{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
813 visninger | Oprettet:

Henning N
Henning N
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 166

Apropos dyremishandling {{forumTopicSubject}}

Indlæg fra WSPA´s side. De har sgu en anden mentalitet, de aber!!

"En vild bjørn, der er fanget af krybskytter har mindre end 60% chance for at overleve den procedure det er - uden bedøvelse - at skære et hul i bjørnens mave, hvorfra dens galde kan tappes to gange dagligt via et kateder. Bjørnegalden bruges i traditionel kinesisk medicin (TCM).

I naturen, hvor bjørnen frit kan bevæge sig, kan den leve i op til 25 år. I stedet kan den nu se frem til at leve 10 år i et bur så lille, at den end ikke kan vende sig rundt. Her er den tvunget til at ligge i sin egen afføring - underernæret, stresset og med ulidelige smerter.

Bjørnefarme er helt igennem lovlige i Kina, og de er en meget indbringende forretning, men totalt unødvendige. Der findes mange andre TCM- alternativer med samme effekt som den, bjørnegalde menes at have. Men overproduktion betyder, at 9.000 bjørne bliver mishandlet på det grusomste hver eneste dag, så deres galde kan bruges i shampoo, vin og te.

Ved at støtte med DKK 100 om måneden kan du hjælpe WSPA med at befri dyr verden over fra grusom mishandling, som der f.eks. finder sted på bjørnefarmene.

En fast månedlig støtte er vigtig, for det koster tid, penge og ihærdighed at samarbejde med regeringer for at opnå en lovgivning der forbyder mishandling af dyr, samt at bygge og etablere reservater til rehabilitering af nogle af de dyr du er med til at redde. Derudover skal vi ændre menneskers opfattelse af dyrebeskyttelse ved undervisning og oplysning af børn og lokalsamfund. Vi mangler også konstant midler til at kunne yde akut nødhjælp til dyr verden over".

https://payment.architrade.com/shoppages/4205634/kam1/payment.pml

Og nej, jeg har intet at gøre med WSPA, endsige interesser i dem!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Apropos dyremishandling
  • #1   1. nov 2005 Jeg kan virkelig ikke klare sådan noget... de mennesker der gør sådan noget sku fanme allesammen tortureres midt på Rådhuspladsen hvor alle ku komme og kaste en sten i nakken af dem.. argh!!!!

• Henning N
    Henning N Tilmeldt:
    nov 2004

#2   1. nov 2005 Ja, det ville være fuldstændig rimeligt Kasper.

• #3   1. nov 2005 det er så fuldstændig sindsyg det der.. trod ikk det stod så slemt til med sådan noget.. overvejer sku a melde mig til det der.. det er jo næsten kun 2 franske og en cola man går glip a hvis man ska se på det på en anden måde.

• #4   1. nov 2005 jeg syntes de skal have samme behandling som de har givet dyrene også over længer tid de s¨kal bare stilles til skue så folk kan grine a den og slå på dem

• Henning N
    Henning N Tilmeldt:
    nov 2004

#5   1. nov 2005 Stadigvæk: Fuldstændig rimeligt! Noget for noget, sådan nogle forbandede møgsvin!

Og ja, overvej at tilmelde jer - så gør man da noget for sagen, og det lader jo til de har succes med at få noget af det stoppet når man læser på hovedsiden. Det er jo i princippet ingen penge, det starter ved 50,- månedligt - det har jeg tilmeldt mig i dag;-)

• #6   1. nov 2005 KINA.... Det siger jo sig selv.. Nogle gange er de så sindsyge fucked up..

Kommentér på:
Apropos dyremishandling

Annonce