{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Se film på nettet
  • #1   31. mar 2010 Husk link ikke må være til sider hvor der er copyright matriale på.

2.8 Indlæg om deling af beskyttet indhold
    BilGalleri.dk’s forum bliver til tider brugt til en del indlæg, der er i strid med regler for andre fora og gældende lovgivning om ophavsret. Her tænkes i særdeleshed på indlæg om udveksling af numre til DBA,<b> opfordring til deling/download af film/musik samt deling af andet copyright beskyttet indhold. </b>
    BilGalleri.dk forbeholder sig al ret til at slette indlæg, der strider mod andre foras regler om deling af 3. parts oplysninger samt gældende lovgivning om beskyttet materiale.
    Alle indlæg, der giver indtryk af at have til hensigt at dele denne slags oplysninger slettes øjeblikkeligt og der sendes en advarsel. Gentagen oprettelse af disse indlæg medfører frysning af brugerkontoen og tilsidst sletning af denne.
    BilGalleri.dk tager intet hensyn til, hvem der opretter disse indlæg.

• #2   31. mar 2010 jeg ved ikke noget om, om det er ulovligt eftersom jeg ikke har været inde på den, og det er IKKE download, det er streamede film

• #3   31. mar 2010 Jeg skriver ikke dette for at være en idiot, men det kunne godt være der sad en venlig sjæl der ude der vil hjælpe dig og det er fint, men synes det ville være noget røv, hvis personen blev frosset eller i værste fald smidt ud her inde fra for at give dig linket, hvis det er imod reglerne.

• #4   31. mar 2010 så må den person sende mig en PB.

• #5   31. mar 2010 www.alluc.org

Der er intet ulovligt på siden, men du skal være opmærksom på at der er links til ulovligheder på siden.

Kommentér på:
Se film på nettet

Annonce