{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
442 visninger | Oprettet:

mobilos. {{forumTopicSubject}}

hej her inde. er ved og overveje en ny telefon. hvad har i af gode nyere mobiler.
har overvejet lidt
htc desire eller legend
sony ericsson aino
men den skal bruges lidt som arbejds telefon også. arbejder som mekankier så skulle også kunne klare lidt olie og støv. men lægger mest på min værksteds vogn. men håber i kan komme med lidt forslag. ellers god sommer.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mobilos.
  • #1   13. jul 2010 jeg havde taget HTC desire, så meget at jeg selv skal ud og shoppe den på mandag.

• #2   13. jul 2010 Min Aino har fået en del olie og den har ikk taget skade..

• #3   13. jul 2010 jensen. ja er også vild med den. men er bare bange for at skærmen vil gå til på den.

skarv. tror også en holder noget bedre. min ven har en og den fungerer stadig. men har også altid holdt mig til sony da jeg synes de er nemmest og god kvalitet.

• Michael N
    Michael N Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 925
    #4   13. jul 2010 Legenden er en dejlig telefon. Jeg har haft min et par måneder eller tre og den fungere upåklageligt. Nu har jeg ingen anelse om, hvorvidt du har en smartphone idag, men hvis ikke tror jeg du vil finde fuld tilfredstillelse ved telefonen.