{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.598 visninger | Oprettet:

MCH Multiarena, pladser, erfaring? {{forumTopicSubject}}

Hej

I går morges købte jeg billetter til Lady Gaga, i MCH Multiarena. Jeg sad klar kl 10.00 så jeg kunne få de bedste billetter. I min iver efter at få knaldet bestillingen igennem, overså jeg fuldstændig linket "Klik for oversigt", så man kunne se stedet og evt. vælge nogle andre pladser end dem der blev valgt for én.

Men som sagt, så valgte jeg de dyreste billetter og valgte "Bedst mulige" under placering. Jeg tænkte jo, at når jeg var så tidligt ude, måtte jeg jo få nogle af de bedste der var.

Jeg fik så "Sektion L14" som kan ses her: https://www.billetlugen.dk/views/content/viewhall.aspx?e=2476&s=2

For mig ser det umiddelbart ikke ud som "Bedst mulige". Så jeg ville høre, om der er nogen der har været til et arrangement derinde, som kan fortælle hvor stort stedet i virkeligheden er, og om "Sektion L14" rent faktisk ér så langt væk, som det ser ud til.

Ikke at jeg kan gøre noget ved det alligevel, men det er trods alt næsten 1400kr jeg har brugt på de to billetter, så ville godt lige vide om jeg kan være nogenlunde tilfreds, trods alt smiley

P.S. Jeg ved ikke om Multiarenaen rent faktisk står færdig, det har jeg bare hørt fra andre, at den gør. Så tænkte at det kunne jo godt være, at der allerede havde været afholdt ting derinde smiley

Mvh Christopher

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MCH Multiarena, pladser, erfaring?
  • #1   11. maj 2010 Der er ingen arrangementer der inde, da Lady Gaga skal stå for åbningen af den nye Multihal.

Dog er den nye hal KÆMPE!
    vil næsten tro SAS arena kan ligge der inde smiley

• #2   11. maj 2010 Nårh, okay. Det vidste jeg ikke smiley Ja så er der jo nok ikke mange der kan svare på det smiley

Men er det virkelig SÅ stort? Dvs, det er total nedern pladser jeg har fået? smiley

• #3   11. maj 2010 Jeg har aldrig været der, men bor i Herning, så jeg kender en del, der har været derinde. Det var der, Kessler-kampen blev afviklet.

Så vidt, jeg kunne forstå, er den store firkantede plads i midten ca. på størrelse med en fodboldbane. Så du er da et godt stykke væk fra scenen, hvis det passer - desværre...

• #4   11. maj 2010 Næh, det er da mig, der tager fejl. Lasse G har ret smiley

Så ved jeg det sgu ikke, hehe. Men det ser enormt ud udefra.

• #5   11. maj 2010 Bay - Kessler kampen blev ikk afviklet i den nye multi hal..
    Lady GaGa skal "åbne" hallen.. Men det er en kæmpe hal, men SAS arena kan ikk være inde i den, så stor er den heller ikke.. smiley

• #6   11. maj 2010 Ifølge MCH selv er det nu EM-slutrunden i kvindehåndbold, der bliver første arrangement derinde...

• #7   11. maj 2010 For helvede da smiley .. Har jo ikke betalt 1400kr for at se en koncert på storskærm. Nårh, jamen der er jo ikke noget at gøre ved det. Kan jo næsten kun blive positivt overrasket, så.

• #8   11. maj 2010 Jeg tror heller ikke, den er på størrelse med en fodboldbane, den nye hal. Så ville der være plads til mange flere tilskuere, tror du ikke? Der kan være ca. 15.000 tilskuere i den nye hal. Den er nok nærmere på størrelse med en håndboldhal, måske lidt større. Jeg tror ikke, du skal bekymre dig smiley

• #9   11. maj 2010 Nej, den er måske slet ikke så stor. SÅ meget er 15.000 mennesker trods alt heller ikke - sådan altså smiley Dog er det stadig lidt surt at sidde nede bagerst, som det jo faktisk er. Sådan går det når man er for hurtig på tasterne smiley

• #10   11. maj 2010 Ja det er rigtigt. Men jeg tror som sagt ikke, det er så slemt. Hvis man forestiller sig en plads, som er lidt større end en håndboldhal - så er man jo faktisk relativt tæt på!

Jeg har før været til Metallica-koncert i Parken med 45.000 mennesker. Se dér ville jeg nødigt stå bagerst! smiley

• #11   11. maj 2010 Hehe, nej der ville det sgu være surt at stå bagerst smiley .. Vi var også til Bon Jovi, hvor vi faktisk stod helt oppe ved den der "indhegning" for folk med bedre billetter. Men vi så alligevel næsten hele koncerten på storskærm, da de bare var små prikker der løb rundt smiley

Men tænker også mere på min kæreste, hun ser ikke suuuper godt på lang afstand. Men hvis man ville se allerbedst, skulle man nok ha' købt pladser i den firkant der, og så ha' kæmpet sig op. Problemet er bare, at hun er ca. 157cm høj, så hun kan ikke rigtig se noget, i store menneskemængder.

Men skulle jo bare have valgt nogle sektioner længere nede mod scenen. FFS! smiley

Nårh, anyway, skal sgu nok blive godt nok. Heller ingen grund til at være så pisse pessimistisk på forhånd smiley Hjalp lidt at skrive herinde, tak smiley

Kommentér på:
MCH Multiarena, pladser, erfaring?

Annonce