Ang. DHB's Hatte og t-shirt shop ;o( {{forumTopicSubject}}
Når I nu kommer på årets DHB, og går forbi den lille fedtbiks der styres af Ryesberg Trade som laver hatte og t-shirts med tryk efter eget valg, så tænk lige over dette indlæg INDEN du drages til at bestille MED TRYK EFETR EGET VALG.....
Der er intet i vejen med deres produkter, hatte og t-shirts er i god kval, men deres maskine til at sætte dit eget tryk på er totalt dårlig.
Jeg bestilte en cap sidste år og ville have lidt tryk på den, alt hvad jeg bad om kunne SAGTENS lade sig gøre.
Man skulle betale FØR de lavede cappen, så det gjorde jeg og glædede mig til at hente den en time senere, men, da jeg havde set lidt på den kunne man tydeligt se at trykket (syningerne) sad vildt skævt, så det klagede jeg over på en pæn måde, og sagde at jeg ville lægge cappen (da de havde travlt) og komme tilbage 1 time efter så de havde mulighed for at lave det om, men der havde de "middagslukket" butikken pga. travlhed.
Da jeg kom tilbage nogle timer senere og fik kontakt med dem igen, spurgte jeg efter min cap (som jeg forventede var lavet med teksten lige som jeg var blevet lovet fra starten, men de smed den bare hen imod mig og sagde intet, og da jeg spurgte dem om de ikke havde tænkt sig at lave den om, sagde de bare nej, og jeg kunne IKKE få mine penge tilbage.
I min bog er det bare IKKE måden at drive forretning på, så husk det når i ser teltet med hatte og t-shirts i årets dhb....
Bare en advarsel....
apr 2003
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 44 Svar: 303
nov 2003
Følger: 21 Følgere: 19 Biler: 2 Emner: 48 Svar: 206
mar 2010
Følger: 2 Følgere: 5 Emner: 9 Svar: 1.156
ha ha
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 9 Emner: 135 Svar: 2.558
nov 2003
Følger: 21 Følgere: 19 Biler: 2 Emner: 48 Svar: 206
Simon D ---> Tro mig, jeg lavede mere ravage og råbte op foran butikken end de brød sig om, jeg kunne se de ønskede mig hen hvor peberet gror, men de lod som ingenting.
Det var som at slå i en dyne, det eneste jeg fik ud af det var en hæs stemme........ikke at du får hæs stemme af at slå i en dyne, men........jeg tror du forstår ,o)
Ang. DHB's Hatte og t-shirt shop ;o(