Email spammer {{forumTopicSubject}}
Nogen der har prøvet at komme i kontakt med dette firma via en Facebook konkurrence, hvor man kan vinde en campingvogn/båd. Min kone prøvede at udfylde lidt af det, men blev mistænksom og afbrød, men alligevel har de opsnappet hendes mail adresse og vi bliver nu bombarderet med deres lort.
http://www.creocommunication.dk/?page=kundeservice
Tilsyneladende kan man ikke framelde sig deres spam kampange generelt, man kan kun framelde sig hver enkelt mail de sender og de bliver ved med at sende med et nyt firmanavn og mailafsender adresse.
Skal man virkelig skifte mail adresse for at slippe væk fra sådan et fupfirma.
Ud fra hvad de skriver tror jeg at der er rigtig mange der er sure:
Citat:
Vi frabeder os trusler og anden uacceptabel opførsel
Vi vil derfor bede dig om at skrive og tale med os i et pænt sprog og ikke sende trusler, møgfald eller på anden vis uacceptabelt opførsel.
Du modtager kun nyhedsbreve, som du har sagt ja til.
Citat slut
Det sidste er i hvertfald ikke korrekt.
mar 2003
Følger: 32 Følgere: 38 Biler: 4 Emner: 21 Svar: 7.209
Hvad med at prøve at afmelde de nydhedsbreve på den måde som de beskriver. Og så se hvad der sker. Hvorfor male fanden på vægen før I selv har forsøgt at gøre noget.
Min kone/ældre børn har da også "kommet til" at klikke på noget de så efterfølgende har fortrudt. Men det har da indtil nu altid lykkedes at afmelde nyhedsbrevene igen.
mar 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Biler: 1 Emner: 30 Svar: 301
Den ene virksomhed var derudover et reklame bureau, så kontaktoplysningerne ryger højst sansynligt endnu længere..
dec 2007
Følgere: 3 Biler: 4 Emner: 28 Svar: 365
jul 2003
Følger: 9 Følgere: 8 Biler: 4 Emner: 165 Svar: 2.281
jul 2003
Følger: 9 Følgere: 8 Biler: 4 Emner: 165 Svar: 2.281
mar 2003
Følger: 32 Følgere: 38 Biler: 4 Emner: 21 Svar: 7.209
"træk nu lige lidt luft ned i lungerne" Det er jo ikke mig der har gjort noget!
Som sagt, så har det indtil nu gået fint når vi har afmeldt nyhedsbreve.
En enkelt gang har jeg dog været ude for en "syg" mailserver.
En fredag lige over middag begyndte den at sende det samme nyhedsbrev hver femte minut.
Det blev jeg hurtig lidt træt af, men da afsenderen efter et par timer endnu ikke havde svaret på mail eller fået det stoppet, kontaktede jeg firmaet via telefon.
De beklagede meget, men undskyldte med at deres admin/programør var gået på weekend og ikke kom tilbage før om mandagen, og om jeg ikke "kunne leve med det" indtil da.
Hmmmm, hvad gør man så?
Jeg tog og lavde et par regler i mailprogrammet som sendte svar tilbage med indholdet af det modtagne nyhedsbrev til alle de modtagere jeg kunne finde i firmaet. Og så selvfølgelig slettede alle de omhandlede mails efterfølgende.
Der gik ikke mere end en halv time, så kom der ikke flere mails
apr 2009
Følger: 21 Følgere: 25 Biler: 6 Emner: 56 Svar: 4.597
Fremragende formulering!
nov 2005
Følgere: 163 Biler: 5 Emner: 172 Svar: 12.069
men som onkel peer også skriver, er det også løkkes mig og fra vælge dem igen.
Email spammer