{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
442 visninger | Oprettet:

mobilos. {{forumTopicSubject}}

hej her inde. er ved og overveje en ny telefon. hvad har i af gode nyere mobiler.
har overvejet lidt
htc desire eller legend
sony ericsson aino
men den skal bruges lidt som arbejds telefon også. arbejder som mekankier så skulle også kunne klare lidt olie og støv. men lægger mest på min værksteds vogn. men håber i kan komme med lidt forslag. ellers god sommer.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mobilos.
  • #1   13. jul 2010 jeg havde taget HTC desire, så meget at jeg selv skal ud og shoppe den på mandag.

• #2   13. jul 2010 Min Aino har fået en del olie og den har ikk taget skade..

• #3   13. jul 2010 jensen. ja er også vild med den. men er bare bange for at skærmen vil gå til på den.

skarv. tror også en holder noget bedre. min ven har en og den fungerer stadig. men har også altid holdt mig til sony da jeg synes de er nemmest og god kvalitet.

• Michael N
    Michael N Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 925
    #4   13. jul 2010 Legenden er en dejlig telefon. Jeg har haft min et par måneder eller tre og den fungere upåklageligt. Nu har jeg ingen anelse om, hvorvidt du har en smartphone idag, men hvis ikke tror jeg du vil finde fuld tilfredstillelse ved telefonen.
    Jeg har dog ladet mig fortælle, at hvis man er vant til smartphones vil man finde større glæde i en Desire, fordi man har en større forventning til ydelse (helt personlig erfaring, uden nogen videnskabelig underbyggelse)

Min egen legend har vist sig at kunne tåle at blive tabt (er sket nogle gange) og det eneste der indtil videre er galt med den, er nogle lommeridser.

• Michael N
    Michael N Tilmeldt:
    feb 2007

#5   13. jul 2010 Det er så vidt jeg ved muligt, at finde diverse former for "beskyttelsesudstyr" og plastik/folie lommer til HTC's telefoner, og det burde jo gøre det mere modstandsdygtigt

• #6   13. jul 2010 michael n. har ikke ejet en så teknisk mobil. min jeg har nu er en. sony ericsson c902. men legend og desire er der mange ting i den? altså noget der smart hvis man lærer og bruge dem.? man kan vel lære og bruge dem med de ting? og hvilken en af dem er mindst teknisk.?

• Michael N
    Michael N Tilmeldt:
    feb 2007

#7   13. jul 2010 Jeg pointerede det mest fordi jeg selv havde en SE 501 før min legend, og jeg har aldrig rigtigt brugt mine tidligere telefoner til andet end at skrive og ringe. Men med den nye er jeg begyndt at bruge den meget mere til at surfe, til at tage noter (indkøbslister især) til at tjekke mails og lignende.

Nej, jeg tror sådan set ikke den ene kræver mere teknisk snilde end den anden, men desire har en større processor så den kører vel hurtigere (jeg har overhovedet ingen problemer med hastigheden på min) og så har den jo en størrre skærm, hvilket sådan set var grunden til, at jeg fravalgte den.
    Jeg kunne også forestille mig, at en legend er lidt mere holdbar da den er lavet i et stykke aluminium

• Michael N
    Michael N Tilmeldt:
    feb 2007

#8   13. jul 2010 Så hvis dit valg er mellem Desire og Legend så, så er de største forskelle vel sådan set udseendet (hvor Legend ifølge mig, vinder), ydelsen (Hvor Desire vinder) og størrelse, hvor det vel kommer an på om du foretrækker en stor skærm, og dermed en mobil der fylder lidt mere eller en lille skærm, som så tilgengæld fylder mindre

• #9   13. jul 2010 michael n. så lyder legeng godt nok lidt mere til min smag. synes nemlig de blir lidt store når det blir touch. ja bruger også nettet mere nu her da man kan mere en man kunne dengang jeg fik den første mobil der kunne gå på net:D

Kommentér på:
mobilos.

Annonce