Dagen griner {{forumTopicSubject}}
Hej
Syntes lige i skulle høre dagen griner.
Talte lige i mobil med min onkel som er langturs chaffør.
Han havde kørt efter en af de store BMW nede på de tyske motorveje hvor han så en BMW hvor der vist var 4 damer i. Hende der kørte bilen sad og rode med sin mobil, rode rundt i bilen, og så sad hun og viftede med armene for vist at forklar veninderne noget. Han sagde det var "pæne" damer, altså hvad han kunne se på tøjet. Og de var dansker. Kunne også se på papkassen bag i bilen at de havde været i IKA syd for hamborg eller hvad det ny hedder der nede i tyskland.
Men mens de køre sænker hun farten ned på 60km/t hvor efter hun køre ud i højre side af vejen hvor efter hun køre direkte i groften. Og puff så røg de arbaks i bilen ud. Så kunne de så ikke komme ud af bilen. Min onkel fandt så hans kniv frem og kig så over og stak hul på de balloner så de kunne komme ud. Damen var vist lidt sur da det var mandens bil og fronten havde vist fået et godt tryg ind. Men de var ikke kommet noget til. Så min onkel gik igen hvor efter damen ville have han skulle hjælpe. Men han havde så sagt/mumlet at hun havde jo en mobil før, så den kunne hun jo ringe efter hjælp med.
Så hvad kan man lære af det? Lån aldrig damen bilen hvis hun skal ud med veninderne.
mar 2005
Følger: 6 Følgere: 5 Biler: 2 Emner: 76 Svar: 598
Tja... Det skete igår.
Men tja... men hvis de har snakket godt så tja... det er er piger/damer.....
jan 2004
Følger: 209 Følgere: 203 Biler: 6 Emner: 294 Svar: 10.837
Dagen griner