{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.044 visninger | Oprettet:

Kontaktet af VMAX ang konkurrence... {{forumTopicSubject}}

Hey folkens,

Jeg blev ringet op i går af Forlaget Benjamin, der kunne fortælle at jeg lå i top 20 over dem der var tættest på at vinde en konkurrence som findes på Vmax' hjemmeside.

Eksklusivt til "os 20" kunne han tilbyde abonnement på 2 Benjamin-blade, i mit tilfælde Vmax og Bilmagasinet, hvor de ville betale porto osv...meget lignende de normale tilbud de plejer at give.

Jeg synes det var en lidt fishy måde at prøve at sælge abonnementer på, og jeg kunne da godt tænke mig at spørge hvor mange herfra der har fået at vide at de var blandt de 20 der var tættest på at vinde konkurrencen? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kontaktet af VMAX ang konkurrence...
  • #1   4. mar 2010 jo fik også en opringning fra dem igår fra en utrolig energisk fyr der lød som om han havde damp og var på stoffer for han var helt op og ringe

• #2   4. mar 2010 hehe, jeg blev også ringet op om at jeg var blandt de sidste 20 og at der var sorteret 6000 fra...
    skulle så valge det blad jeg bedst ku li ud af vmax, bilmagasinet og m, sagde vmax var det eneste jeg gad at læse.. fint nok sagde manden og spurgte hvor tit jeg læste det. svarrede hver gang da jeg havde abonnement på det, okay sagde han, så kunne jeg nok ikke rigtig få noget ud af hans tilbud om 3 vmax blade til halvpris, så farvel med ham...

forstod nu ikke helt hva den opringning skulle gøre godt for, for når man er med i konkurencer på vmax, skal man krydse af om man har abonnement

• #3   4. mar 2010 ja.. har prøvet det flere gange at de ringer..
    RING RING... RING RING.. RING.. RING!!!

Ja Hallo!

Ja goddag det er ***** ******* Fra forlaget Benjamin..
    Jeg ringer til dig fordi du har deltaget i en konkurrence på vmax.dk..

NEJ TAK, JEG SKAL IKKE HAVE NOGET..

Men jeg har ellers et særdeles fordelagtigt tilbud Kenneth..

Ja, I har ringet 3 gange før, og der skulle jeg heller ikke have noget... OG Hvis jeg vil ha et blad køre jeg ned i kiosken og køber det..

Okay.. men ved at få et abb. spare du jo penge ved at købe 3 nummre..

NEJ TAK....

Nå men så fortsat god dag..

...dut ... dut ... dut ... dut....

• #4   4. mar 2010 Benjamin er pisse irriterende!

Robinson-listen FTW

• #5   4. mar 2010 Fuck telefonsælgere.. De er fandme kun dem der ikke kan sidde i kassen i netto der bliver det.. "hej vil du købe"! NEJ FOR HELVEDE DA!

• #6   4. mar 2010 Det har det fucking grinern i den anden ende smiley
    Har selv prøvet det, og hver gang der var en der svinede mig til, flækkede jeg af grin smiley

• #7   4. mar 2010 Parkeringsvagter og telemarketing/sælgere er i helt og aldeles samme gruppe...

Fyffer pyffer!

• #8   4. mar 2010 Og MaxIngenting prøver jo at gøre alt for at holde bladet rentabelt...

Det er vel omsider gået op for folk, at bladet kan bruges som jointpapir og ikke en skid andet... Og jeg ryger ikke engang, haha.

• #9   4. mar 2010 der er jo snart flere damer med i vmax end biler, det er sku synd..
    Det var engang et seriøst blad, gik helt galt da erling kom ind i billedet.
    køber det aldrig mere

• #10   4. mar 2010 ja det er sgu rigtigt der er meget lort i det blad efterhånden mangler mere om biler og installationer ice og andet gejl

• #11   5. mar 2010 Jeg takker...

Kommentér på:
Kontaktet af VMAX ang konkurrence...

Annonce