{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
885 visninger | Oprettet:

HDMI Kabel {{forumTopicSubject}}

Hey Bg . er der nogle der kan løse mit problem jeg har en samsung 40" led skærm ,et philips surround anlæg , og en bæarebar ... og så smart som jeg var købte jeg et hdmi kabel så jeg kunne se film fra bærebaren på tv'et

det er heller ikke noget problem MEN det kommer ikke nogen lyd ud i Mit Surround sæt ? Så er det så jeg spørger jeg er der nogen der har en forklaringen på hvad der kan være galt ?

Forbindelsen er scart fra surrond til tv - tv via. hdmi til bærebar

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HDMI Kabel
  • #1   18. jul 2010 Der kommer kun billede med ud i HDMI udgangen på bærbaren, du skal have lyden med ud igennem et minijack stik eller noget andet på bærbaren...

• #2   18. jul 2010 hmm jamen der er jo lyd i højtallerene i fjernsynet... men ikke videre fra fjernern til anlæget? :S

• #3   18. jul 2010 så du mener jeg skal have hdmi fra anlæget til tv'et?

• #4   18. jul 2010 Ja, vi er enige om at et HDMI kabel kan rumme lyd også - det gør det også ved ps3, xbox, bluray-afspiller osv.

Men nu snakker vi jo pc, altså en bærbar og HDMI udgangen på en bærbar sidder jo på grafikkortet (eller nok bundkortet i dette tilfælde - onboard sikkert), dermed kommer der ikke lyd med ud, da der ikke er nogen forbindelse imellem grafikkortet og lydkortet i en pc, så der skal et kabel mere på for, at få noget lyd også...

• #5   18. jul 2010 Ikke nødvendigvis.. Det er kun hvis du ønsker digital lyd ud i dit surround. Jeg har selv HDMI fra PS3 til tv, og phono fra tv til surround. Det fungere fint, på trods af at det klart ville være ønskværdigt med et rent digitalt setup.

• #6   18. jul 2010 jeg har lige bytte mit scart ud med et andet hdmi kabel ... så nu går der hdmi fra forstærkeren til tv'et og fra tvet til bærebar'en

problemet er at der kun er lyd i fjernsynet og íkke i anlæget

• #7   18. jul 2010 Jeg har HDMI fra bærbar til reciver og HDMI fra reciver til TV. Husk og sætte din reciver på det rigtige. På min Sony er det BD

• #8   18. jul 2010 Og det virker fejlfrit

• #10   18. jul 2010 mit anlæg er dvd afspiller med forstærker i ... men de kanaler der er hedder aux, scart in, di, og mp3 link . min forstærker har et hdmi out og et scart...

• #12   18. jul 2010 hehe brian du er så så så forkert på den smiley

mit hdmi er også onboard, og der kommer fint lyd igennem hdmi stikket smiley

man skal bare højre klippe på lyd ikonet nede i processorlinjen også klikke på afspilningsenheder, også kommer der i mit tilfælde 2 enheder frem "HDMI Device" og "Spekers" men der skal man højre klikke på Hdmi også sætte den som standard lydenhed smiley

Kommentér på:
HDMI Kabel

Annonce