507 visninger
|
Oprettet:
Steam problem ! :s {{forumTopicSubject}}
hey alle...
jeg er ved at gå psykisk ned, da jeg prøver på at gå ind i "call of duty - modern warfare 2" så i stedet for at gå ind i spillet, så går den bare ind på steam i stedet for.. og det irritere mig rigtig meget, da jeg aldrig har oplevet dette før, og har spillet før idag uden problemer.. men ved virkelig ikke hvorfor den ikke gider at gå ind i spillet.. nogle der ved hvad jeg skal gøre :S ?
Vh. Søfeldt
sep 2006
Følger: 31 Følgere: 32 Biler: 4 Emner: 68 Svar: 2.998
jun 2008
Følger: 11 Følgere: 12 Biler: 4 Emner: 72 Svar: 450
men det er ikke kun det spil.. den gør det med alle mine spil der er installeret ind over steam..
har bare aldrig været ude for det her før.. og det pisser mig lidt af lige nu at jeg ikke kan spille
sep 2006
Følger: 31 Følgere: 32 Biler: 4 Emner: 68 Svar: 2.998
reboot et par gange, log af på på steam, virker det ikke må du prøve at geninstalerer et spil og prøve at åbne det igen.
Ronni
jun 2008
Følger: 11 Følgere: 12 Biler: 4 Emner: 72 Svar: 450
aug 2004
Følger: 81 Følgere: 78 Biler: 7 Emner: 120 Svar: 2.704
jul 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 1 Svar: 838
Hvis det ikke virkede
2. luk steam og slet Clientregistry.blob åben derefter igen.
Hvis det stadig ikke virker, så prøv
3. slet alle filer i steam mappen undtagen steam.exe og mappen steamapps\common (alle andre filer og mapper i mappen "steamapps" skal du slette) dette vil tvinge Steam til at geninstallere fuldstændig.
Hvis det STADIG ikke virker, så skriver du til steamsupport og tager ventehatten på, forvent op til 2 ugers ventetid før de får fingeren ud og svarer dig.
Steam problem ! :s