{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.304 visninger | Oprettet:

Mulighed for at tjene lidt ekstra peng {{forumTopicSubject}}

Skriver for at fortælle om en mulighed for at tjene lidt ekstra penge....

Det er et online spille firma 88888888.com som for at skaffe flere medlemmer har lavet et multilevel marketings system.
Det går ud på at man skal skaffe flere medlemmer til sitet, og for hvert medlem man skaffer tjener man 80$ = 500 kr. simpelt ikke?
Det smarte er så også at firmaet ikke er startet officielt med det endnu, dvs. at du bliver en af de første, og så er ideen jo den at de medlemmer du skaffer finder flere osv osv og så tjener du også på dem. Skaffer du mere end 2 medlemmer så kan du tjene på andres medlemmer.
Man kan kun tjene penge på det, og der er mulighed for rigtig mange når man er med så tidligt!
Da konceptet ikke er helt startet endnu, fungerer det på den måde at du siger til mig hvis du gerne vil meldes på, og så skriver jeg dig op og sørger for at koble dig på så snart, og sørger for at du kommer højt i hierakiet!.
Man giver 20$ ( 130 kr) for at blive medlem og få sin egen tilmeldings side, og så er man kørende. Det er så nemt. og du får 500 pr person du melder til + mulighed for at få flere for dem de meler til. Dvs melder du bare en til har du tjent de 130 ind + tjent 370kr.
Du får din egen bank konto hvor pengene bliver sat ind, og herfra kan du så enten spille dem på sitet eller overføre dem til din egen konto!

Det jeg skal brug er Navn, Adresse, Telefon nummer og Fødselsdag. Så skriver jeg dig op, og skal nok give besked når der kommer nyt.

Så smid mig en mail på: claus@riis.mail.dk hvis der er nogen af jer der vil være med..?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mulighed for at tjene lidt ekstra peng
Kommentér på:
Mulighed for at tjene lidt ekstra peng

Annonce