{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan kan nogen gøre det !!!!!!!!
  • #1   4. apr 2010 Det er jeg sku ked af at høre.. smiley

    R.I.P


  • Diboth
    Diboth Tilmeldt:
    jul 2006

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 758
    #2   4. apr 2010 ja hvil i fred !

  • #3   4. apr 2010 det gør mig sku ondt ;(

  • #4   4. apr 2010 R.I.P.

  • #5   4. apr 2010 RIP. I har ingen ide om, hvorfor?

  • #6   4. apr 2010 Stakkels de efterladte...

    Kan kun sige at Thomas var en kujon... Fuck det er langt under bæltestedet...


  • #7   4. apr 2010 føler med de efterladte... R.I.P.

  • #8   4. apr 2010 Det kan skyldes mange ting her i finanskrisen. Hvis han havde en god livsforsikring kunne han have gjort det for at kæresten ikk skylde så i gæld.

    Men jeg kondolere.


  • #9   4. apr 2010 Kujon måde at tage afsted på... Føler med de efterladte....

  • #10   4. apr 2010 Ja trist er det ihvertfald, aldrig rart når nogen tager billetten uanset om det er selvmord eller ej. Men ja som de andre os siger er det sku lidt egoistisk.

  • #11   4. apr 2010 R.I.P.

  • #12   4. apr 2010 Han har endda været logget på her i morges? Men trist. Føler med de efterladte.

  • #13   4. apr 2010 R.I.P.
    Al medfølelse til de efterladte...


  • #14   4. apr 2010 Jeg synes ærligt talt at det er lidt "lousy" at sidde her og kalde ham for kujon og egoist.

    Folk der tager deres eget liv har det jo ofte ikke særlig godt mentalt og ser det som en allersidste udvej...det skal man ikke dømme folk på.

    Og uanset hvad bør man have respekt for dem der vælger denne sidste løsning.

    Men også kondolencer herfra.


  • #15   4. apr 2010 rip smiley




  • #16   4. apr 2010 * The Sniper! * det sku mere ussel og hænger sig selv så ens familie skal finde dig og ha det øjeblik brændt fast på nethinden resten af livet

  • #17   4. apr 2010 Jeg er enig med The Sniper

    Det er ens eget liv, og hvis det bare ikke fungerer, hvorfor så blive ved med at leve et lorteliv kun for at være der for ens pårørende?


  • #18   4. apr 2010 Og dermed søge lidt hjælp....

  • #19   4. apr 2010 Hvil i fred

  • #20   4. apr 2010 det er fandme en dårlig nyhed at starte dagen med - hvil i fred

  • #21   4. apr 2010 Der er noget der lige vækker min nysgerrighed! Du skriver at du har været hans bedste ven i 14 år ik. Burde du så ikke ha set nogle signaler som evt var alvorlig vedr din ven?. Det kan jo være lige fra kæresten til arbejde- gæld osv. og ikke mindst nogle humør svingninger?

    Men trist for dig at det skullel afsluttes på denne måde, så du får sku lige et klap på skulderen fra mig..


  • #22   4. apr 2010 Synd for omgangskredsen, venner og familie især...

    Og så KAN jeg ikke dy mig for noget "sort humor", nu hvor jeg ser mandens profil...

    Han kørte jo Opel smiley


  • #23   4. apr 2010 Simon D: Ikke nødvendigvis - det kan sgu komme som et lyn fra en klar himmel.


    Kondolerer...


  • #24   4. apr 2010 R.I.P

  • #25   4. apr 2010 Nikolai R<<
    Jeg kan ikke give dig mere ret...

    Føler selvf. med de efterladte...

    /Rass


  • #26   4. apr 2010 Hold nu kæft med alt jeres lort! Det er da pishamrende respektløst at svine både den ene og den anden til og sige han var egoistisk og kujonagtig!

    Nikolai R: Hvis du er ligeglad, så lad være med at skrive noget herinde og lad specielt være med at bruge sådan en nedladende tone, når sådan noget her er sket.

    Der er ingen, der aner, hvad afdøde er gået igennem, og ingen af jer har ret til at dømme hans valg og sige det ene og det andet om hans valg - det må bare respekteres og så må vi kondolere.

    Desuden kan DJ-MJ T have adskillelige grunde til at poste sådan et indlæg som det her, men det er ikke en diskussion, der skal tages herinde - uanset hvad!

    Hvis du kondolerer, så skriv det - hvis du er ligeglad, så lad være med at skrive noget og kom videre - Hvor svært kan det være?

    Btw. så er jeg rigtig ked af at høre, hvad der er sket, og det er naturligvis meget sørgeligt.. Hvil i fred..

    Og hvis nogen har noget at sige til mit indlæg, så skriv det til mig i en besked i stedet for at diskutere det her!

    /Thomas


  • #27   4. apr 2010 Nikolai R - Det er da forståligt nok at du ikke har nogle venner her inde, med den måde du opføre dig på.

    Det er rigtig trist at han har taget sit eget liv. Han har nok ikke set nogen anden udvej.
    Må han hvile i fred.


  • #28   4. apr 2010 Ud "hængning" af brugere er normalt forbudt, men det har han jo så selv sørget for smiley

    Nej, men det er mega tragisk. Kæresten skal nok komme over det. Det er straks værre med hans børn, hvilke jeg ikke håber han har nogle af.


  • #29   4. apr 2010 Respekter hans valg, og så ellers husk ham for alt de fede tider i havde sammen.

    Æret være hans person

    RIP


  • #30   4. apr 2010 Så var du jo nok ikke den bedste ven vel DJ, så kunne du have forhindret ham

  • #31   4. apr 2010 De stakler der vælger selvmord som den sidste udvej er langt fra kujoner. De er stakler som har det forfærdeligt træls. De er gode til at skjule deres tanker og følelser. Selv de nærmeste kan blive overrasket. Signaler er der kun hvis de selv ønsker at andre skal opfatte dem. Selvmord hvor man kan se signaler på det er et råb om hjælp. Der hvor man ikke kan se dem er det tegn på et inderligt ønske om at dø.

    At hænge sig er lang fra den værste måde at gøre det på. Mon ikke der har været et brev et sted hvor han skrev hvor og hvordan så hans nærmeste ikke skulle finde ham?

    At hænge sig er en ærlig sag. Værre ville det være at springe ud foran et tog eller lastbil. Mange tager det for givet at man altid begraver et helt korpus.

    Thomas har fred nu. Han mærker ikke mere. Det kan tilgengæld hans familie. Lad os k stedet sende dem vore tanker fremfor at smide med sten her. Det et så nemt at sige man kan svømme når man ikke selv er faldet i gylletanken og står i lort til halsen.

    Igen af os ved hvilke kvaler og tanker Thomas har haft. Men vi er nogen der ved hvordan de efterladte har det. Få krisehjælp. Det er mit beste råd. Og nej. Jeg forklejner intet.

    Jeg er glad for at der er en der har oprettet denne tråd. Jeg har tit snakket med thomas her på bg og er glad for at nogen tør dele denne Info med os andre så vi ved hvorfor han ikke svarer os.

    En tanke til Thomas. Resten går til hans venner og familie.


  • #32   4. apr 2010 Han blev taget for sprit kørsel i forgårds, med 160 på motorvejen i en 110 zone..... han blæste den op på 1,1...

    Det var 4 gang han var blevet taget for sprit......... havde haft kørekort i 4 måneder, efter at ha gået i 10 år uden pap pga sprit.....

    Så han kunne nok ikk kigge folk i øjnene mere ved det ikke... men er ked af det på hans forældres vegne.... det er sgu egoistisk og selvcentreret at gøre sådan noget........................

    jeg skriver her fordi jeg ska ud med det, og hvis du syntes det er forkert eller åndsvagt så er jeg ret ligeglad............



  • #33   4. apr 2010 Min personlige holdning er at den danske stat burde satse på at behandle frem for at straffe. Det er ikke for sjov eller tilfældigt at folk køre med sprit i blodet, begår indbrud, er skæve, piner dyr mv. Der ligger altid en grund bag og den kommer ikke frem ved hjælp af straf. Den kommer frem ved hjælp af behandling.

    Og nej. Intet af ovenstående er rettet mod Thomas.


  • #34   4. apr 2010 Kan ikke forstå, at folk kører sprit-kørsel. Er det for at spare 100-150 kr. på en taxa? Jeg synes det er dybt uforsvarligt, at sætte andres liv på spil på den måde. Menneskeliv er meget mere værd, end de sølle taxa-penge man har sparet.

    Og ligefrem at gøre det de antal gange der, det kommer man jo ingen steder med.

    Folk snakker om alkolåse osv osv. Næ, hvorfor ikke bare have en nultolerance omkring spiritus og kørsel?

    Folk med 3-4 genstande tænker ofte "ahh, det går sku nok, det har jeg nok forbrændt, så jeg tager chancen". Jeg ville mene, at det mindste sprut i blodet skulle koste en bøde, klip, et eller andet. Der skal slet ikke være nogen 0,5 grænse efter min mening, fordi ALT for mange fejlvurderer der. Hvorfor give folk lov til at køre med sprut overhovedet? Den 0,5 lov skal fjernes helt imho.

    RIP.


  • #35   4. apr 2010 R.I.P

  • #36   4. apr 2010 Livet er fucked up? Det er meget muligt, men var fandme også fucked up.

    At køre sprit er kraftedeme bare ikke noget man gør.

    De efterladte har måske spekuleret over hvornår han kørte sig selv (og ikke mindst andre) ihjel, det slipper de så for nu... Men det er naturligvis aldrig godt når nogen dør...


    Har også lige set hans video hvor han snakker i telefon med 230 km/t i timen... Suk mand.

    Synd for de efterladte, men ja, godt for os trafikanter.


  • #37   4. apr 2010 ja, har det på samme måde, det er dog ik ham med telefonen i hånden med 230... men ved godt hvem det er...... Jeg kommer fra en venne kreds, alt under 230 er kedeligt, og man kan sagtens køre bil på 3 til 4 øl... har også selv måtte unvære pappet i 8 år pga sprit.... men har dog ik køre sprit siden og har haft pap siden november 2006....

    men ja har ik noget til overs for fulderikker der kører andre ned... slet ikke,,,,


  • #39   4. apr 2010 DJ : Om du kører nogen ned eller ej, er sku da lige meget...

    Det er du jo ikke selv herrer over.

    Alle der kører med sprit i blodet, burde ikke ha lov at kører bil.

    Føj du burde sku ha dårlig smag i munden...


  • #40   4. apr 2010 det er da tragisk når en person, vælger og forlade denne jord på den måde. især for de efterladte

    Men hvis det er pga spritdommen og alt det der, så har han jo gjort samfundet en tjeneste. hvor det ikke har kostet andre menneskes liv.

    og det er jo ikke for sjovs skyld, man skal aflever sit kørekort, når man bliver taget for sprit kørelse

    det er dog stadig synd for alle efterladte der kendte ham.



  • #41   4. apr 2010 R.I.P

  • #42   5. apr 2010 Min dybeste medfølelse til familien, men bakker op om dem der skriver det er en kujon-agtig måde at forlade livet på, tænk på den stakkel der har fundet ham, det er sku da ikke fedt at have det billede på nethinden resten af sit liv...

    Jeg overvåger IKKE denne tråd...


Kommentér på:
Hvordan kan nogen gøre det !!!!!!!!

Annonce