{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nye lån på hus-hvilken ?
  • #1   2. maj 2010 Variabel er vejen frem. Indtil videre.

• #2   2. maj 2010 har lige lagt lån om til F1er.. det er jo billigt og indfri når man kan se renten stiger igen.. problemet er jo bare dit nuværende lån er dyrt og indfri

• #3   2. maj 2010 ja,det koster x antal kr at lave om

• #4   2. maj 2010 du får ikke bedre rente ind de 4 % fastforrentet + du får ingen overraskelser resten af lånetiden dvs du kender afdrag resten af tiden

• #5   2. maj 2010 det tanke har også strejfet mig,et F1 kan sg hurtig komme op på 3-5% igen

• #6   2. maj 2010 ja og du kan ikke omlægge til 4% igen til den tid bliver renten lavere på et fast kan du til den tid skifte

• #7   2. maj 2010 behold nu dit fastrente lån, 4% er en meget pæn rente. og så sidder du ikke med håret i postkassen hvis ny renten stiger igen hvilket den HELT sikkert gør inden længe, og så er det ikke sikkert du kan lægge lånet om til samme faste rente som du har nu og så vinder du intet... det er derfor folk går bankerot på stribe lige pt...

• #8   2. maj 2010 Jeg har lige lånt 1,4 mil på 5% obligationslån, da det er det jeg har det bedst med for tiden. Overvejer ikke at omlægge før tidligst om et par år, når renten forhåbentlig er stabiliseret, eller hvis jeg bliver arbejdsløs så terminerne bliver lavere smiley

• #9   2. maj 2010 Den med at du "bare kan indfri og konvetere lån, når man kan se renten stiger" den holder absolut ikke!

At optage eller omlægge til variabelt lån nu, ser jeg som at grave sin egen grav. Det er billigt at have variabelt lån i år, men det er jo ganske sikkert at renten på et variabelt lån stiger, og renten på de fastforrentede lån vil følge med. Så det er en ganske fin ide at beholde sit 4% fastforrentede - Så har du også sikret din friværdi idet kursen vil falde på lånet, hvis renten stiger, eller boligpriserne falder yderligere.

Dog skal det nævnes til forsvar for de variabelt forrentede lån, at set tilbage gennem dets levetid har det været billigere end fastforrentede lån - men er ganske sikker på at det kun kan gå en vej nu og det kommer til at gå ud over rigtig mange danskers rådighedsbeløb, hvis ydelsen på deres lån fordobles!

Så du vil gøre klogt i at beholde dit sikre lån:)

• #10   2. maj 2010 ok,ja det lyder fornuftig at beholde det sikre lån på 4 % så

Kommentér på:
nye lån på hus-hvilken ?

Annonce