{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
507 visninger | Oprettet:

Steam problem ! :s {{forumTopicSubject}}

hey alle...

jeg er ved at gå psykisk ned, da jeg prøver på at gå ind i "call of duty - modern warfare 2" så i stedet for at gå ind i spillet, så går den bare ind på steam i stedet for.. og det irritere mig rigtig meget, da jeg aldrig har oplevet dette før, og har spillet før idag uden problemer.. men ved virkelig ikke hvorfor den ikke gider at gå ind i spillet.. nogle der ved hvad jeg skal gøre :S ?

Vh. Søfeldt

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Steam problem ! :s
  • #1   2. apr 2010 kan du evt åbne spillet via steam/mine spil?

• #2   2. apr 2010 nej :s har jeg også prøvet... men så går den bare ind på forsiden, ligesom om den vil have jeg skal købe spillet :s

men det er ikke kun det spil.. den gør det med alle mine spil der er installeret ind over steam..

har bare aldrig været ude for det her før.. og det pisser mig lidt af lige nu at jeg ikke kan spille smiley

• #3   2. apr 2010 det er sikkert endnu en opdatering som er gået galt!

reboot et par gange, log af på på steam, virker det ikke må du prøve at geninstalerer et spil og prøve at åbne det igen.

Ronni

• #4   2. apr 2010 okay tak... prøver lige så smiley

• #5   2. apr 2010 min gør det samme i Battlefield 2 .. kan sagtens spille multiplayer, men kan ikke resume på min single player, og nægter at starte forfra smiley

• #6   2. apr 2010 1. Genstart steam
    Hvis det ikke virkede
    2. luk steam og slet Clientregistry.blob åben derefter igen.
    Hvis det stadig ikke virker, så prøv
    3. slet alle filer i steam mappen undtagen steam.exe og mappen steamapps\common (alle andre filer og mapper i mappen "steamapps" skal du slette) dette vil tvinge Steam til at geninstallere fuldstændig.

Hvis det STADIG ikke virker, så skriver du til steamsupport og tager ventehatten på, forvent op til 2 ugers ventetid før de får fingeren ud og svarer dig.

Kommentér på:
Steam problem ! :s

Annonce