{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
762 visninger | Oprettet:

Mail hacket? {{forumTopicSubject}}

Hey, er beygndt at få en masse mails tilbage, som jeg skulle have sendt?
Der er ved hæftet filer i, og følgende tekst(kig længere nede)
Inde i min "sendt", står der også at jeg skulle have sendt dem.
Der er efterhånden blevet sendt en del, fra min mail, hvor der står det samme i.

Hvad fanden er det? Og hvordan får jeg det til at stoppe? Har Hotmail, og bruger Firefox, hvis det skulle have noget at sige, har skiftet kode, men der bliver stadig sendt mails, fra min mail.

"
This is an automatically generated Delivery Status Notification.

Unable to deliver message to the following recipients, due to being unable to connect successfully to the destination mail server.

--Videresendt meddelelse med vedhæftet fil--
From: *************@hotmail.com
To: ***********@jubiimail.dk
Subject: hello!
Date: Sat, 27 Mar 2010 18:58:50 +0100

Dear Mr. (Mrs.)! We Chinese Useop company is a trading company of electronic products, including the position in Asia ( www.Useop.com), and with Nokia, Sony, HP, etc. for many years of operation, product quality is very good. Our credibility with Chinese famous trademark issued by the Ministry of honor, as well as many good ideas and speed of delivery. Now, the company in order to celebrate the arrival of Easter, especially for new and existing customers long-term support and trust. Our product prices during the festive season, held back activity, where the Easter week to purchase our products, we will Product of the original price 50% discount sale! If because we take the liberty of disturbing to you, we sincerely extend to you Sorry! You can look forward to the arrival of the Easter choose products needed in your life! Sincere greetings! Thanks! "

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mail hacket?
Kommentér på:
Mail hacket?

Annonce