{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.340 visninger | Oprettet:

Låne penge?? {{forumTopicSubject}}

Hey boys n girls! Jeg er interesseret i at købe en web shop - men nogen der ved hvor man kan låne penge til sådan noget henne for tiden? Min bank gider ikke at være med smiley

Den er den her shop http://www.amino.dk/virksomhedsbors/saelges/it-teknologi/internethandel-detail-b2c/unik-webshop-med-fokus-paa-biler-mc-og-ekstremsport-til-salg-8794

Taaark

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Låne penge??
  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.600
    #1   28. apr 2010 Hvad med det der står nederst på siden?

Sælgerfinansiering:

Sælgerfinansiering tilbydes på følgende vilkår:

- Udbetaling:

15.000 DKK

- Løbetid, måneder:

12 måneder

- Rente, procent pr. år:

5 % p.a.

Men nu plejer der jo at være en god grund til at banken ikke vil låne penge ud, så overvej det inden du skriver under på noget andet

• #2   28. apr 2010 den kan også ses her http://www.superstreet.dk hvis det er

• #3   28. apr 2010 Der er nok en grund til at de vil sælge den, markedet for den slags må da være tæt på dødt?

• #4   28. apr 2010 et eller andet sted er det jo billigt nok, hvis man får varer med for 120.000 og skal give 40 for det:-)

• #5   28. apr 2010 tak, men har desværre ikke helt 15.000 + moms. men der er nok ikke andet end de der quick-lån tilbage..

• #6   28. apr 2010 klinke: var os min tanke smiley

• #7   28. apr 2010 husk at du kan trække momsen fra som virksomhed.

• #8   28. apr 2010 kostwer shoppen 39.ooo ?

• #9   28. apr 2010 scorpion: ja det ved jeg smiley

hauerslev: ja 39 kg + moms

• #10   28. apr 2010 120.000 er da sikkert temmeligt optimistisk sat, og hvad er varer for 120.000 værd, hvis ikke de kan sælges?

Og der er vel også en del omkomstninger i at drive den, hosting, betalingsservice osv. osv.

Dog ser bedømmelsen på trustpilot jo god ud, og det er da altid en start, at virksomheden har et godt omdømme
    http://www.trustpilot.dk/review/www.superstreet.dk

• #12   28. apr 2010 Til den pris.. Ville jeg prøve "experten.dk" om der var nogle der, som ville sparke mig igang.. Det kan såvel være, at der er en venlig sjæl derinde, som vil lave "webportalet" for dig..

/Rass

• #13   28. apr 2010 Jeg ville nok starte med at se deres omtjening for hele sidste år ,

• #14   28. apr 2010 Dårligt koncept - der er ingen fremtid i den butik der.

• #15   28. apr 2010 anders: jeg ved det - men det virker som en fornuftig shop. det er kasper erling fra vmax som har den

andrea: har danske bank. har prøvet to andre. men der er selvfølgelig flere... smiley

• #16   28. apr 2010 Hvis du ikke har råd til at lave udbetalingen på 15.000,- har jeg svært ved at se hvordan du kan tro du kan banke denne forretning i gang. Som der står i annoncen er der ikke meget omsætningen i den på nuværende tidspunkt. Så med andre ord skal du ud og for alvor banke omsætningen op før du begynder at tjene penge på den.

Det er jo ikke fordi der ikke er omkostninger ved at have forretningen kørende. Kortbetaling koster, hosting, markedsføring etc etc

• #18   28. apr 2010 allan: ved godt udgifterne til hosting osv. men det koster ikke mere end ca. 500 kr om måneden, og de er hurtigt tjent ind igen

andrea: faktisk ikke. kender du en god rådgiver?

• #19   28. apr 2010 Jeg ville holde mig langt fra Nordea, så vidt jeg ved er det dem der er allermest tilbageholdende med checkhæftet, specielt når det drejer sig om så tvivlsomme sager som det der.

Prøv at find en lille, og måske en lokal bank, de er oftest mere forstående over for den slags lån.

Og nu ved jeg godt jeg virker pessimistisk, men tænk dig nu rigtig godt om. Salg af en virksomhed er som regel sidste udvej inden lukning eller konkurs.

• #21   28. apr 2010 Hvorfor låne til en dødsejler ??.... Der er INTET potentiale for salg af DVD-film, og da SLET ikke til de priser som er på siden. Man må antage, at varelageret er opgjort udfra de vejl. udsalgspriser, for ellers lyder det urealistisk.

NB. Hvis 3 banker har sagt nej, og du ikke engang selv har 15 stærke.... så er din logiske forretningssans sgu heller ikke tilnærmelsesvis god nok til at drive sådan noget.

• #22   28. apr 2010 PAPPI *Admin - Filmklubben* - Touché

• #23   28. apr 2010 så er vi klar til endnu et afsnit af luksusfælden...

• #24   28. apr 2010 Problemet er nok at der ligger så forfærdeligt meget af dette materiale frit tilgængeligt på internettet. Nu kan jeg kun tale for mig selv, men jeg har i hvert fald aldrig investeret i sådan en DVD eller lign., og jeg vil da betragte mig selv som en bil entusiast, også inde for den genre.

Lyt til PAPPI og de andre. Drop det.

• #25   28. apr 2010 Det er mig bare et mysterie at nogle folk lader sig komplet forblænde, og hovedkuls impulsivt smider alt de har i et forretningsområde, selvom de INGEN forudsætninger har for at drive det.
    Bevares, man skal tage chancer i livet for at skabe noget, men det tilbud dér er decideret dumdristigt at tage sig af. For mig er det tydeligt, at sælgeren har gjort sig lignende erfaringer, og nu bare skal forsøge at redde en smule i land igen.

• Snoopy
    VIP
    Snoopy Hjælpe-administrator

Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.640
    #26   28. apr 2010 pappi

han kunne også være løbet tør for penge, og hvis man kan køre den til der kommer gang i DK igen, så sku den da ik være dum den ide.

bare for at være lidt positiv smiley

• #27   28. apr 2010 PAPPI *Admin - Filmklubben* - Du bliver ved, og du har stadig ret!

• #28   28. apr 2010 Det dælme modigt at skulle ud at låne penge for at købe en internet forretning i denne her tid... Kunne se ideen var god nok vis du alligevel havde pengene på kontoen og bare vil have et fritids projekt, men her er der næsten garanti for at det kan gå dobbelt så skidt som det kan gå godt...

• #29   28. apr 2010 Der skal ihvertfald gøres en temmeligt seriøs indsats, manden solgt jo ikke forretningen, hvis den gav et overskud, der kunne svare sig, i forhold til antallet af timer, man skal bruge på det.

• #30   28. apr 2010 En gang imellem skal man tage chancen og så tro på sig selv og så bare kaste sig ud i det!

Jeg gjorde det selv for 7 år siden, og min forretning er stadig kørende - og nej ingen krise her. Jeg startede også for 0 kr. altså lånte jeg hver en krone, dog var min bank yderst positive, men det var også en anden tid.

Det at være selvstændig skal ikke gøres op i penge og profit, men den tilfredstillelse det er at man er herre over sit eget job! Det andet giver bare en frihed til at gøre nogle ting.

Men det er ikke alle der har viljen og evnen til at holde hovedet koldt i presset tidere - som dem vi har iøjeblikket. Desuden skal man være villig til at arbejde 80-100 timer om ugen i perioder.

Så hvis du virkelig tror på det så kast dig ud i smiley
    evt. lav en tidsplan med nogle delmål som er realitiske at nå, f.eks. at du vil nå en omsætning på 100.000 kr. om måneden når der er gået ½ år. Det drejer sig om at få små succes'er i starten.

Held & lykke

• #31   28. apr 2010 1

Virksomhedsform:

Enkeltmandsvirksomhed

<b>
    Du kan ikke overtal en Enkelsmandsvirksomhed ,

Kommentér på:
Låne penge??

Annonce