{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaringer med Bibob mobilselvskab?
  • #1   10. apr 2010 Har haft det en gang, og så fik jeg telia men telia er mega dyrt.. så er skiftet tilbage til bibob. hele min familie har bibob. og deres dækning har været meget go

• #2   10. apr 2010 Jeg har haft Bibob næsten siden de startede. Det virker upåklageligt.

Har aldrig haft brug for deres kundeservice. Alt er klaret via nettet.

Og de kører på Telenors net, jeg oplever ikke problemer med dækning.

Så bare sæt i gang med at skifte smiley

• #3   10. apr 2010 Jeg har haft det et par år. Har aldrig haft problemer med dem smiley

Det fungere bare og til billige priser !

• #4   10. apr 2010 Har også haft det siden de startede og har også kun gode erfaringer med dem. har altid klaret tingene over nettet og har ikke haft behov for deres kundeserivce.

Kan klart anbefales

• #5   10. apr 2010 Jeg har haft det i omkring 2 mdr nu her, og har ingen problemer haft ind til videre.

Fin dækning i Aalborg by. Om det er det samme ude på landet ved jeg ikke da jeg ikke færdes så meget derude smiley

• #6   10. apr 2010 Lyder godt, så kan jeg vist godt få skiftet til dem:) Kan spare næsten 50% i forhold til telia som jeg har nu nemlig

• #7   10. apr 2010 Hvordan foregår det forresten med "optankning"

• #8   10. apr 2010 havde ikke min telefon tændt et stykke tid og pluslig fik jeg en mail om at de har opsagt mit abo. fordi det var gået i minus med 10 øre.

Det er jo overtaget af telenor, som jeg haft mine kampe med, så af den grund ville jeg aldrig kunne anbefale bibob til nogen.

Før det blev overtaget af telenor, har jeg aldrig haft problemer med dem.

• #9   10. apr 2010 optankning foregår via Dankort

º Scapegoat º
    Det er da klart de lukker din telefon, når du i længere tid skylder dem penge. selvom det kun er 10 øre.

• #10   10. apr 2010 Tommy K - Naturligvis, det jeg synes virker forkert, er at jeg ikke fik nogen mails om at jeg skyldte penge, de har trukket penge på min telefon, fordi jeg ikke har brugt den i en periode, som så gjorde den gik i minus med 10 øre. hvis snakker om at min telefon var i minus med 10 øre i maks 1½ 2 uger.

Det som skræmmer mig mest med Bibob nu er stadig at de er blevet overtaget af telenor, som jeg har haft problemer med, hvor de har sendt forkerte regninger, opkrævet helt i skoven gebyer, deres kundeservice har været helt af helveds til. Så af den grund at de er blevet overtaget af telenor, ville jeg aldrig vælge bibob og vil ikke anbefale bibob til nogen.

Men som sagt, før de blev overtaget af telenor, var jeg helt tilfreds med bibob, der var aldrig rigtig noget og de var som regl til hjælp på deres forum, ellers var der andre bibob'er som kunne hjælpe.

Jeg kunne dog savne en mere lige til opsætning af windows mobile telefoner.

Kommentér på:
Erfaringer med Bibob mobilselvskab?

Annonce