{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Telenor tilbud???
  • #1   2. apr 2010 har lige set det i tv mener der stod 345,. og så abb

• #2   2. apr 2010 Man får ikke noget gratis.. prisen er bare masket sammen, så i sidste ende sparer du 10-15% på mini PC´en og telefonen

• #3   2. apr 2010 Jeg så det også igår i tv, der var for 495/499kr man fik det, men så er der jo abonoment i 6 måneder, hvor de tager ved. Så prisen ryger der op af... Men hvis man står og mangler en ny mobil og mini pc lige nu og her, så er det en meget billig løsning

• #4   2. apr 2010 dezmo ., why?

• #5   2. apr 2010 Ok.. vi har vores firmaaftale hos dem og det har min brors virksomhed også, de har været 100% iorden for vores vedkommende, men vi har også købt det hele lokalt hos en super frisk fyr i telenor butikken.

Vi har haft lidt besvær med vores E52´ere, men han har gladeligt udført den forventede service.

• #6   2. apr 2010 Jamen med hvilket abonnement var det? Jeg har alligevel fri sms/tale, mobil bredbånd og alm. bredbånd så jeg skal bare forny det, så det bliver ikke dyrere..

• #7   2. apr 2010 Jeg har godt nok også haft mine dårlige erfaringer med telenor, så pas på.

skulle ændre abo. fordi mit forbrug ændrede sig, det skulle være gratis at gøre iflg. telenor.

men så først lukkede dit mit abo. med gebyr.
    da jeg så brokkede mig, så ville de ha' penge for at åbne den igen.
    så brokkede jeg mig igen, de ville så gøre det kvit og frit.

Jeg skulle så ha' et abo, hvor man kun betaler for forbrug, men da de havde glemt at tilmelde mig pbs, skulle jeg betale 30,- i regnings gebyr, for at betale en regning på 0 kr. de havde sent mig.

Efter fik jeg så bibob, smo så blev overtaget at telenor, nu er min telefon pga. inaktivitet blevt pålagt et gebyr, som gjorde den gik i minus 10øre og blev der efter opsagt, jeg skrev så til dem at de kunne sende mig en regning på 10øre, det kunne de ikke, jeg skulle gå online og betale det jeg skyldte, plus overførelses gebyr..

Ja jeg kunne ha' haft min telefon tændt og været opmærksom på den var gået i minus med 10øre, men deres kundeservice er sgu ikke meget værd og deres gebyr helved er da til at lukke op og skide i.

nej tak til telenor her fra.

• #8   3. apr 2010 Der er sikkert også forskel.. det jeg har er et erhvervs abonemment

Kommentér på:
Telenor tilbud???

Annonce