{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
789 visninger | Oprettet:

Undskyldning {{forumTopicSubject}}

Vil godt bede folk læse min sidste kommentar i denne tråd:

http://www.bilgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=69877

Har bare haft en lidt underlig dag, havde brug for at komme ud med noget.

Undskyld til folk der føler sig trådt på, og undskyld til strange P for at forstyrre hans annonce - no hate from here!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Undskyldning
  • #1   3. nov 2005 Fint nok du skriver undskyld, lækker der kan være en ordenlig tone her på BG så det kan handle om vores fælles interresse.... Biler

Men kunne du ikke have skrevet det i det indlæg hvor du føler du har opført dig "forkert". Istedet for at lave en ny tråd???

• #2   3. nov 2005 Ville netop oprette en ny så folk kunne se den på forsiden! Vil ligge mig over og se MTV Music Awards.. Hygge folkens!

• #3   3. nov 2005 Hehe nu vi er ved det... Er der ingen grund til at skrive "knægt" Strange....

• #4   3. nov 2005 holde nu med Strange her..

syntes ikke der er noget mere irriterende end folk som skal ødelægge en annonce.. hvis man ikke har interesse er det almindelig pli at man ikke behøver ødelægge den bae fordi man kan..

fx gå ind og skrive..

"Nøøøøøj jeg syntes det er dyrt"

eller lign hjælper jo ikke lige til med salget

men fint med en undskyldning.. men hvis den var til Strange sku den måske ha lagt hos ham

• #5   3. nov 2005 Smid det nu i Off-topic !!

• #6   3. nov 2005 "Der er ingen grudt til at skrive på en kadett annonce, når man ikke har en eller ikke er interesseret i kadett dele 200sx ejer. Der er ingen grund til at moraleprædike en snes brugere på BG og så selv gøre lige modsat sine egne holdninger 200sx ejer."

Var det til mig mht holdninger eller bare en forklaring om ham til mig???

"Så er man sku lidt umoden og dermed en knægt. Hvorfor er knægt negativt??"

Syntes jeg bare det lyder når du nævner din egen alder og så bagefter siger knægt. Kan godt være det er min egen alder som spiller ind her... Jeg bryder mig heller ikke selv om at blive kaldt knægt, syntes det er overlegent at skrive sådan.

• #7   3. nov 2005 Lige et lille spørgsmål i samme boldgade som jeres problem:
    Synes i det er ok at skrive i en annonce at man har set den et andet sted billigere med et link selvfølgelig??? Jeg synes selv at det er ok, da man jo bare vil hjælpe de eventuelle købere...
    Hvad synes i?
    Ps. Prøver IKKE at starte en diskution!! smiley Ville bare lige høre..

• #8   3. nov 2005 Har lige været oppe.... Dette er min holdning: http://www.bilgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=69879

• #9   3. nov 2005 det er coolt at du siger undskyld og så burde det jo stoppe der vi er voksne menesker.... eller unge voksne

• #10   3. nov 2005 Takker. det havde jeg ikke lige set... Det er der så delte meninger om kan jeg se... Men jeg holder nu fast i min mening og siger det hvis jeg finder et billigere sted!! smiley

• #11   4. nov 2005 Tak for det Lasse O, da knægt virker overlegnt da du jo lige er næsten dobbelt så gammel som mig strange P.. Hvis du havde været 20 havde det været komisk, 16 så havde det bare været dumt.. Men no hard feelings..

Fred vær med jer gutter smiley

Kommentér på:
Undskyldning

Annonce