åbnet en ny) har han vel egentlig pligt til at udbedre det. men han har jo ikke en chance for at vide om du er fuld af løgn og selv har fjernet enhederne

    hvorfor helvede fandt du dig i at de havde monteret brugt forstærker når du betalte for nyt? den skulle de da have haft lov at skifte til den du har betalt for uden beregning


  • #48   27. feb 2010 altså intet ond om bilxperten i næsved. brian som står der ved sku hva han laver og han gør det godt. ved ikk om det var ham der stod der dengang men kan jeg ikk forestille mig at det var. jeg har selv snakket en del med han om mit anlæg og fået lidt tip af ham om hvordan det sku bygges op for at give den bedste lyd. men helt klart det er da en ordenlig dummert fra butikkens side.

  • #49   27. feb 2010 Men det er tydeligt at se, at jeg ikke selv har skiftet enhederne tilbage, det kan tydeligt ses. Enhederne er fuldtstændigt isoleret som standard, der er slet ikke rodet med det - det kan en erfaren hi-fi forhandler også se med første blik. Det med forstærkeren - Jeg var nede og klage. Det var indenfor 2 måneder, men efter ejerskiftet var sket. De sagde de ikke kunne gøre noget, da den gamle ejer havde smidt de gamle papir ud osv. Og så mente jeg ikke der var mere at gøre i den sag. Men det her er lidt mere alvorligt, end at have solgt en brugt forstærker. Jeg har ikke modtaget nogen vare i dette tilfælde - + jeg betalte dem 3500 for at "montere" ren luft.
    Jeg prøver ikke at ødelægge deres RY - selvom det selvfølgelig ikke kan udgås med denne tråd. De nye ejere har jeg ikke så stort kendskab til - så dem vil jeg selvfølgelig ikke hænge ud. Jeg håber dog de er forståelige - og kan ordne sagen på en fornuftig og proffesionel måde.


  • #50   27. feb 2010 Du har en dankort udskrigt, på et beløb.. Men du har ingen jvittering, der viser hvad du har købt for det beløb.. Så er der jo heller ingen der kan hjælpe dig, hvis hans kvittering var på skrift og ikke fra computeren, eller en almindelig bon.. Ligemget hvor surt det end er.. Og har meget svært ved at se, en ny ejer dække en kundes tab på 8000,- + som de intet har haft med at gøre.. Rent teoretisk kunne det være en helt anden bil, de havde monteret de enheder i.. Altså fra et teoretisk synspunkt..

    Derfor er jeg 112% på at du intet får ud af det.. Men man kan jo altid prøve...


  • #51   27. feb 2010 BDOG: Man er nødt til at prøve, men ja, sandsynligheden er minimal.

    Men ydmyg ydmyg ydmyg, det gavner bestemt ikke din sag i dette tilfælde at sparke døren ned og stå klar med tommygun og granatbælte - selvom man godt kunne følge idéen i det under omstændighederne.
    Er den kvittering helt færdig, eller kan man eventuelt skimte noget?


  • #52   27. feb 2010 Dan C: Den kvittering er helt færdig. Forstærkeren som jeg fik med, bar dog et garanti mærke fra bilxperten i form af et klistremærke. Det har jeg solgt videre til en herinde, hvis det kunne bruges som et slags "bevis"
    BDOG: De enheder koster dog heller ikke 8,000 i dag, det kan jeg ikke forestille mig. Man kunne nok finde et forlig på at sætte nogle nye højtalere, som de evt. havde brugt liggende ude bagved til en værdi af en 4,000 ca - bare så man kan give sig lidt fra begge sider..


  • #53   27. feb 2010 Bare husk, at du har alle odds imod dig... smiley

    Solgt et garantimærke videre?!


  • #54   27. feb 2010 Jeg ved det godt, men jeg må i det mindste prøve. Man skal ikke lade sig blive taget så meget i røven, uden at protestere lidt.

    Dan C: Det er vidst et standard de har i butikken når de sælger en forstærker videre. Så sætter de et klistremærke på forstærkeren, der ved skillevæggen bag på. Så man bliver nød til at bryde det her klistremærke, hvis man vil åbne forstærkeren og kigge på det. Det gør de for at forhindre, at folk ikke begynder at rode med det - og det så går i stykker og beskylder bilxperten for det. Så det er rimeligt nok.
    Forstærkeren var i stykker, og lå bare liggende herhjemme - så jeg solgte det jo bare videre, havde intet at bruge det til - da bilxperten ikke ville erstatte den.. Du forstår godt min tankegang ikke..?


  • #55   27. feb 2010 Victor.. Jeg er helt med på hvad du mener.. Men om det så kun er 200,- har de stadig ingen grund til overhovedet at tro på dig, hvis du ikke kan fremvise så meget som en kvittering på dine produkter.. Det er ikke beløbets størrelse der er afgørende her i den her sag...

    Hvis du bare vidste, hvor mange historier man får i den her branche fra kunder, der prøver at score lidt gryn, eller gratis anlæg.. Så medmindre man har en klokkeklar sag og papirerne i orden, kan man lige så godt være indstillet, på at der intet er at hente..

    Jeg yder, syntes jeg selv, en rigtig god service til mine kunder og gør hvad jeg kan for at hjælpe.. Men jeg havde aldrig givet en kunde noget som helst, hvis han kom ind fra gaden, uden nogen som helst kvittering og han endda havde fået det lavet af en tidligere ejer, der nu er gået konkurs.. Det ville være direkte dumt, at stå at forære tingene væk, så længe der ingen papirer er på at det er sandt..


  • #56   27. feb 2010 BDOG: Det også fuldt forståeligt. Det hele kan jo lyde enormt mærkeligt for den nye ejer, når han lige får fortalt historien. Det skal dog understreges jeg på inden måde prøver at nasse eller på nogen måde snyde butikken. Jeg har jo et kontoudtog fra min konto, på 20,000,-
    Så jeg har jo bevis for at jeg har handlet det. Jeg kan jo for min egen skyld håbe at der ligger en kvittering i butikken, blandt nogle af den gamle ejers sager - hvis de stadig har dem til rådighed.
    Men jeg mener at jeg i forvejen har udvist forholdsvis god vilje, ved at mere eller mindre ignorere at de solgte mig en brugt forstærker, som de forresten også havde åbnet og prøvet at fikse med en klat lim..
    Men igen, det er jo den gamle ejer som der har fucket tingene op i denne situation, det er her hele problemet ligger. For gamle ejer kan jo godt huske at han har lavet anlæg i min bil, så der ville en kvittering højest sandsynligt ikke være nødvendigt - da han forhåbentligt kan huske det arbejde han har lavet - især et stykke arbejde, som ifølge kvitteringen, havde taget over 14 timer at montere..


  • #57   27. feb 2010 victor B: Men var det stadig den gamle eje og kom du uden kvittering, kunne han stadig nægte hele pisset, og din sag ville stadig være noget nær umulig. Kontoudtoget viser blot at du har smidt 20k ved dem, men da det ikke er udspecificeret, kan det næppe bruges som en "kvittering" på de dele.

  • #58   27. feb 2010 Dan C: Det er juridisk rigtigt, men jeg kan ikke forestille mig en mand være så umoralsk og uetisk forskruet i hovedet. Men det har han jo så bevidst at han godt kan, ved at tage røven på mig til at starte med..

  • #59   27. feb 2010 Præcis smiley

    anyway, held og lykke med det ihvertfald... smiley


  • #60   27. feb 2010 Tak skal du have smiley Og tusind tak for at have vist en interrese i indlægget!

  • #61   27. feb 2010 Direkte fusk fra deres side...Og jeg er fuldstændig enig med Bdog,,,!

    Da du ikke rigtig har en sag, så tror jeg du skal satse på at "skræmme" dem. Skrive et velformuleret langt klagebrev, med "trusler" om forbrugerklagenævn osv. Enten til nye ejer,eller til hovedkontor.
    Det er lige lykkedes for mig med TDC, kom til at aktivere nettet på min nye fon i en uge og brugte for 9000,- kr som de bare tark over betalingservice. De er nu kommet retur, allesammen.... smiley


    Held og lykke... smiley


  • #62   27. feb 2010 Pede : Tusind tak skal du have smiley Jeg vil lige sove på den og så undersøge i morgen hvad jeg gør. Har jo først opdaget fejlen her til aften, så skal lige bruge en dag eller to til at tygge den igennem.

  • #63   27. feb 2010 Mega skod... men ja held og lykke..

    Skal lige sige jeg køber ALT mit udstyr som IKKE er org. Audi udstyr hos bilxperten amager... Er kommer der så meget så kender ejeren RIGTIG godt... Der jo ikke 2 bilxpertener der er ens.
    Men kan self. godt forstå du er sur over den dårlige service... Men det er derned og så bare flå butikken fra hinanden... Ellers ringer du bare så skal jeg nok fortælle dem hvordan landet lægger smiley

    God Weekend smiley


  • #64   27. feb 2010
    victor B

    Forretningen har pligt til at gemme ALLE faktura i 5 år så der er ikke noget der hedder at de ikke kan findes

    Efter min mening skal du anmelde der som svindel så vil politiet hvis de mener der er hold i sagen kræve faktura udleveret

    Du kan evt. henvende dig til en anden montør som skriftligt kan oplyse om at de højtelere ikke har været taget ud

    Det er da en mulighed at prøve


  • #65   27. feb 2010 Victor B.
    Jeg ved det lyder underligt smiley men evt tag en snak med jens fra den i odense. Kan være han kan give ham der du har været uheldig med, beskeden videre da de er under samme "tag" smiley

    Jens, er ham med den gule og hvide peugot smiley


Kommentér på:
Bilxperten - HOLD JER VÆK

Annonce