{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.350 visninger | Oprettet:

Snoopy
VIP
Snoopy Hjælpe-administrator

Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.640

lorte forsikringer hva fanden !!!!! {{forumTopicSubject}}

jeg har ALDRIG oplevet et forsikrings selskab ikke har villet hjælpe med at ordne papire på en skade, bare fordi jeg ikke har kasko ?

det er modpartens fejl, har vidner og manden har ovenikøbet godtaget det, og så kan man ALLIGEVEL ikke få hjælp.....

"ring til modpartens forsikring" ja de er nemlig rigtig glade for at hjælpe når de skal AF med penge....

nye regler min bare r...

er det mig der har været speciel siden jeg før har fået hjælp uden kasko på bilen ? vi snakker om hjælp til at ufylde papire, eller i det mindste pege mig i den rigtige retning.

alternativt er politi anm. som ingen parter gider rode med at blande ind i sagen, vi vil bare ha det ordnet nu vi ER enige

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lorte forsikringer hva fanden !!!!!
  • Snoopy
    VIP

#3   29. apr 2010 snakkede med en rigtig konsulent ting i min egen afd. og har ALDRIG haft bøvl før.

så ringer jeg til modpartens selskab (TRYG) og de gider ik røre en finger før jeg har bussens nr plade, til trods for vognmandens forsikrings nummer osv er oplyst.

så ska ha fundet den nr plade, på den præcise bus ? WTF !!!

GAMBLER
    ja det bliver da nødvendigt ser det ud til.

• Snoopy
    VIP

#4   29. apr 2010 LOCO

jeg svinger også fordi afd. når jeg køre til odense senere

• #6   29. apr 2010 Kunne lyde som ETU ?

• Snoopy
    VIP

#8   29. apr 2010 LOCO

hendes svar (flere gange) var at så længe der er kasko på bilen, så står på tåspidserne for folk, men dem uden kasko, skal selv gøre alt arbejdet.

jeg spurgte om så mente at kun dem med råd til kasko, altså dem med flest penge, som fik hjælp.
    hendes svar var bare "ja"

men har aldrig haft bøvl før, så skal ind og høre hvad fanden den ko bilder sig ind, har været kunde i deres selskab i mange, og kan da hive omkring 12 andre personer med af selskabet, og plejer de godt at vide.

det er GF forsikring i odense der er min egen og TRYG er modpartens.

vognmanden ville dog finde ud af hvilken bus det var da jeg har klokkeslet og vidner på det skete, så når jeg får den nr.plade får TRYG også lige et sødt ord med vejen

• #9   29. apr 2010 Ved måske godt det lyder helt hen i hegnet. Men ring derind ind til der er nogen der vil hjælpe dig. Det er sådan en politik jeg har med mig selv hehe. Havde nogle problemer med TDC og de kunne ikke hjælpe, så ringede jeg op 3-4 gange og 5 gang var der en rar mand der gad at hjælpe mig (-: hehe

• #11   29. apr 2010 hehe.. det er faktisk rigtigt, de de har gang i´...
    jeg har nemlig også lige smadret en anden bil, da jeg så snakkede med min forsikrings mand, sagde han at modparten skulle ringe til dem for at få det ordnet.

og det skal modpartens forsikrings selvskab orintere om når hun ringer til dem, hvis hun ikke har kasko... så tror ikke der er noget galt..?

• #13   29. apr 2010 nu har jeg selv ligefået smadret min den anden bil, ved at ham fyren kørte frontalt ind i min

men jeg havde så hans nummerplade, og navn og der hvor han var forsikret... og jeg tog så kontakt til dem, men de kunne ikke gøre noget før at man manden selv anmeldte at han havde lavet skade på min bil...

så jeg ventede og ventede og efter 3 uger var der stadig ikke sket en skid ,så måtte tage kontakt til ham der kørte ind i min, og han havde ikke anmeldt noget for han troede at han ville blive kontaktet... nå men for at gøre lang historie kort , så havde jeg heller ikke kasko på min den gamle, men fik da erstatning alligevel.... at det så bare tog næsten 8 uger inden at vi nåede til enighed og sagen blev afsluttet og pengene kom frem, det er en anden side....

men ja det føles som om at de bare trak det i langdrag og var pisse ligeglade,med den tid det tog

• Snoopy
    VIP

#14   29. apr 2010 ja de skal ikke engang betale for at lave noget til start, de skal starte med at betale OPEL for at tjekke bilen for fejl efter den skodbus tvang os af vejen.
    den trækker til højre, bremsen brokker sig og udstødningen banker/knurrer over 100km/T og man så slipper pedalen.

højre forlygte kan ikke lyse lige ud mere og der er flere små fejl efter 50km/T over 4 huller der 20-30cm dybe (jordhuller i rabatten)

vognmanden er helt enig, men nu skal vi så lige finde ud af den nr.plade før der kan ske mere
    vognmanden vil dog gerne hjælpe eftersom hans chauffør nægtede at udl. navn og kørekorts nummer, da eneste valg ellers er en politianm. (ifølge høkerne selv)

• #16   29. apr 2010 når du ikke har kasko må du selv klare den med modparten...
    http://www.forsikringogpension.dk/Forsikring/Spoerg_om_%20forsikring/Sider/Trafikskade_ansvarsforsikret_bils_krav.aspx

Trafikskade - ansvarsforsikret bils krav En bil har påkørt mig bagfra.
    Jeg har kun ansvarsforsikring på bilen, og nu siger mit forsikringsselskab, at jeg selv skal kontakte modpartens forsikringsselskab.

Er det normal procedure? Jeg troede, at tingene skulle ordnes mellem vores forsikringsselskaber.
    Når du ikke har kaskoforsikret din bil, er det helt korrekt, at du selv skal rejse dit erstatningskrav overfor modpartens forsikringsselskab.

Din ansvarsforsikring dækker alene erstatningskrav, du som bilejer kan komme ud for, hvis du laver skade med din bil på andre eller andres ting.

Dine egne krav på erstatning må du selv klare over for en skadevolder, eller som her over for modpartens forsikringsselskab.

Venlig hilsen Forsikringsoplysningen
    33 43 55 00 hverdage kl. 10.00 - 15.00

• Snoopy
    VIP

#17   29. apr 2010 alt er jo klaret med modparten, han er lige så uforstående over for deres væremåde som jeg er...

men V.HOLM JENSEN i odense har forklaret mig det hele, utroligt de ved mere end selskaberne.

så jeg venter nu på et papir, så skal jeg til mekker og ha takseret og lavet bilen og så er jeg kørende igen.

forventet tid, 1 uge til 3 mdr før jeg kan forvente sagen færdig.

• Snoopy
    VIP

#19   30. apr 2010 Jimmy

nu er det sådan at ude på landet kommer politiet kun forbi hvis en person direkte er ved at myrde end anden, og helst ikke før kniven sidder i brystet på den ene.

politiet er en stats indtjening på fartsyndere og andre småting, de holder sig til de store byer da deres GPS åbenbart er OLD nordisk og ikke rækker længere...

og det får de satme også af vide hver gang jeg er indblandet med dem

Kommentér på:
lorte forsikringer hva fanden !!!!!

Annonce