Forslag til Forslag!! {{forumTopicSubject}}
Kunne man dog ikke lave et emne med Forslag under forum'et???? Så så lave dem som off-topic?? Så folk med alle de gode ideér kunne skrive dem derinde og debatere dem der, og vi andre kunne blive fri for dem?? Jeg er træt af der er så mange indlæg med forslag!! Desuden sker der ikke noget med de forslag, det er bare brok der ryger i glemmebogen, da der bliver oprettet så mange emner hele tiden og det efter min opfattelse kun er de indlæg man kan se på forsiden der bliver læst... Et forslag til dette kunne være at lukket den liste med senest oprettet indlæg så man tvinger folk til at gå ind på forumet for at finde indlæg, så ser man automatisk også flere end kun lige det der er på forsiden.
Og tror personligt ikke admins sidder er læser alle generalle diskutioner igennem for at finde guldkorn til at forbedre BG med. Jeg har selv mange forslag som jeg jo selvfølgelig syntes er gode.... Men gider ikke poste dem af samme årsag som jeg lige har beskrevet, jeg tror virkelig ikke på de bliver læst eller taget seriøst.
og ja jeg har nu gjort det som jeg selv brokker mig over med dette indlæg... men kunne ikke finde andre steder at smide dette indlæg.
apr 2005
Følger: 21 Følgere: 20 Biler: 7 Emner: 276 Svar: 1.828
okt 2003
Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 3 Emner: 97 Svar: 637
Var også ment som en hjælp til admins på BG, måske lidt forkert af mig at komme med sådan en udtagelse, da jeg intet har i den...
apr 2003
Følger: 3 Følgere: 2 Biler: 1 Emner: 160 Svar: 3.497
Forslag til Forslag!!