{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
792 visninger | Oprettet:

Canal Digital {{forumTopicSubject}}

Hey BG ! smiley

Jeg skal til at bestille tv pakke på canadigital.
og jeg har lige et spørgsmål, som måske er lidt latterligt, men hellere være på den rigtige side fremfor at bestille noget man ikk kan bruge !

Når man skal til at bestille pakke, så får man 3 bokse at vælge imellem. -

1: HDTV boks med harddisk.
2: HDTV modtager boks .
3: digital modtager boks .

Men man kan så kun vælge en boks, så dvs hvis jeg vælger nr 2, så er den normale digitale modtager boks uoverflødig, eller skal man have en digital modtager boks samtidig med at man har HDTV boksen også ??

Det skal dog siges at der er indbygget mpeg4 i tvet hvis det har noget at sige.

Dumme svar ønske ikke, det gør et godt svar derimod.

Peace smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Canal Digital
  • #1   1. mar 2010 Jamen du skal bare vælge én af de tre bokse...

Så vælger du nr. 2 boks, får du HD kanalerne med som du ikke gør med Standard boksen...

Du får kun 1 boks...

• #2   1. mar 2010 du behøver kun een boks, og hvis du vælger hdtv boks, så husk hdmi kabel.

at dit fjernsyn har mpeg4 betyder intet i dette tilfælde.

• #3   1. mar 2010 Og bestil det dog i en butik...

Det er samme priser...

Der er bedre service hvis der skulle ske noget...

Og der er hurtigere leveringstid hvis du vælger installationen... smiley

Og ja jeg er forhandler af Canal Digital... Derfor jeg ved det...

• #4   1. mar 2010 Blank... Der følger HDMI med i pakken, hvis man vælger en HD boks...

• #5   1. mar 2010 jeg havde boks 1,, var super glad for at kunne optage..

• #6   1. mar 2010 og hdmi'en skaffer niels til en god pris er jeg sikker på, bare besøg hans butik.. smiley

• #7   1. mar 2010 Som jeg skriver Blank... Det følger med uanset hvad... smiley

• #8   1. mar 2010 niels.. ok... var jeg ikke klar over..
    har det ikke, men synes det er sjældent at det følger med til noget .

MVH
    Sean smiley

• #9   1. mar 2010 ja ja ja.. så det jo først da jeg havde skrevet beskeden ..

• #10   1. mar 2010 Ja, men det gør det hos Canal Digital... smiley

Meget sjældent det følger med til noget andet...

• #11   1. mar 2010 Der står bare at man får "rabat" på hjemmesiden niels smiley
    hedder vist Web rabat på hjemmesiden, på 149 kr smiley

men super jeg bestiller det snart så ! smiley
    så burde der ikk være nogen problemer, og tak for hjælpen !

• #12   1. mar 2010 Niels Bruun J

hvor har du butik henne niels ?`
    for er også fra vestsjælland ...

• #13   1. mar 2010 kig på hans profil..

høng 2tal..

• #14   1. mar 2010 Har i Høng...

Nå, så er det nok ikke billigere...

Hvad får man til de 149,-?

Hvilken pakke har du kig på?

• #15   1. mar 2010 havde det været ved næstved kunne jeg også have leveret en box med levering.. smiley

inden for et par dage.

• #16   1. mar 2010 Niels Bruun J

jamen jeg bor i kalundborg, så det ku måske være en mulighed smiley
    jamen jeg har dog "kun" kig på local pakken, selv om jeg meget gerne vil ha haft discovery med i den også da jeg ser biler i det program smiley

det har noget at gøre med at jeg først kommer i lære til 1 sep, ellers havde jeg bestilt en anden pakke vil jeg tro smiley

• #17   1. mar 2010 Nå, oki... Jamen Local pakken koster de 149 pr. mdr... Også hvis du bestiller i butikkerne...

Jamen vi laver rigtig meget i Kalundborg...

Ved ikke rigtig om folk ikke er tilfredse med Expert dernede... Men vi har ihvertfald fået en del at lave i kalundborg...

• #18   1. mar 2010 Niels Bruun J

så det kommer også til at koste de der 3412 kr med hdtv boksen for 1 år hvis man bestiller hos dig ? smiley

expert, tja, altså det er sådan lidt blandet meninger hos dem jeg kender hvert fald smiley

• #19   1. mar 2010 Ja, det hører jeg desværre flere snakke om...

Nej, kan se jeg er 149,- kr. dyrere...

De har en WEB rabat på 149...

• Kasper H
    Kasper H Tilmeldt:
    maj 2009

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 46
    #20   1. mar 2010 Hvis du skal have et råd fra mig, hold fingerne fra canal digital de snyder dig, det er det største fusker firma

• #21   1. mar 2010 Kasper H...

Uanset hvilken TV-Udbyder du vælger vil der være folk der føler sig snydt...

Om det er Boxer, Viasat eller Canal Digital er sku lige meget...

Man skal jo bare selv følge sine betalinger... Og stoppe betalingen, hvis man ikke mener det er korrekt beløb...

Jeg vil ikke forsvare Canal Digital.... Men Vi har haft en del flere sager med Viasat end vi har med Canal Digital...

• #22   1. mar 2010 Kasper H

Hvis det er canal digi, der sku snyde folk, så gør andre det helt sikkert også ..
    flere af mine venner har det, betaler til tiden osv, de har aldrig haft problemer med det overhovedet, derfor jeg også vælger det smiley

Niels . hvis jeg bestiller over nettet, er det så ikke expert der kommer og installere det ???
    for det er jeg ikke ligefrem meget for , for at sige det pænt...

• Kasper H
    Kasper H Tilmeldt:
    maj 2009

#23   1. mar 2010 Niels bruun: Der føler sig snydt? Ved du hvad i gider ikke en gang følge lovgivningen, i kan ikke finde ud af en klap i det firma, SÅ jo i er det største fusker firma, og andre folk skal ikke dumme sig ved at købe noget fra jer af

• #24   1. mar 2010 Kasper H

så kom med noget konkret hvis du mener de fusker ??
    hvilken lovgivning...
    vi kan jo ikke bruge dit udsagn til noget rigtigt, hvis det nu er det sku vise sig at være et lorte firma...

• Kasper H
    Kasper H Tilmeldt:
    maj 2009

#25   1. mar 2010 Simon b: De kan ikke få lavet min hd boks, jeg kan ikke komme ud af kontrakten, hvis ikke jeg betaler over 500 kr. for det

Desuden vil jeg henvise til købelovens § 76 om mangler:

§ 76. Der foreligger en mangel ved salgsgenstanden, hvis

1. genstanden ikke svarer til den betegnelse, hvorunder den er solgt, eller sælgeren i øvrigt ved købets afslutning har givet urigtige eller vildledende oplysninger, medmindre disse ikke kan antages at have haft betydning for køberens bedømmelse af genstanden,
    2. sælgeren eller et tidligere salgsled har givet oplysninger, som nævnt i nr. 1 på varens indpakning, i annoncer eller i andre meddelelser, der er beregnet til at komme til almenhedens eller køberens kundskab,
    3. sælgeren har forsømt at give køberen oplysning om forhold, der har haft betydning for køberens bedømmelse af genstanden, og som sælgeren kendte eller burde kende, eller
    4. genstanden i øvrigt er af anden eller ringere beskaffenhed eller brugbarhed, end den ifølge aftalen og de foreliggende omstændigheder skulle være, herunder hvis kravene i § 75 a ikke er opfyldt.

Derudover henviser jeg tl købelovens § 78 om køberens mangelsbeføjelser:
    § 78. Lider salgsgenstanden af en mangel, har køberen valget mellem
    1. afhjælpning af mangelen,
    2. levering af en anden genstand, der stemmer overens med aftalen (omlevering),
    3. et passende afslag i købesummen eller
    4. ophævelse af købet, hvis mangelen ikke er uvæsentlig.

• #26   1. mar 2010 Kasper H

får du så ikke bare tilsendt en ny ?
    det var da noget pis smiley

Mht kontrakten, er der så ikke 12 måneders binding, derfor du måske ikke kan komme ud af kontrakten medmindre du betaler det beløb ?
    ja hva ved jeg ...
    smiley

Men held og lykke med det da ..

• #27   1. mar 2010 Kasper...

Rolig Nu... Jeg er ikke ansat af Canal Digital... Så du skal ikke komme og sige vi ikke kan finde ud af noget i mit Firma..!!!

Men hvis man så havde bestilt det i en Butik, kunne man jo så komme ind i butikken og få ombyttet Boksen...

Det er altid nemmere at snakke med folk i en butik, end det skal foregå igennem Internettet og telefon.

Jeg vil love dig at havde du købt det hos mig, og der var noget galt med boksen, havde jeg ombyttet den med det samme for et afslutte problemet hurtigst muligt...

Til Simon B...

Det kan både være os og dem... og andre Canal Digital installatøre... Det kan sku også komme fra Holbæk, dianalund eller sorø eller sådan noget...

Det kan man ikke vide...

• #28   1. mar 2010 Og du er bundet i 12 mdr...

Men derfor skal udstyret jo virke... Så kan ikke se hvorfor de ikke skulle ombytte det...

Igen... Hvis man har købt det i en butik, har butikkerne diverse konsulenter man kan hive fat i, hvis sådan nogle problemer her opstår...

• #29   1. mar 2010 Kasper H. Hvad er det lige præcis din Canal digital HD boks fejler?

Desværre er du bundet i 12 måneder ifølge den kontrakt du underskrev, da du fik canal digital som tv udbyder. Nogle firmaer vil gerne annulere kontraken for dig, dog ikke alle, mod betaling..

• Kasper H
    Kasper H Tilmeldt:
    maj 2009

#30   1. mar 2010 Simon B: Nej det gør jeg ikke, de kan ikke finde fejlen og dermed ikke mere de kan/vil gøre, som forbruger inde ved dem har DU INGEN rettigheder, det er kun efter deres regler,

• #31   1. mar 2010 Det holder jo ingen steder det du siger Kasper...

Den tror jeg slet ikke på det der... Hvis der er nogen der er til at snakke med er det Canal Digital...

Men hvad fejler HD boksen da, siden du vil ophæve det hele...

• Kasper H
    Kasper H Tilmeldt:
    maj 2009

#32   1. mar 2010 Steffen P: Den går ud, når man bruger tekst tv knappen, folk synes nok ikke at det er det store problem, men sådan har det været siden september måned sidste år, så er monster træt af det

• Kasper H
    Kasper H Tilmeldt:
    maj 2009

#33   1. mar 2010 Niels Bruun: Du kender nok ikke min sag så tag lige og klap hesten inden du udtaler dig

• #34   1. mar 2010 Selvfølgelig er det da noget... Det skal da virke, når man køber noget...

Købte du den eller lejer du den...?

• #35   1. mar 2010 Det er da dig der skal klappe hesten... Du starter da helt oppe i det røde felt...

Og så kan jeg sku godt forstå de ikke vil hjælpe dig, hvis du har været sådan overfor dem...

Havde sku ellers lige tænkt på man sku prøve at finde ud af noget for dig...

Men det gider jeg sku ikke at bruge min tid på, når man har sådan en holdning.

Held og lykke med din HD boks.

• Kasper H
    Kasper H Tilmeldt:
    maj 2009

#36   1. mar 2010 Niels bruun: Jeg har lejet den, står med en boks der ikke virker optimalt, kan ikke komme ud af kontrakten hvis ikke jeg betaler over 500 kr. og jeg kan få 2 månedes rabat, men så skal jeg vide at min kontrakt blir forlænget med to måneder, så jeg faktisk ikke får en skid i rabat

• Kasper H
    Kasper H Tilmeldt:
    maj 2009

#37   1. mar 2010 Niels Bruun: Jeg har sku ikke bedt om din hjælp, i siger alle sammen jer der er ansat i ved canal digital at i vil hjælpe, men problemet har været der siden september sidste år, omkring et halvt år og ingen har kunne hjælpe mig til at få den til at virke i nu, og du ville nok også være sur hvis det var dig der skulle bruge så lang tid på det

• #38   1. mar 2010 ok, arbejder selv i en Expert butik. Lige præcis det problem, er der nogen af de bokse der har plus at tekst tv ikke virkede overhovedet. Jeg ombyttede bare boksen og kunden var tilfreds og det virkede igen.

Men ved somsagt ikke om du har fået den direkte igennem CD eller en alm forhandler...

• #39   1. mar 2010 Ja, kender også godt problemet...

Og derfor er der jo fordele ved at handle hos ordentlige forhandlere Steffen...

Har også ombyttet nogle stykker...

Men der er jo slet ikke noget at komme efter, hvis han har lejet den...

• #40   1. mar 2010 Som sagt.... Er ikke ansat af Canal Digital....

• Kasper H
    Kasper H Tilmeldt:
    maj 2009

#41   1. mar 2010 Steffen p: Har du haft mange af de problemer eller hvad? jeg bestilte den igennem canal digital´s kundeservice

• Kasper H
    Kasper H Tilmeldt:
    maj 2009

#42   1. mar 2010 Niels bruun: hvad mener du med at der ikke er noget at komme efter?

• #43   1. mar 2010 Niels: Yep, lige præcis... Der er og vil ALTID være fordele ved at købe via en alm lokal butik/forhandler.... Forstår hellere hvorfor den boks ikke er ombyttet endnu... lyder underligt..

• #44   1. mar 2010 Skal også siges jeg hellere ik er ansat er canal digital... smiley

Kasper H: Ud af alle de hd boks vi har solgt, har der kun været enkelte bokse med det problem... Så vil ikke sige det er et generalt problem..!

• #45   1. mar 2010 jamen så skal de jo bare ombytte den... Der kan være lidt problemer hvis du havde købt den...

Men igen, når det er igennem dem selv, skal den jo bare ombyttes... De kan jo ikke sige der ikke er noget at gøre, når nu du har lejet den...

Hvis nu du har en butik i nærheden af dig, der ville yde en god service... Kunne du jo evt. gå ned og snakke med dem stille og roligt... Så er jeg sikker på de vil ombytte den for dig...

• #46   1. mar 2010 Steffen...

Ja, kan sku godt trække lidt på smilebåndet, når folk der køber noget på nettet får problemer med deres varer.... Så kan det godt være man har sparet X antal kr.

Men er uheldet ude, kan det være surt tjente penge...

• Kasper H
    Kasper H Tilmeldt:
    maj 2009

#47   1. mar 2010 Niels bruun: hvilke problemer skulle der da være hvis jeg havde købt den? For så må jeg henvise til det jeg skrev før omkring lovgivningen og den står meget klar og tydelig hvad reglerne er,

• #48   1. mar 2010 Niels:

Ja, især hvis lige præcis den kunde har været nede og har snakket med mig om det specifikke tv og så et par uger efter kommer ned og klager sig over sit tv opføre sig forkert eller er noget galt med, som er købt via nettet... Så siger jeg" jamen, så synes jeg du skal kontakte dem der har solgt dig det pågældene tv", så siger kunden evt" jamen de tager aldrig tlf'en"... Jeg vil ikke sige jeg fryder mig over deres problem, men har overhovedet ikke ondt af dem på nogen måde... smiley

• #49   1. mar 2010 Hvis du havde købt den i en butik, kommer det an på om det så er Canal Digital eller Butikken der skal ombytte/lave boksen...

Ikke noget problem for dig sådan...

Men der kunne havde været nogle ting som kunne være gået galt i ombytningsfacen, hvis du havde købe den i en butik...

Mennår alt er leveret fra CD skal de altså ombytte den... Men som sagt... hvis du går ned i en ordentlig Radio/tv butik er jeg sikker på de ombytter den for dig... Og lad nu være at hoppe ned i den første Elgiganten...

• Kasper H
    Kasper H Tilmeldt:
    maj 2009

#50   1. mar 2010 Niels Bruun: jamen sætter ikke mit ben i en elgigant, men der sælger da vist hellere ikke hd boksen fra canal digital

• #51   1. mar 2010 He he... Nej havde også en "kunde" som kom ind og sagde han ikke kunne flytte rundt på hans Samsung LED tv...

Og så sagde jeg at det kunne man sagtens... Det var bare om at gøre det rigtigt...

Men han blev sku sur da jeg ikke ville sige det til ham, da han sagde han havde købt det i Elgiganten...

Jeg tilbød jo bare at jeg kunne komme ud og ordne det for ham på timeløn... Men så blev han sku endnu mere tosset og gik sin vej...

Der kunne jeg sku ikke lade være med at grine bagefter...

• #52   1. mar 2010 Nå, oki... ved jeg ikke noget om... ved bare de er CD forhandler...

• #53   1. mar 2010 Hov... Flytte rundt på kanalerne skulle der stå... :-=

• Kasper H
    Kasper H Tilmeldt:
    maj 2009

#54   1. mar 2010 Niels bruun: okay det ved jeg så ikke om de er, ved bare at jeg er godt gal i hovedet over det her

• #55   1. mar 2010 Det er der ikke noget at sige til... Det er pisse irreterende når det ikke virker...

Men som sagt, jeg havde taget ned i butik og sagt at CD ikke kan hjælpe dig, men om de vil gøre det...

• Kasper H
    Kasper H Tilmeldt:
    maj 2009

#56   1. mar 2010 Niels bruun. Det er første og sidste gang jeg har cd, og på facebook og msn advarer jeg folk mod cd, for havde godt hørt at de fuskede helt vildt, men var så dum at tro det ikke ville ramme mig, så nu skal alle andre bare advares

• #57   1. mar 2010 Jamen det er fint nok.. Kan bare sige at det er yderst sjældent at alt antenner/parabol arbejde vi laver, så er der stort set aldrig noget galt med CD...

Men kan jo godt forstå du gør det, når du er blevet behandlet sådan...

Kommentér på:
Canal Digital

Annonce