{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.448 visninger | Oprettet:

Min Kortlæser virker ikke !!! {{forumTopicSubject}}

Jeg sidder her på mit arbejde og skal overføre nogle billeder til firmaets computer, men den gider bare ikke tage imod mit kort.
Skal lige siges at jeg har et Micro SD HC kort og det ryger ind i røven på et Samsung Micro SD adapter . Og det skal så sættes ind i den 4/1 kortlæser firmaets computer har. Den lyser godt nok grøn når man sætter den i men når man trykker på "mappen" Siger den fejl:" I/O Enhedsfejl"

Hvad fanden kan jeg gøre .. Går på ferie fra idag og de skal bruge billederne i næste uge ..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min Kortlæser virker ikke !!!
  • #1   8. jul 2010 sæt dem i kameraet og overfør via kameraet til bærbaren med usb kabel eller firewire alt efter hvad den bruger?

• #2   8. jul 2010 Har ingen forstand på hvad den fejl betyder. Men jeg har nogle gange haft problemer med de kort der. For mig har det hjulpet at prøve en anden computer. Så det kunne du gøre, så ved du også om det evt. er kortet eller computeren den er gal med smiley

• #3   8. jul 2010 Du er ikke kommet til at "låse kortet" med den der lille tap på siden af kortet?
    kan tit volde problemer ..

• #4   8. jul 2010 Har nemlig ikke kablet med på job .. (Skulle jeg nok have haft med)
    Vi har prøvet på 3 computere nu, og ingen af dem gider "læse" kortet .
    Jeg tror det er computeren, for har siddet og læst lidt på google om hvad der evt kunne være problemmet. Det er fordi alle 5 computere vi har herude er forbundet i et netværks system, og der kunne Kortlæserens tal godt være indblandet i .. Men jeg skal nok ikke pille for meget i systemet for hvad nu hvis jeg kom til at lave noget som jeg ikke kunne rette

• #5   8. jul 2010 Er det indbyggede kort læsere i computeren? Er ret overbevist om at der er fordi kortlæseren ikke understøtter SD HC kort...

• #6   8. jul 2010 Vil også tro at det er problemet som Christian C beskriver.
    Dog kan det ligeså nemt være et problem med eksterne kortlæsere, det er langt fra alle der understøtter SDHC

Kommentér på:
Min Kortlæser virker ikke !!!

Annonce